همکاری اپرا و سولانا در راه است

همکاری اپرا و سولانا حالا در حال رویدادن است. مرورگر اپرا (Opera) با ارز دیجیتال سولانا (SOL) وارد شراکت می‌شوند. این نیز برای آن است که اپرا بتواند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز سولانا را بر روی مرورگر خود ادغام کند.

همکاری اپرا و سولانا

مرورگر اپرا (Opera) اعلام کرد که ارز دیجیتال سولانا (Solana) را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ با پلتفرم خود ادغام می‌کند. این پلتفرم مرورگر برتر در صفحه توئیتر خود نوشت:

«اپرا و سولانا نیروهای خود را یکی می‌کنند. این ادغام باعث می‌شود که کاربران اندرویدی اپرا بتوانند از دسترسی یکپارچه به اپلیکیشن‌های سولانا به‌همراه هزینه‌های بسیار کم و معاملات سریع در داخل این اکوسیستم، لذت ببرند. شما بدین ترتیب قادر خواهید بود که در ربع اول سال ۲۰۲۲ از طریق اپرا به این قابلیت دسترسی داشته باشید.»

اپرا به‌علاوه می‌گوید: «اپرا از سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از وب ۳ و کیف پول ارز دیجیتالی داخلی را در مرورگر خود هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ ارائه می‌داده است. پلتفرم اپرا از آنجایی که علاقه افراد به وب ۳ و دیفای هرروز بیش از پیش رشد می‌کند، حالا در حال برداشتن قدم‌های بعدی است. در این قدم‌ها، ما با همکاری اپرا و سولانا، بلاک چین‌های سریع‌تر را با هزینه‌های معامله کمتر در میان جامعه‌ای روبه‌رشد از توسعه‌دهندگان و کاربران، به‌کار گرفته و ادغام می‌کنیم.

بلاک چین سولانا، معاملات سریع و کم‌هزینه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد که کمک می‌کند افراد بیشتری به فضای وب ۳ و دیفای وارد شوند. اپرا، دسترسی مستقیم به سولانا را به صدها میلیون از کاربران خود ارائه می‌دهد. سولانا نیز اولین پلتفرمی خواهد بود که در اپرا و برای کاربران اندرویدی، ادغام می‌شود.»

در اولین سطح، امکانات جدیدی برای کاربران اندرویدی در اپرا عملی خواهد شد. در ماه نوامبر نیز پلتفرم متمرکز بر حریم خصوصی Brave، ادغام سولانا را اعلام کرد. اجرای این ارز دیجیتال نیز توسط Brave برای نیمه اول سال بعد برنامه‌ریزی شده است.

اپرا در دسامبر سال ۲۰۱۸ نیز یک مرورگر آماده وب ۳.۰ را با کیف پول اتریومی برای اندروید معرفی کرد. شش ماه بعد، نسخه IOS آن هم منتشر شد. در ماه جولای سال ۲۰۲۰ هم این پلتفرم اعلام کرد که هر ماه ۱۷۰,۰۰۰ نفر از محصول ارز دیجیتال آن‌ها استفاده می‌کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/10/opera-partner-with-solana-sol-to-integrate-solana-blockchain-on-its-browser/

Comments (0)
Add Comment