استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟ همه نکاتی که باید بدانید

استیکینگ ارز دیجیتال نوعی روش برای سنجش اعتبار بلوک‌ها است که به راحتی با ذخیره کردن سکه در کیف پول و شبیه به استخراج کنندگان بیت کوین و یا بلاک‌های اتریوم، جهت تایید معاملات شبکه معرفی می‌شود. در روش استیکینگ، از کیف پول برای ارزهای رمزگذاری شده استفاده می‌کنند تا عملکرد شبکه بلاک چین حفظ شود.

فرآیند نگه داری سکه‌ها به این عامل بستگی دارد که کاربران با ذخیره کردن مقدار مورد نیاز سکه‌های خود در کیف پول، می‌توانند در بازه‌ی زمانی مشخصی به زنجیره بلوک درگیر شوند. اما در حال حاضر مفهوم رمزنگاری از طریق مبادلات مربوط به آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین باید با تنظیم هر کیف پول یا فرآیند فنی مرتبط با آن، تنها می‌توانید به نگه داری سکه‌های خودتان در کیف پول اقدام کنید و از این طریق پاداش به‌دست آورید.

مقدار پاداش استیکینگ‌ چقدر است؟

دریافت پاداش و کسب سود به سه عامل بستگی دارد: در ابتدا باید ببینید سرمایه گذاری شما به چه میزان است، طبیعتاً هر چه قدر سرمایه گذاری شما بیشتر باشد، سود دهی آن هم بیشتر خواهد بود. باید بررسی کنید و ببینید با ارائه دادن هر سکه، می‌توانید چه سکه‌ای را در قالب پاداش دریافت کنید، به عنوان مثال، با ارائه هستی‌شناسی ONT می‌توانید گاز هستی‌شناسی ONT GAS دریافت کنید و یا با قرار دادن NEO در عوض آن NEO GAS دریافت خواهید کرد.

استیکینگ ارز دیجیتال ارائه دهنده بهترین ارزهای رمزنگاری شده

خرید و فروش با مبادلات رمزنگاری شده جذابیت دارد، چرا که بسیار آسان و بدون ریسک است. شما باید بهترین صرافی‌هایی که انواع سکه را به بورس ارائه می‌کنند را پیدا کنید و سکه‌های را در بورس مورد معامله قرار دهید.

مطالب دیگر را بخوانید

چگونه می‌شود استیکینگ‌ ارز دیجیتال را به سهام تبدیل کرد

برای فروش سهام و دریافت پاداش، گزینه‌های متعددی وجود دارد که ساده‌ترین و مطلوب‌ترین آن، نگه داری سکه در صرافی‌های رمزنگاری شده است، اما باید همواره توجه داشته باشید که تنها با صرافی‌های مطمئن و معتبری مانند Binance، Coinbase، Okex کار کنید.

شما می‌توانید سکه‌های رمزنگاری شده را از طریق نرم افزارهای موبایل به سهام اضافه کنید؛ مانند نرم افزار کیف پول اعتماد که توسط Binance Exchange کنترل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بسیاری از ارزهای رمز پایه را از طریق موبایل ذخیره نمایید.

آیا استیکینگ‌ ارزهای دیجیتال سود دارد؟

بدون شک استیکینگ ارز دیجیتال سود آور و بدون ریسک است. استیکینگ علاوه بر امکانات و تجهیزات، نیاز به علم فنی دارد. تجارت ارزهای رمزنگاری شده برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند صبر و شناخت کافی از بازار و مهارت‌های تجاری است، اما در شرط بندی تنها باید سکه ذخیره داشته باشید تا درآمد لازم را کسب کنید. افزایش سکه‌های شما، باعث بازدهی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

استیکینگ
Comments (0)
Add Comment