موفقیت بازی اسپلینترلندز در فروش

موفقیت بازی اسپلینترلندز (Splinterlands) حالا سروصدای زیادی بر پا کرده است. در حقیقت فروش «پک لژیون آشوب» این بازی موفق به فروش میلیون‌ها آیتم شد که موفقیتی باورنکردنی برای این بازی بلاک چینی به‌حساب می‌آید.

موفقیت بازی اسپلینترلندز

اسپلینترلندز (Splinterlands) محبوب‌ترین بازی کارتی کسب درآمد برمبنای NFT در وب است. این بازی حالا با موفقیت شروع به فروش عمومی جدیدترین پک‌های کارتی خود کرده که «لژیون آشوب» (Chaos Legion) نام داشته و عده زیادی منتظر آن بوده‌اند. مرحله فروش عمومی این پک رسما دیروز آغاز شد و مجموعا بیش از ۶ میلیون پک تاکنون به فروش رسیده است که بیش از ۴۰% از ۱۵ میلیون پکِ موجود محسوب می‌شود.

انفجار فروش پک اسپلینترلندز جای هیچ تعجبی ندارد؛ چراکه این بازی بلاک چینی با سرعت بسیار زیادی رشد کرد. اسپلینترلندز از سپتامبر ۲۰۲۱ تنها در طول چند ماه در سایت DappRadar به بازی تبدیل شد که بیشتر از دیگر بازی‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود.

بازیکنان اسپلینترلندز قادر بوده‌اند پک‌های کارتی را از طریق وام دریافت کنند. آن‌ها می‌توانستند که این وام را در فروشگاه آنلاین و با توکن‌های محلی اسپلینترلندز، یعنی DEC یا SPS خریداری نمایند. به ‌علاوه سیستم ایردراپی هم در این میان وجود دارد که توزیع منصفانه توکن‌ها در میان کاربران را تضمین می‌کند. بدین ترتیب موفقیت بازی اسپلینترلندز بیش از پیش نیز شده است.

آن‌هایی که در مرحله پیش فروش خرید کرده‌اند، شانس دریافت کارت‌های ایردراپی کمیاب را خواهند داشت و این به‌همراه انتشارات جدید نیز خواهد بود. هر پک دارای ۵ کارت با حداقل یک کارت کمیاب یا بالاتر از دیگر کارت‌ها است. همچنین کارت‌ها احتمال تبدیل به نسخه‌های زرورق طلا را هم دارند، البته شانس بسیار کمی برای تبدیل آن‌ها به این نسخه وجود دارد. در این نسخه قدرت مجموعه، سطح و ارزش کارت در مقایسه با نسخه زرورق عادی آن بالاتر می‌رود.

فروش باورنکردنی پک‌های بازی اسپلینترلندز

پیش فروش اولیه به سیستم حسابداری خاصی محدود شده بود که کاربران در آن می‌توانستند ۱ کوپن را به‌همراه ۴۰۰۰ وام که ۴ دلار ارزش دارد در هر پک معامله کنند. کوپن‌ها را هم می‌توان از طریق استیکینگ توکن SPS به‌دست آورد که یا از طریق بخشی از ایردراپ روزانه که همچنان در جریان است دریافت می‌شوند یا از طریق هایو انجین (Hive Engine) می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. کوپن‌ها به‌صورت مداوم برای فروش‌های آینده نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها اشاره کرده‌اند که این توکن‌ها می‌توانند کاربردهای بسیار بیشتری را در این بازی به شما ارائه دهند. حالا با موفقیت بازی اسپلینترلندز عده بیشتری هم به‌سراغ این توکن‌ها رفته‌اند.

سیستم ایردراپ به مدیریت هیجان و عجله کاربر برای خرید پک‌ها کمک کرده است. بدین ترتیب این سیستم تضمین می‌کند که توزیع یکدست و عادلانه‌ای از این کارت‌ها در گذر زمان وجود دارد. همچنین این سیستم از فروش سریع و زودهنگام هم جلوگیری می‌کند.

پس از آغاز فروش عمومی یک کارت جدید بعد از هر ۱ میلیون فروش پک برای خریداران آن فاش و ایردراپ شد. به‌عنوان مثال اگر در زمان نگارش این مقاله بیش از ۶ میلیون پک فروخته شده باشد، مجموعا حداقل ۶ کارت جدید ایردراپ شده است. همین امر به کاربران اجازه می‌دهد تا همچنان برای باقی‌مانده کارت‌های کمیاب تا زمان فروش در این ایردراپ‌ها شرکت کنند.

اسپلینترلندز محبوبیت روبه‌رشد و مکانیسم توزیع گیم‌فای‌شده خاصی دارد که دنیای NFT را با محیط بازی ارز دیجیتال ترکیب و کارت‌های NFT را بر اساس کمیابی و ارزش آن‌ها تقسیم می‌کند. به لطف این مزایا و امکانات، این بازی آماده است تا تعداد کیف پول‌های فعال خاص یا همان کاربران خود را افزایش دهد. همچنین موفقیت بازی اسپلینترلندز می‌تواند ترافیک وبسایت گذشته از خط پایه آن را که ۱۰ میلیون دوره هفتگی است نیز بالا ببرد.

درباره بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

«جسی آگروید رایچ» مدیرعامل و بنیان‌گذار اسپلینترلندز می‌گوید: «این بازی از پیشرفت خود هیجان‌زده است. ما توانستیم که در یک شب درآمد بیشتری از سال ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ خود روی هم رفته به‌دست آوریم. ما دیوانه‌وار در حال رشد هستیم. اسپلینترلندز در حال افزودن بازیکنان و پول جدید است که به ما اجازه می‌دهد تا خلاقیت و توسعه‌دهندگان بیشتری را برای این پروژه به‌کار گیریم. این بازی قطعا در حال تجربه رویای ارزهای دیجیتال است.»

اسپلینترلندز یک بازی معامله کارتی بوده که با استفاده از فناوری بلاک چین ساخته شده است. این بازی کاربران را قادر می‌سازد که هر زمانی می‌خواهند، بازی کنند، معامله انجام دهند و هر بردی را به‌دست آورند. بازیکنان در این بازی برای استخر پاداش محدودی از توکن ارز دیجیتال درون بازی که کریستال‌های انرژی سیاه (DEC) نامیده می‌شوند با هم رقابت می‌کنند. همچنین آن‌ها برای NFTهای کمیاب و ارزشمندی از کوئست‌های روزانه و پاداش‌های فصل هفته‌ای دوبار هم با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. با اسپلینترلندز برای شکوه و ثروت مبارزه کنید یا تنها به‌صورت مجهول کارت‌های خود را اجاره دهید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/18/splinterlandss-successful-chaos-legion-pack-sale-booms-with-millions-of-items-sold/

Comments (0)
Add Comment