سودآورترین رمزارزهای استاکینگ (Stalking)

 

در سال‌های اخیر صحبت رمزارزها در هر محفل و گوشه کناری شنیده می‌شود. از روش‌های ترید آن‌ها تا پروژه‌های جدید و مشکلات بانک‌های بزرگ، که به دلیل ارائه این رمزارزها به وجود آمده‌اند. وضعیت قرنطینه کنونی بسیاری از کشورها و رکود اقتصاد نیز به مورد توجه قرار گرفتن این موضوع دامن می‌زند. از همین رو روش‌های سودآوری به کمک این ارزهای دیجیتال همواره درحال افزایش است. یکی از مطمئن‌ترین این روش‌ها استفاده از رمزارزهای استاکینگ است که در ادامه به صورت کامل آن را شرح خواهیم داد.

رمزارزهای استاکینگ و نحوه سودآوری آن‌ها

به زبان ساده، استاکینگ به عمل قفل کردن رمزارزها برای دریافت پاداش گفته می‌شود. در اکثر موارد، شما می‌توانید سکه‌های خود را مستقیماً از کیف پول رمزنگاری شده خود مانند Trust Wallet استاک کنید. سیستم Binance staking به شما این امکان را می‌دهد تا به روشی کاملاً ساده پاداش کسب کنید. در این حالت تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که سکه‌های خود را در مبادلات به طور ثابت نگاه دارید.

در این حالت سیستم به طور خودکار از مرزارزهای شما برای تراکنش و مبادلات روزانه استفاده می‌کند و در نهایت بر طبق زمان و حجم مورد قرارداد، درصدی از این سود به شما تعلق خواهد گرفت.

بهترین رمزارزهای استاکینگ و اطلاعات

  1. ویچین: VeChain در ژوئن ۲۰۱۵ با شعبه‌هایی در شانگهای، پاریس، هنگ کنگ، سانفرانسیسکو سنگاپور، لوکزامبورگ و توکیو تشکیل شد. با استفاده از ویچین، تولیدکنندگان می‌توانند محصولی با شناسه‌های منحصربه‌فرد را در سیستم عامل اختصاص دهند تا شرکت‌کنندگان بتوانند حرکت و منشأ محصولات را در یک زنجیره تأمین پیگیری کنند. این یک اکوسیستم بلاکچین با بینش تجاری است و با اتصال فناوری بلاکچین به مشاغل از طریق ادغام اینترنت اشیا و ساختار گاورننس، مدیریت زنجیره تأمین را بهبود می‌بخشد. لازم به ذکر است سود این رمزارز به طور میانگین ۳ الی ۵ درصد سالیانه است که از طریق VTHO پرداخت می‌شود.
  2. تزوس:  این رمزارز از سال ۲۰۱۴ توسط آرتور بریتمن و کاتلین بریتمن، در دفتر مرکزی شرکتی در سوئیس در حال پردازش و طراحی بود. تزوس موفق شد در یک شبکه ICU بیش از ۲۳۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند. تزوس یکی از بهترین رمزارزهای استاکینگ و یک پلتفرم برای بسیاری از اهداف است. این رمزارز همچنین از dApps و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. هدف این پروژه این است که برای مدیریت تغییرات شبکه، یک پروتکل خود اصلاح‌کننده و گاورننس زنجیره‌ای را ترکیب کند. سود این رمزارز به طور میانگین ۶ الی ۷ درصد سالیانه است که از طریق XTZ پرداخت می‌شود.
  3. نئو: نام اولیه این رمزارز “AntShares” بوده‌است که توسط داهنگفی (Da Hongfei) و اریک ژان (Erik Zhan) در سال ۲۰۱۴ در چین طراحی شد و سپس در ژوئن ۲۰۱۷ به “NEO” تغییر نام داد. این یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که توانایی توسعه دارایی‌های دیجیتالی جدید و قراردادهای هوشمند را در بلاکچین آن دقیقاً مانند اتریوم دارد. سود این رمزارز به طور میانگین ۱ الی ۳ درصد سالیانه است که از طریق GAS پرداخت می‌شود. نئو از نظر حجم نقدینگی جزو بالاترین رمزارزهای استاکینگ در سال اخیر است. مطالب مرتبط را بخوانید.
  4. آنتولوژی: شرکت چینی OnChain، این رمزارز را در سال ۲۰۱۷ ایجاد کرد. بنیانگذاران آنتولوژی داهنگفی (Da Hongfei) و اریک ژان (Erik Zhan) هستند. یکی دیگر از رمزارزهای طراحی شده توسط این دو نفر نئو نام دارد. وظیفه اصلی آنتولوژی این است که این پلتفرم را در مشاغل سنتی، بدون اینکه سیستم‌های در حال اجرای آنها را تغییر دهند، اضافه کنند تا بتوانند بدون نیاز به دانش کامل از فواید بلاکچین‌ها، در سیستم‌های خود استفاده کنند. سود این رمزارز به طور میانگین ۳ الی ۵ درصد سالیانه است که از طریق ONG پرداخت می‌شود.
  5. کازموس: این رمزارز یا با نام (ATOM) نیز شناخته می‌شود و به عنوان اینترنت بلاکچین معروف شده است. هدف این رمزارز و پلتفرم ایجاد یک شبکه یکپارچه برای برقراری ارتباط بین رمزارزهای متفاوت و حل مشکلات مجزای این رمزارزها با استفاده از این روش است. سود این رمزارز به طور میانگین ۶ الی ۹ درصد سالیانه است که از طریق Atom پرداخت می‌شود.
  6. ترون: این رمزارز یکی از جذاب‌ترین و پر سود‌ترین رمزارزهای استاکینگ است. دفتر مرکزی پلتفرم ترون در سنگاپور واقع شده‌است. این رمزارز محبوب در سپتامبر ۲۰۱۷ توسط جاستین سان که مدیر عامل بنیاد ترون است تأسیس شد. ترون یک پلتفرم بلاکچین است و هدف آن ساخت یک سیستم رایگان است که امکان به اشتراک‌گذاری آسان و مقرون‌به‌صرفه محتوای دیجیتال را فراهم می‌کند. ترون در تلاش است تا با حذف واسطه، سازندگان محتوا و کاربران محتوا، را به هم نزدیک‌تر کند. سود این رمزارز به طور میانگین ۷ الی ۹ درصد سالیانه است که از طریق TRX پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که رشد این بلاکچین در میان بالاترین‌ها در مدت زمان اخیر بوده است و این، علاوه بر سود سالیانه استاکینگ این رمزارز است.
  7. استاریس: این پلتفرم بلاکچین به شرکت‌ها این قابلیت را می‌دهد تا بلاکچین‌های خود را در آن بسازند. ازجمله فواید این پلتفرم این است که پس از ساخت رمزارز مورد نظر، آن‌ها می‌توانند با بلاکچین اصلی استرایس ادغام شوند. سود این رمزارز به طور میانگین ۱ الی ۲ درصد سالیانه است که از طریق STRAT پرداخت می‌شود. بیشتر بدانید.
  8. کیتوم: کیتوم توسط بنیادی به همین نام در سنگاپور در مارس طراحی و عرضه شد. آنها سرمایه خود را با یک کمپین جمع کردند و بیش از ۱۵.۷ میلیون دلار از توکن‌های خود را به فروش رساندند و در آن زمان توانستند ۱۱.۱۵۶ بیت کوین و ۷۷.۰۸۱ اتریوم خریداری کنند. کیتوم یک پلتفرم بلاکچین با منبع باز است که بر برنامه‌های غیرمتمرکز تلفن همراه تمرکز دارد. این رمزارز یک پروتکل بلاکچین ترکیبی است که از Dapps و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. سود این رمزارز به طور میانگین ۶ الی ۸ درصد سالیانه است که از طریق QTUM پرداخت می‌شود.

در زمینه رمزارزهای استاکینگ هر روزه ایده‌های نوین و تحولات مورد توجهی رخ می‌دهد و این بازار را بیش از پیش برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، جذاب می‌کند. سود این رمزارزها بدون در نظر گرفتن افزایش قیمت توکن‌های آن‌ها نیز میزان قابل توجهی است و بسیاری از افراد را روزانه به سوی خود جلب می‌کند.