SUKU چیست؟ بررسی اهداف و آینده SUKU و همه نکات آن

امروز به بررسی (SUKU)، بلاکچین رتبه ۵۲۰ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که SUKU چیست، لازم است به ذکر برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (SUKU)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش SUKU، ۸۰ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۱.۵ میلیارد اعلام شده است.

نکات اصلی و اهدف SUKU چیست؟

Citizens Reserve تیمی با تجربه در زمینه بلاکچین، مدیریت زنجیره‌ای، امور مالی و توسعه فناوری برای ساخت SUKU گرد هم آورده است. این تیم SUKU را “پیوند بین امور مالی باز با قابلیت ردیابی و شفافیت” توصیف می‌کند. SUKU همچنین یک الگوریتم و مدل ارزیابی اعتبار به عنوان نمونه‌ای از وام‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اعتبار ایجاد کرده است که در آن توانایی اعتبار سنجی این رمزارز را مورد بررسی قرار می‌دهد. در ادامه به چند نمونه از قابلیت‌ها و امکانات این پروژه خواهیم پرداخت. بیشتر بخوانید.

قابلیت‌ها و روش کار SUKU چیست؟

Side view of block chain hologram on blurry pattern background. Interface concept. 3D Rendering

یکی از بزرگترین اهداف این پروژه ساخت یک رمزارز جهانی برای هرچه بیشتر کردن شفافیت کسب و کارها و همچنین ایجاد راهی برای ارتباط متقابل و قدرتمند مشتریان با کسب و کار مورد علاقه آن‌ها است. در همین راستا یکی از قابلیت‌های این رمزارز ساخت پلی دو طرفه برای کمک مشتریان به کسب و کارها است.

مطالب دیگر را بخوانید.

قیمت روز و بهترین صرافی‌های SUKU:

قیمت روز SUKU هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۱۳۸۲۰۲  دلار امریکا است. حجم معاملات SUKU در هر ۲۴ ساعت حدود ۳۳۹,۴۳۵   دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه         520 قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  SUKU در حال حاضر عبارتند از: Uniswap (V2)، KuCoin، Bilaxy، Bittrex و ۱inch Exchange.

نتیجه گیری

SUKU با توجه به اینکه رمزارزی تازه وارد است، اما قابلیت‌های ارزشمند و مفیدی برای ارائه دارد. و با توجه به اینکه بسیاری از این قابلیت‌ها بر اساس نیازهایی طراحی شده‌اند که در سال‌های گذشته بسیار مورد استفاده توجه قرار گرفته‌اند، احتمال موفقیت این پروژه بسیار بالاست. سال ۲۰۲۱ قطعا سال بسیار مهمی برای این پروژه خواهد بود. همچنین ارزش این رمزارز در چند ماه گذشته، دچار نوسانات بسیاری شده است که ممکن است برای عده‌ای از کاربران، یک عامل منفی تلقی شود. از آن جایی که این رمزارز بر پایه اتریوم است، موفقیت نسل بعدی اتریوم، قطعا کمک زیادی به موفقیت این پروژه نیز خواهد کرد.

Comments (0)
Add Comment