عملکرد بهتر بازار سهام از بیت کوین

قیمت بیت کوین در ۱۲ ماه گذشته ۹۰۰ درصد افزایش داشته است. سهام مربوط به استخراج در همین بازه زمانی ۵۰۰۰ درصد افزایش داشته است. شرکت های استخراج با ضرر های پیش رو هستند. اما با این حال قیمت سهام آن ها در ۱۲ ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب متوجه عملکرد بهتر بازار سهام از بیت کوین می شویم.

رئیس شرکت Fundstrat تحلیل های خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته است. او نظرات خود را در خصوص شرکت های Marathon Digital Holdings، Riot Blockchain، Hive Blockchain  و Hut 8  اعلام کرد. ارزش کل بازار این شرکت ها برابر با ۱ تریلیون دلار است.

 در ۱۲ ماه گذشته رییس شرکت Fundstrat

متوجه شد که میانگین سود دریافتی از سهام استخراج ۵۰۰۰ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که بیت کوین در همین بازه زمانی ۹۰۰ درصد افزایش داشته است. جای تعجب نیست که رابطه مستقیمی میان سهام و قیمت بیت کوین وجود دارد.

محققان به این نتیجه رسیدهاند که به ازای هر ۱ درصد افزایش قیمت در بیت کوین، سهام استخراج ۲.۵ درصد افزایش داشته اند. با این حال مشاهدات نشان می دهد که سهام استخراج در بازارهای خرسی دو برابر قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند. او علت بروز چنین نوسانات شدیدی را فقدان قانون گذاری های مرتبط با محصول رمزارز در آمریکا دانست. تا زمانی که ETF ها رونق بگیرند، به نظر می رسد که شرکت های استخراج بهترین گزینه برای سرمایه گذاری مردم باشند.

از آنجایی که بیت کوین اصلی ترین منبع درآمدزایی به شمار می رود، بسیاری از این شرکت ها به خرید این دارایی ادامه می دهند. این نکته را به یاد داشته باشید که سهام کوین بیس به قیمت ۱۰۰ میلیارد دلار معامله می شود. آنچه مسلم است اشتهای وصف ناپذیر سرمایه گذاران برای خرید دارایی بیشتر است. ماینرها نیز به عنوان بخش جدا نشدنی بازار رمزارز از این قاعده مثنثنی نیستند. شیوع بیماری کرونا شرایط را برای مشارکت و سرمایه گذاری ماینرهای بزرگ بازار مهیا کرد.

آنها سرمایه گذاری های بزرگی را در بازار انجام داده اند و در انتظار ادامه روند صعودی هستند.  

 در آخر عملکرد بهتر بازار سهام

 سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به عنوان یک دارایی ارزشمند در بازار از ارزش و اهمیت بالایی برخورداری است. اما این نکته را به یاد داشته باشید که این بازار فرصت های ارزشمندی که به همراه دارد. بیت کوین یک دارایی ارزشمند است. اما به نظر می رسد کسانی که در بازار استخراج سرمایه گذاری کرده اند سود بسیار بیشتری را به دست آورده اند. بیت کوین در ۱۲ ماه گذشته ۹۰۰ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که بازار سهام استخراج در این مدت ۵۰۰۰ درصد رشد داشته است. هر کدام از بخش های بیت کوین را که انتخاب می کنید می توانید از مزایای بیشماری بهره مند شوید. این نکته را به یاد داشته باشید که این بازار در کنار عرضه یک ارز ارزشمند، فرصت های متفاوتی را در اختیار شما می گذارد. برای استفاده از این فرصت ها یا خرید بیت کوین ما را در رمزارز مارکت دنبال کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-mining-stocks-have-outperformed-btc-by-455-over-the-past-12-months