سوزاندن استریم کوین و هرآنچه که باید بدانید

سوازندن استریم کوین خبر جدیدی درباره این ارز دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و هرآنچه را که باید بدانید در اختیار شما قرار دهیم.

سوزاندن استریم کوین

ارز دیجیتال استریم (STREAM) حالا خبرهای جدیدی را در رابطه با سوزاندن کوین‌های خود STRM اعلام کرده است. همه چیز برای ارز دیجیتال استریم خوب پیش می‌رود. پس به همین ترتیب هیچ جای تعجبی ندارد اگر خبر فروش این کوین‌ها را در پیش از موعد بشنویم. «مایکل عین چایبه» مدیرعامل این ارز دیجیتال چند روز پیش خبرهای جدید ویدیویی را درباره روند پیشروی استریم اعلام کرد.

وی همان‌جا صمیمانه از تمام سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه برای پشتیبانی غافل‌گیرکننده خود از استریم تشکر کرد. او گفت که برای باور آن‌ها به تیم پشت ارز دیجیتال استریم و آوردن کل پروژه به راهی ثابت متشکر است. به‌ علاوه باید خاطرنشان کرد که استریم حالا کمتر از یک ماه از اولین دور فروش عمومی خود در ۱ فوریه ۲۰۲۲ فاصله دارد. مدیرعامل این ارز دیجیتال «مایکل عین چایبه» با وجود هفته‌ها فاصله، با افتخار گفت که پیش‌تر و بسیار سریع‌تر از آنچه که آن‌ها پیش‌بینی کرده بودند در پیش‌فروش ارزها را فروخته‌اند.

او ادامه داد و همچنین خبر سوزاندن استریم کوین را نیز اعلام کرد. «چایبه» گفت که ارز دیجیتال استریم به ‌تازگی ۱.۶۴ میلیارد کوین از مقداری را که به ICO اختصاص داده شده بود سوزانده است. به‌ علاوه این شبکه ۱.۶۴ میلیارد دیگر از کوین‌ها را هم از اکوسیستم و بازاریابی سوزاند. بنابراین عرضه کلی توکن STRM در تاریخ ۵ ژانویه تا ۵.۵۲ میلیارد کوین کاهش پیدا کرد.

سوزاندن توکن‌ها قطعا بر عرضه و تقاضای کلی برای این ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل هم بهتر است آن‌هایی که به داشتن کوین‌های استریم (STRM) علاقه‌مند هستند در فروش عمومی آن شرکت کنند.

فروش عمومی توکن‌های استریم (STRM)

مدیرعامل استریم «مایکل عین چایبه» همچنین به زمان باقی‌مانده‌ای که استریم پیش از فروش عمومی برنامه‌ریزی‌شده خود دارد نیز اشاره کرد. وی با اشاره به زمان باقی‌مانده گفت که تیم آن‌ها از این زمان استفاده خواهد کرد تا بر روی بازاریابی جهانی برای عرضه اولیه سکه (ICO) و همچنین تحقیق و توسعه پلتفرم استریم تمرکز کنند.

با گفتن تمام این‌ها در مورد سوزاندن استریم کوین هرکسی می‌تواند نتیجه بگیرد که تیم پشت ارز دیجیتال استریم سخت در حال تلاش است تا تمام انتظارات سرمایه‌گذاران، اعضای جامعه و کاربران آینده‌نگر پلتفرم خود را برطرف کند. هرچه تعداد مشارکت‌ها و مشترکین ارز دیجیتال استریم افزایش می‌یابد، جنجال و انتظاراتی که افراد از آن دارند هم بیشتر می‌شود. اگر نگاهی دوباره به ویدیوی اعلامیه این ارز بیندازیم «مایکل عین چایبه» سخنان خود را با آرزوی سالی شاد و موفق برای همه به پایان می‌رساند. برای اطلاعات بیشتر درباره استریم نیز به وبسایت آن‌ها مراجعه کنید:

https://stream-coin.com/

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/stream-coin-burn-heres-everything-you-need-to-know/

Comments (0)
Add Comment