شبکه های اجتماعی بیت کوین را در مرکز توجه قرار داده اند

با افزایش قیمت بیت کوین رمزارز ها نیز معیارهای انتشار محتوای مرتبط با رمزارز را در هم شکسته اند. شبکه های اجتماعی بیت کوین را در مرکز توجه قرار داده اند و به این روند ادامه می دهند.

تحلیل گران اطلاعات نشان می دهند که بیت کوین به روند صعودی ادامه داده است. این ارز از ۳۰ هزار دلار پیشی گرفته است. شبکه های اجتماعی شاهد انتشار محتوای ارز دیجیتال در این شبکه ها افزایش پیدا کرده است. در توییت هایی که در شب شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می دهد که بیت کوین تا کنون به این اندازه شبکه های اجتماعی را به خود اخصاص نداده بود.

جاشوا فرنک (Jashua Frank) مدیرعامل TIE در این باره و در گفتگو با کوین تلگراف گفته است که با وجود اطلاعات مازادی که در شبکه پراکنده شده است، باید بدانید که هرروز بر تعداد افرادی که به این بازار علاقه نشان می دهند افزوده می شود.

 بر اساس گفته های او تعداد پیام هایی منتشر شده در توییت که به بیت کوین مربوط می شوند به ۷۰ هزار عدد رسیده است. این آمار در سال ۲۰۱۷ برابر با ۱۳۵ و ۱۴۰ هزار عدد بوده است.

 اکنون مجموع کل توییت های منتشر شده به یک چهارم میلیون عدد رسیده است. این اتفاق ظرف ۲۴ ساعت روی داده است و توجه همه را به خود جلب کرده است.

 اخبار مرتبط با رمزارز

 جالب اینجاست که افزایش محتوای مرتبط با بیت کوین تنها به توییتر محدود نمی شوند. به گزارش کوین تلگراف میزان جستجوهای گوگل در این زمینه نیز افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که جستجوی عبارت « چگونه بیت کوین بخریم » در حال افزایش است.

 جالب اینجاست که هنوز جستجوی عبارت « چگونه اتریوم بخریم » پایین است. این درحالی است که قیمت این ارز در یک روز ۲۰ ردصد افزایش داشته است و به ۹۵۰ دلار رسیده است.

 اگر تا این لحظه برای خرید بیت کوین اقدامی انجام نداده اید، زمان آن رسیده است که این ارز را به دارایی های خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که بیت کوین می تواند بهترین اندوخته برای حفظ ارزش دارایی های شما باشد.

 با ما در رمزارز مارکت قیمت بیت کوین ودیگر رمزارزها را استعلام بگیرید و خرید خود را نهایی کنید. امروز می تواند آخرین فرصت شما برای خرید این ارز در این بازه قیمتی باشد.

به زودی ترس ناشی از جا مانده از بازار افراد بیشتری را به بازار دعوت می کند. به نظر می رسد که موسسات سرمایه گذاری با این ترس روانه بازار شده اند. همین امر می تواند سرمایه گذارهای خرد بیت کوین را در ترسی فزاینده گرفتار کند.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/social-media-interest-in-bitcoin-hits-all-time-high

Comments (0)
Add Comment