اگریگیتور دیفای پروژه SpaceSwap را به قرارداد هوشمند بایننس تغییر داد

تیم اگریگیتور دیفای، پروژه SpaceSwap ،نمونه‌ای از پلتفرم قرارداد هوشمند بایننس را ایجاد کرده است. این پلتفرم قرارداد هوشمند را با نام BSC نیز می‌شناسد. اطلاعات دقیق این موضوع در بلاگ این پروژه وجود دارد. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

اطلاعات تکمیلی درباره پروژه SpaceSwap از زبان مدیر اجرایی آن

مدیر اجرایی پروژه SpaceSwap «ولادمیر نیکیتین» دلیل انتقال این پروژه به BSC را میزان هزینه بالای تراکنش‌ها در اتریوم می‌داند. دلیلی که تا حدود بسیار زیادی منطقی به نظر می‌رسد. وی گفت:

پرداخت گس در زنجیره قرارداد هوشمند بایننس به اندازه قابل توجهی در اتریوم کاهش پیدا کرده است. این عامل فارمینگ BSC را بسیار کاربردی و پرسود‌تر می‌کند. از طرفی کاربران هزینه بسیار کمتری را برای این موضوع از دست می‌دهند که همین عامل به نوبه خود بهره‌وری و عملکرد را افزایش خواهد داد. برای این نمونه، پروژه Shadow Staking وجود دارد و به مرور زمان دیگر سرویس‌های مرتبط به پروژه Spacewap قرار خواهد گرفت.

برای این که بتوانید توکن SpaceSwap را بر روی بلاک چین BSC فارم کنید، به موارد زیر نیاز دارید:

  • کیف پول  Metamaskرا به زنجیره قرارداد هوشمند بایننس تغییر دهید.
  • توکن LP را از  صرافی Pancake Swap دریافت کنید.
  • توکن‌های Lp را در یکی از استخرهای SpaceSwap سپرده کنید.

SpaceSwap را می‌توان نوعی گزینه مناسب برای فارمینگ دانست. دلیل این مشخصه نیز داشتن پلتفرم بر پایه فارمینگ بوده که بر روی اتریوم قرار گرفته است. در این پروژه دو توکن اصلی و ساختاری مورد استفاده قرار می‌گیرد: MILK2 که میزان پاداش‌ها را زیادتر کرده و توکن SHAKE که در زمینه متوقف نگه داشتن میزان تورم گزینه بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

اکوسیستم پروژه SpaceSwap در اگریگیتور DeFi شامل موارد زیر است:

Interstellar: نوعی استخر در این اکوسیستم است که استیکینگ توکن‌های LP و Pancake Swap را انجام می‌دهد.

Galaxy: نوعی سیستم رای گیری است که برای اضافه کردن استخرهای جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Bridge: بریج یا همان پل برای انتقال MILK2 و SHAKE بین اتریوم و بلاک چین‌های BSC مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Gravity: گرویتی یا همان گرانش را می‌توان نوعی پلتفرم آربیتراژ بر پایه استیبل کوین است.

Shadow Staking را می‌توان نوعی الگوریتم برای استیکینگ بدون نیاز به تراکنش دانست. به وسیله این نوع استیکینگ، اطلاعات به پروژه SpaceSwap ارسال می‌شود. این اطلاعات درباره توکن LP بوده و به کیف پول کاربر ارسال می‌شود. برای دریافت پاداش نیازی به ارسال توکن به آدرس استخر ندارید. اخیرا، Interstellar، Bridge و Shadow Staking در مدل جدید زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد.

«ولادمیر نیکتین» مدیر اجرایی پروژه SpaceWap:

از طرفی Shadow Staking را می‌توان نوعی اختراع منحصر به فرد در زمینه الگوریتم دانست. این الگوریتم را نمی‌توان کپی کرد و یا به دیگر پلتفرم متصل کرد. این عامل باعث می‌شود تا امنیت و سلامت سرمایه کاربران به اندازه قابل توجهی حفظ شده و از این طریق افراد می‌توانند در حیطه ارزهای دیجیتال به راحتی ترید کنند. کاربران به راحتی توکن LP را در کیف پول خود قرار داده و دیگر نیازی به ریسک ندارند. بیشتر بخوانید.

همچنین نیازی به جابجایی توکن‌ها وجود ندارد. همین عامل باعث می‌شود میزان هزینه تراکنش‌ها کاهش پیدا کند و به این وسیله نیز سرمایه کاربران به اندازه قابل توجهی حفظ خواهد شد. بهتر است یادآوری شود که در فوریه امسال حجم معاملات BSC فراتر از ۱۰۰ میلیارد دلار رفت.