حسابرس بلاک چین Solidproof حالا مجوز می‌گیرد

حسابرس بلاک چین Solidproof حالا تمام مجوزهای لازم را برای راهکار ابزار حسابرسی اتوماتیک تحول‌آفرین خود دریافت می‌کند.

حسابرس بلاک چین Solidproof

Solidproof حالا مفتخر است اعلام کند که آن‌ها مجوز‌های لازم را برای ابزار اتوماتیک خود دریافت کرده‌اند. این ابزار، توانایی آن را دارد که حسابرسی دیفای را به سطح بعدی ببرد. نسخه بتای این ابزار در دسترس شرکای اختصاصی قرار دارد. آن‌ها به آزمایش و توسعه نهایی این پروژه کمک خواهند کرد.

این محصول که جدیدا راه‌اندازی شده است، ابزار حسابرسی خودکار Solidproof نام دارد. این ابزار به‌دنبال آن است که پروسه حسابرسی را سرعت بخشد و به شرکت اجازه دهد تا اطمینان را به پروژه‌های بلاک چین مختلف بیاورد. این ابزار (SAAT) تجزیه‌وتحلیل کد پیشرفته‌ای را معرفی می‌کند که در پیدا کردن حفره‌ها و ناکارآمدی‌های پلتفرم‌های دیفای، بسیار مؤثرتر از نسخه‌های تست دستی است.

این ابزار اتوماتیک می‌تواند قراردادهای هوشمند پیچیده را به دقت وارسی کند و آسیب‌پذیری‌های جدی آن‌ها را نشانه‌گذاری نماید؛ آسیب‌پذیری‌هایی همچون وابستگی‌های برچسب زمانی و حملات DOS که هکرها می‌توانند از آن سوءاستفاده کنند. این راهکار طراحی شده است تا آزمایش‌هایی را اجرا نمایند که تراکنش‌های واقعی را شبیه‌سازی کند. بدین ترتیب حسابرس بلاک چین Solidproof نحوه واکنش پروتکل به فرضیه‌های واقعی و متفاوت را مورد ارزیابی خود قرار می‌دهد.

مؤسسان Solidproof، راهکار امنیتی دیفای خود را راه‌اندازی کرده‌اند تا میلیاردها سرمایه کاربرانی را که در پروتکل‌های مختلف دیفای قفل شده است، ایمن کنند. طبق گزارشی از پلتفرم اطلاعاتی برتر بلاک چین «Chainalysis»، عرصه ارزهای دیجیتال گرفتار راگ پول و دیگر کلاهبرداری‌هایی شده است که همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین تهدیدات برای اعتماد افراد به حوزه ارز دیجیتال محسوب می‌شوند.

Solidproof برای محافظت از سرمایه‌گذاران دیفای در برابر جرایم ارز دیجیتالی که درآمدهایی نزدیک به رکوردهای سال ۲۰۲۱ دارند، پروسه‌های احراز هویت (KYC) و حسابرسی خاصی را معرفی می‌کند که در آلمان ساخته شده‌اند. راهکار این شرکت به ایمن کردن بیش از ۳۵۰ پروتکل کمک کرده و بدین ترتیب اعتماد خاصی را در دیفای به وجود آورده است. این راهکار، عمیق‌ترین تحول مالی دهه گذشته به‌نظر می‌رسد.

راهکار جالب Solidproof و ایجاد امنیت در دیفای

خدمات امنیتی Solidproof، تست‌های حسابرسی دستی و خودکار را با پروسه‌های KYC فوق‌العاده‌ای ادغام می‌کند تا امنیت پروژه‌های ارز دیجیتال را تقویت کرده و پذیرش را در این حوزه نویدبخش، بیش از پیش افزایش دهد. این شرکت حسابرسی آلمانی، فناوری خود را سفارشی‌سازی کرده است تا شرایط این بازار همیشه در حال تغییر در حوزه دیفای و ارز دیجیتال را تأمین کند.

حسابرس بلاک چین Solidproof، راهکارهای KYC باکیفیتی را ادغام می‌کند تا به خلاص شدن بخش دیفای از شر توسعه‌دهندگان توکن و مؤسسان کلاهبردار، کمک کند. پروسه KYC همچنین هویت مشتری را هم تثبیت می‌نماید. این پروسه از پروژه‌های بلاک چین نوظهور در برابر ریسک‌های مالی تروریستی و فساد نیز محافظت می‌کند.

درباره Solidproof

Solidproof یک حسابرس بلاک چین پیشگام، به‌دنبال ایمن کردن ارزش سر به فلک کشیده‌ای بوده که در صدها پروژه دیفای، قفل شده است. این شرکت تعهد دارد کلاهبردارانی را که از پروژه‌های دیفای سوءاستفاده می‌کنند و اعتماد را در این صنعت نوپا از بین می‌برند، ریشه‌کن کند.

این تأمین‌کننده امنیت بلاک چین از خدمات KYC و حسابرسی پیشرفته استفاده می‌کند تا نتایج حسابرسی روشن، مفصل و سفارشی خوبی را بسازد که شرکت‌کنندگان بازار دیفای بتوانند به آن اعتماد کنند. Solidproof، پروسه حسابرسی قرارداد هوشمند را اتوماتیک می‌کند. این حسابرس دیجیتالی بدین ترتیب ابزارهای حسابرسی مناسبی را به شما ارائه می‌دهد که به ایمن کردن کل چشم‌انداز دیفای، کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین پیشرفت‌های Solidproof و ارتباط با این جامعه زنده و پرنشاط، صفحات رسانه اجتماعی آن‌ها را به آدرس‌های زیر ببینید:

تلگرام: http://t.me/solidproof

توئیتر:‌ https://twitter.com/SolidProof_io

فیسبوک: https://www.facebook.com/solidproof.io

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/03/solidproof-obtains-licenses-for-its-transformational-auto-audit-tool-solution/

Comments (0)
Add Comment