تحلیل قیمت سولانا از آینده آن چه می‌گوید؟

تحلیل قیمت سولانا موضوعی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. استراتژیست های ارز دیجیتال، با تکیه بر تجزیه و تحلیل های فنی و اساسی خود، ارز دیجیتال سولانا را نیز مورد بررسی قرار داده اند. آنها گفته اند که این ارز می‌تواند تا سال ۲۰۳۰، حتی به قیمت ۵,۰۰۰ دلار نیز برسد که پیش بینی باورنکردنی از قیمت آن است. با ما همراه باشید تا این خبر را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

تحلیل قیمت سولانا

برخی از استراتژیست های ارزهای دیجیتال می‌گویند که ارز دیجیتال سولانا (Solana) می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به قیمت ۵,۰۰۰ دلار هم دست پیدا کند. در دنیای ارزهای دیجیتال بسیاری باور دارند که این ارز می‌تواند جایگزین ارز دیجیتال اتریوم باشد. به همین دلیل، اگر اخبار آلت کوین ها را بیشتر مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که قیمت سولانا ممکن است حتی در طول یک دهه از آن سطح هم فراتر برود.

فایندر (Finder) یک وبسایت مقایسه محصول است. این سایت، اخیرا تحقیقی را منتشر کرد که نشان می‌داد ارز دیجیتال سولانا می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ تا ۵,۰۰۰ دلار هم افزایش پیدا کند. این سایت همچنین تحلیل قیمت سولانا را برای سال ۲۰۲۵ نیز ارائه داد و تحلیل کرد که قیمت این ارز دیجیتال در طول دهه بعدی چطور افزایش خواهد یافت.

«جاشوا فریزر» یکی از اعضای میزگرد این سایت هم مانند یکی از بنیان‌گذاران شرکت اوریجین پروتکل (Origin Protocol) پیش بینی کرده است که قیمت سولانا تا پایان سال به ۲۵۰ دلار خواهد رسید. به علاوه آنها پیش بینی کرده اند این ارز که قاتل اتریوم است به رقیب و جایگزین بادوام اتریوم تبدیل خواهد شد. وی در تحلیل قیمت سولانا اشاره کرد:

«ارز دیجیتال سولانا، برجسته ترین جایگزین اتریوم و اتریوم لایه ۲ در زمینه ذخیره سازی دیفای خواهد بود. این بازار، عرصه بزرگی برای تصرف است و قیمت سولانا (SOL) می‌تواند به خوبی نشانگر آن باشد.»

«گوین اسمیت» یکی دیگر از اعضای میزگرد هم مانند شریک عمومی پانوکرا کریپتو (Panoxra Crypto)، آن پیش بینی را تأیید کرده که حاکی از رسیدن سولانا به قیمت ۲۵۰ دلار تا پایان سال است. سولانا افزایش قیمت جدیدی تا ۲۵۰ دلار را در طول ۲۴ ساعت گذشته پیش بینی کرده است. نشانه های قوی هم در تحلیل قیمت سولانا وجود دارد که حاکی از آن است که قیمت این ارز تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ از آن مقدار، فراتر هم خواهد رفت.

احتمال عبور سولانا از ۱۰۰۰ دلار

اعضای میزگرد سایت فایندر توافق نظر دارند که سولانا از لحاظ قیمت از ۱,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد و بیشتر معامله خواهد شد. آنها همچنین باور دارند که این ارز دیجیتال تا آخر سال ۲۰۳۰، به بیش از ۵,۰۰۰ دلار هم می‌رسد.

اعضای میزگرد همچنین گفته اند که حمله های دیداس اخیری که سولانا از خنک کردن شبکه های آفلاین با آنها مواجه شده و از آنها رنج می‌برد نیز در آینده بسیار بیشتر و شدیدتر خواهند شد. بر اساس یک تحقیق، ۴۰% از پاسخ دهندگان باور دارند که این موضوع، در آینده هم برای این شبکه مشکل خواهد بود.

«جاناتان میلر» مدیر عامل کراکن استرالیا (Kraken Australia) هم در باب تحلیل قیمت سولانا و مشکل آن می‌گوید که ما به بلاک چین های لایه ۱ تراست نیاز داریم چرا که آنها برترین تراست هستند و سولانا هنوز سطح اطمینان خوبی ندارد.

همانطور که پیش تر هم گزارش شد، سولانا زمانی که به اوج قیمت جدید خود رسید، از ارز دیجیتال کاردانو پیشی گرفت تا به پنجمین ارز بزرگ از لحاظ ارزش بازار تبدیل شود.

آینده سولانا

تحلیل قیمت سولانا موضوع مهمی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم.  این ارز دیجیتال از ارزهای برتر در بازار است که چندی پیش، از ارز کاردانو نیز پیشی گرفت و حالا در جمع ۵ ارز برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارد. پیش بینی های قیمت آینده این ارز بسیار خوش بینانه هستند و بیشتر پیش بینی ها بر آن تأکید دارند که قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰ از ۵,۰۰۰ دلار هم عبور خواهد کرد. ما امروز تحلیل قیمت آینده این ارز را خدمت شما بررسی کردیم.

لینک منبع:

https://news.coincu.com/31525-crypto-strategists-say-solana-could-reach-5000-by-2030-and-here-it-is/

Comments (0)
Add Comment