همکاری SVS و فیلم جیغ خبر جنجالی جدید

همکاری SVS و فیلم جدید جیغ در همین نزدیکی در حال رویدادن است. این دو پروژه، بیشتر برای آوردن کاربرد دنیای حقیقی به این جامعه، با یکدیگر شراکت می‌کنند.

همکاری SVS و فیلم جیغ

سندیکای خون‌آشام یواشکی (Sneaky Vampire Syndicate)، پروژه NFT مستقل و بسیار موفقی است. این پروژه حالا هیجان دارد که همکاری خود را با «پارامونت پیکچرز» و فیلم «جیغ» از «مدیا گروپ اسپای گلس» اعلام کند. این همکاری در نوع خود، اولین است. هیچ پروژه NFTای دیگر تاکنون با انتشار گسترده یک فیلم، وارد شراکت نشده است.

پروژه SVS و این فیلم ترسناک، برای تبلیغ آخرین فیلم فرانچایز «جیغ» و پیش از انتشار آن در ۱۴ام ژانویه ۲۰۲۲ با یکدیگر همکاری می‌کنند. هدف دیگر آن‌ها نیز آوردن مزایای دنیای حقیقی به این جامعه است. تیم SVS مدام در حال افزودن کاربرد بیشتر تا جای ممکن به این پروژه است. آن‌ها بدین صورت قصد دارند تا بین شکاف میان فضای NFT و رسانه جریان اصلی، ارتباط برقرار کنند.

فیلم جدید «جیغ» با بازی درخشان بازیگرانی همچون «ملیسا باررا»، «کایلی گالنر»، «میسون گودینگ»، «مایکی مدیسون»، «دیلن مینت»، «جنا اورتگا»، «جک کوید»، «مارلی شلتون»، «جزمین ساوی براون»، «سونیا امار»، «کورتنی کاکس»، «دیوید آرکت» و «نو کمپبل» در حال انتشار است. همکاری SVS و فیلم جیغ، به محبوبیت این فیلم خواهد افزود.

SVS از ۱۷ام دسامبر تا دوره ورود قرعه‌کشی خونی که در ۴ام ژانویه آغاز می‌شود، مسابقه هنر هواداری را برگزار خواهد کرد. این مسابقه، هم جامعه SVS و هم فیلم جیغ را تشویق می‌کند تا هنر هوادارانه خود که از این همکاری الهام‌گرفته شده است را با استفاده از دارایی خلاقانه‌ای که رسما به‌عنوان الهام منتشر شده است، پست کنند.

در طول مسابقه نیز هم پلتفرم‌های اجتماعی @ScreamMovies و هم SVS، با این ورودی‌ها تعامل می‌کنند. دوره ورود قرعه‌کشی خونی نیز بین ۴ام تا ۱۰ام ۲۰۲۲ است. این تاریخ، دقیقا زمانی است که فیلم جدید «جیغ»، چندین جفت بلیت نمایش پیشرفته خود را در سرتاسر آمریکای شمالی به دارندگان SVS اختصاص خواهد داد.

همکاری SVS و فیلم جدید جیغ

دارندگان SVS قادر خواهند بود که با استفاده از توکن کاربردی $BLOOD وارد قرعه‌کشی شوند. آن‌ها بدین ترتیب شانس بردن دو چیز را دارند؛ یا یک جفت بلیت نمایش پیشرفته، چاپ محدود از تعداد ۵۰۰ دارایی دیجیتال که ۱۶ام دسامبر منتشر شده است یا بلیت رایگان خود فیلم. دارندگان زمانی که NFTهای خود را استیک کنند، روزانه سه توکن $BLOOD دریافت می‌کنند.

اگرچه نمایش‌های پیشرفته و بلیت‌های رایگان مخصوص ایالات متحده هستند اما دارندگان SVS از تمام دنیا قادر خواهند بود که در صورت برد، نسخه چاپی محدود را به‌دست آورند. این هم از مزایای همکاری SVS و فیلم جیغ است.

نمایش پیشرفته این فیلم، چند روز قبل‌تر از انتشار جهانی آن اتفاق می‌افتد. این نمایش‌ها در بازارهای انتخاب‌شده جای خواهند گرفت و دارای تعدادی جایگاه بوده که مخصوصا برای دارندگان SVS رزرو شده است. برندگانی که به این نمایش‌ها بیایند به‌علاوه یک کادو هم دریافت می‌کنند که شامل چندین آیتم و موارد قابل جمع‌آوری مرچاندیز برند SVS و «جیغ» می‌شود.

درباره سندیکای خون‌آشام یواشکی

سندیکای خون‌آشام یواشکی (SVS)، پروژه NFT مستقلی شامل ۸,۸۸۸ خون‌آشام است. هر خون‌آشام را «Migwashere»، هنرمند سابق « Bored Ape Yacht Club» ساخته است. هرکدام از این خون‌آشام‌ها، منحصربه‌فرد هستند و با مشخصه‌ها و حالت‌های مخصوص خود، به‌صورت دستی کشیده شده‌اند. از همان ابتدا تیم SVS، چشم‌انداز خود را از نوآوری دائم، ساخت جامعه و اینکه تمام جنبه‌های پروژه را تا حد ممکن منصفانه سازد، ادامه داده است.

درباره شرکت پارامونت پیکچرز

شرکت پارامونت پیکچرز (PPC)، سازنده و پخش‌کننده فیلم و سرگرمی است. این شرکت، واحدی از ViacomCBS (NASDAQ: VIAC; VIACA) به‌شمار می‌رود که شرکت پیشگام محتوایی با برندهای سرگرمی دیجیتال، تلویزیون و فیلم‌های برجسته و قابل‌توجهی است. همکاری SVS و فیلم جیغ هم جدیدترین فعالیت این شرکت محسوب می‌شود.

پارامونت، مجموعه‌ای از برخی از قدرتمندترین برندها در زمینه سرگرمی و فیلم از جمله پارامونت پیکچرز، پارامونت انیمیشن و پارامونت پلیرز را مدیریت می‌کند. عملیات PPC همچنین شامل پارامونت هوم اینترتینمنت، پارامونت پیکچرز اینترنشنال، شرکت پارامونت لایسنسینگ و پارامونت استودیو گروپ می‌شود.

درباره اسپای گلس مدیا گروپ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

اسپای گلس مدیا گروپ LLC نیز شرکت محتوای برتر جهانی است. این شرکت توسط «گری باربر» اداره می‌شود. اسپای گلس مدیا بر روی توسعه، تولید، تأمین مالی و توزیع برنامه‌نویسی تلویزیون و سینما در تمام پلتفرم‌ها و برای مخاطبان جهانی تمرکز دارد. این شرکت همچنین پشتیبانی استراتژیک Lantern Capital Partners، Lionsgate، Warner Bros، Eagle Pictures و Cineworld Group را هم دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/sneaky-vampire-syndicate-svs-announces-partnership-with-the-upcoming-scream-to-bring-real-world-utility-to-the-community/

Comments (0)
Add Comment