ارز Sushi

سوشی سواپ (Sushi Swap) چیست؟

سوشی سواپ (Sushi Swap) یک پلتفرم جدید و غیر متمرکز و به عنوان استخر DeFi می باشد. توکن داخلی این شبکه SUSHI می باشد. این پلتفرم خودکار، توسط کاربران و گردانندگان مستقل آن و به روش رای گیری اداره می گردد. این پلتفرم در سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان یک Uniswap تکامل یافته! برای بازارهای مالی غیر متمرکز AMM راه اندازی گردید.

هدف SushiSwap تنوع بخشیدن به بازارهای مالی AMM است. هدف دیگر افزودن ویژگی هایی مانند پرداخت جایزه با توکن SUSHI به شرکت کنندگان شبکه است. این مورد سابق بر این درUniswap وجود نداشته است. AMM که ابزار پر طرفداری در بین کاربران ارز دیجیتال است، مبادلات غیرمتمرکزی هستند که از قراردادهای هوشمند برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده می نمایند. AMM از مشکلاتی مانند مسائل نقدینگی که مانع مبادلات غیرمتمرکز است، جلوگیری می نماید.

بنیانگذاران ارز دیجیتال Sushi را بیشتر بشناسید

Sushi Swap توسط یک نهاد غیر دولتی با نام مستعار سرآشپز نومی تاسیس شد. درباره آشپز نومی، یا انگیزه وی برای ساخت Uniswap اطلاعات کمی در دست است. این پروژه دارای دو بنیانگذار دیگر با نام های مستعار sushi swap و xMaki است که به آنها Maki نیز گفته می شود. آنها کدهای این پلتفرم را هندل نموده، محصولات را توسعه می دهند و عملیات تجاری را مدیریت می کنند.

چه چیزی سوشی سواپ را منحصر به فرد کرده است؟

سوشی سواپ در درجه اول به عنوان یک AMM  دیده می شود که از طریق آن نقدینگی تجارت خودکار بین هر دو دارایی ارز دیجیتال تنظیم می گردد. مخاطبان اصلی این پلتفرم، تاجران DeFi  و نهادهای وابسته هستند که می خواهند از رونق توکن های این پروژه استفاده نموده و نقدینگی ایجاد نمایند.

این پلتفرم قصد دارد نسخه والد خود یعنی Uniswap  را بهبود بخشد. این سیستم عامل کارمزد ۰.۳ درصدی معاملات را در بخش نقدینگی خود کاهش می دهد، در حالی که از توکن SUSHI برای پاداش بخشی از هزینه های کاربران استفاده می نماید. SUSHI  همچنین به کاربران حق برخورداری از حقوق حاکمیت را نیز می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم Sushi Swap روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Comments (0)
Add Comment