تزریق استیبل کوین به صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال

تزریق استیبل کوین به صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال به ارزش ۱.۷ میلیارد دلار نشان‌دهنده افزایش دارایی این کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. این اقدام امکان افزایش قیمت ارزهای دیجیتال را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد. این‌ها احتمالاتی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها و افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال به آن اشاره کرده‌اند.

تزریق استیبل کوین به صرافی‌های مختلف به ارزش حدودی ۲ میلیون دلار

مدیر اجرایی CryptoQuant «کی یانگ جو» در توییتر خود خبر تزریق استیبل کوین به ارزش حدودی ۲ میلیارد دلار به صرافی‌های مختلف را منتشر کرد. در این زمینه دو سناریو وجود دارد. سناریو اول خبر از خرید رمز ارزهای بزرگ و پرطرفدار مانند بیت کوین و اتریوم و یا دیکر آلتکوین‌ها را دارند. این عامل به نوبه خود باعث افزایش قیمت و رشد قابل توجه ارزهای دیجیتال در بازار خواهد شد. سناریو دوم هاکی از آن دارد که قرار است کاهش قیمت محسوسی در بازار و قیمت کوین‌ها به وجود بیاید. این اقدام صرافی‌ها نشان‌دهنده آمادگی آن‌ها در چنین شرایطی است. «کی یانگ جو» گفت:

“اخیرا حدود ۱.۷ میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی‌های مختلف تزریق شده است. تیوری این اقدام می‌تواند نشان‌‌دهنده دو دلیل باشد؛ دلیل اول به منظور رفع نیاز کاربران و مورد دوم آمادگی برای کاهش قیمت رمز ارزها دانست. امیدواریم سناریو اول به حقیقت نزدیک‌تر باشد.»

معمولا خرید طیف گسترده‌ای از رمز ارز و یا استیبل کوین به منظور رفع نیاز تریدرها برای خرید است. همچنین از طرفی این امکان وجود دارد که صرافی برای کاهش قیمتی محسوس خود را آماده کنند. در حال حاضر حجم استیبل کوین‌ها در صرافی‌ها به ۱۹.۲۲ میلیارد دلار رسیده است. این میزان برای اولین بار در تاریخ ارزهای دیجیتال ثبت شده است. اگر بخواهیم یک مقایسه در زمینه حجم استیبل کوین‌ها از امروز و تا چند سال گذشته داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که این حجم حدود پنج برابر افزایش داشته است. در گذشته حجم استیبل کوین‌ها حدود ۴.۲۰ میلیارد دلار بوده و در حال حاضر نیز این رقم به ۱۹.۲۲ میلیارد دلار رشد داشته است.

جمع بندی

تزریق استیبل کوین به صرافی‌های ارزهای دیجیتال توانسته تا به اینجای کار سناریوهای مختلفی را رقم بزند. این اقدام به زودی تاثیر بسیار زیادی بر قیمت و آینده طیف گسترده‌ای از رمز ارزها خواهد داشت. به نظر شما این اقدام کدام فرضیه را به حقیقت تبدیل می‌کند؟ با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment