توکن اسکویید گیم یک توکن جعلی و کلاهبرداری بزرگ بود

توکن اسکویید گیم، یک توکن جعلی بود که اخیرا کلاهبرداری آن مشخص شد. این توکن در حقیقت نوعی اگزیت اسکم بود که حالا بیش از ۴۱ هزار دارنده خود را بدون هیچ امید و سرانجامی رها کرد.

برای خرید این توکن که بستر بایننس اسمارت چین بوده شما می بایست ابتدا مقداری BNB یا بایننس کوین خریداری کنید و سپس با تبدیل آن از طریق صرافی غیر متمرکزی مثل پنکیک سئواپ اقدام میکردید.

توکن اسکویید گیم

توکن جعلی اسکویید گیم (Squid Game)، بر اساس سریالی به همین نام ساخته شده بود. این سریال نیز یک سریال محبوب و ترندینگ از شبکه نتفلیکس بود. حالا این توکن در عرض چند دقیقه، از قیمت ۲۸۵۶ دلار به تقریبا صفر رسید.

صفحه توییتر توکن Squid Game و وبسایت آن نیز بسته شده‌اند. همه این‌ها نشان دهنده آن است که سازندگان این توکن، یک کلاهبرداری اگزیت یا همان اگزیت اسکم را به راه انداخته بودند. بدین وسیله، آن‌ها تمام سرمایه‌ها و دارایی‌های کاربران را از این پروتکل گرفتند. سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال اسکویید گیم می‌توانستند به‌راحتی پس از سقوط این توکن، مبلغی به بزرگی ۲.۱ میلیون به‌دست آورند.

بر اساس آدرس قرارداد این توکن که در سایت زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

اسکویید گیم توکن

بیش از ۴۱ هزار کاربر، توکن اسکویید گیم با نام اختصاری SQUID را خریداری کرده بودند. باید به خاطر داشته باشید که حتی در زمان رشد باورنکردنی قیمت این دارایی، کاربران گزارش داده بودند که دیگر نمی‌توانند این توکن را در پلتفرم صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap) به فروش برسانند که خود، مسئله‌ای عجیب بود.

برخی چیزهای مشکوک دیگر نیز درباره این توکن کلاهبرداری وجود داشت. مثلا یکی از آن‌ها، عدم وجود هیچ اطلاعاتی درباره تیم ارز دیجیتال اسکویید گیم بود. قدمت دامنه آن نیز از موارد مشکوک دیگر به‌نظر می‌آمد که در حقیقت، در تاریخ ۱۲ام اکتبر سال ۲۰۲۱، به ثبت رسیده بود. همچنین مورد مشکوک بعد، آن بود که امکان گذاشتن کامنت زیر پست‌های مربوط به این ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی این پروژه، هرگز وجود نداشت و شما نمی‌توانستید برای آن‌ها هیچ کامنتی بگذارید. به‌نظر شما آیا از همان ابتدا مشخص بوده است که این توکن، نوعی کلاهبرداری است؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/02/squid-game-token-exit-scam-leaving-more-than-41-thousands-holders-with-no-hope/

Comments (0)
Add Comment