sUSD چیست؟ بررسی اهداف و آینده SUSD به طور کامل

امروز به بررسی SUSD، بلاکچین رتبه ۳۶۳ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که sUSD چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. SUSD، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر قابلیت‌های فراوانی را به این رمزارز می‌دهد. تعداد سکه در گردش SUSD، ۲۲.۵ میلیون است و در حال حاضر تعداد کلی آنها اعلام نشده است.

نکات اصلی و اهداف sUSD چیست؟

این رمزارز در دسته توکن‌های چند وابسته و ثانویه قرار دارد و هدف آن ساده سازی و کاهش هزینه خرید و فروش دارایی‌های مختلف بر پایه دلار است. این رمزارز می‌تواند برای اهدافی چون دنبال کردن قیمت دلار از طریق نسبت قیمت‌های بازار، و همچنین اوراکل‌هایی که این رمزارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده شود. یکی از نکات مثبت این رمزارز این است که در عین حال که قیمت آن به نسبت دلار آمریکا همیشه ثابت است، اما محدودیت ارزهای فیات را ندارد و برای معاملات بین‌المللی بر پایه دلار بسیار سریع، ایمن و کم هزینه است. همچنین تبدیل آن به ارزهای فیات بسیار سریع و کم هزینه است.

فرایند و روش کار sUSD چیست ؟

این رمزارز تقریبا در تمام صرافی‌های آنلاین قابل تعویض با رمزارزهای شناخته شده‌تر و همچنین ارزهای فیات است. SUSD جزو رمزارزهای سینتکس (Synthetix) است و با اینکه در حال حاضر بر پایه اتریوم ERC-20 بنا شده است، شرکت هون (Havven) ، سازنده این رمزارز اعلام داشته به زودی این رمزارز و توکن آن را بر روی تمام بلاکچین ها قابل اجرا کند.

مطالب دیگر را بخوانید

قیمت روز sUSD و بهترین صرافی های آن

قیمت روز sUSD هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۱.۰۱  دلار امریکا است. حجم معاملات sUSD در هر ۲۴ ساعت حدود ۱,۹۲۲,۵۷۳  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۶۳ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  sUSDدر حال حاضر عبارتند از: Hoo، Uniswap (V2)، KuCoin، Sushiswap و 0x Protocol.

نتیجه گیری

sUSD محبوب‌ترین رمزارز سینتتیکس است که نسبت ثابتی به قیمت دلار آمریکا دارد. این رمزارز که جزو ساده‌ترین رمزارزها برای تبدیل به رمزارزهای پایه یا فیات است، کاربردهای بسیاری برای معاملات بین‌المللی دارد. از جمله کاربردهای آن می‌توان به حفظ ارزش دارایی‌های شخصی، سرمایه گذاری‌های برون مرزی و همچنین معاملات روزانه رمزارزها اشاره کرد. شرکت هون (Havven)  برنامه‌های بسیاری برای آینده این رمزارز دارد که کارکرد آن را در سطح وسیع تری توسعه دهد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment