ارز Swerve چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که Swerve چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (SWRV) بیشتر آشنا ‌شویم. سورو (Swerve) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Swerve در حال حاضر ۹ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و مجموع سکه‌های آن طبق اعلام سازندگانش قرار است به ۳۳ میلیون برسد.  قیمت این توکن در حال حاضر معادل ۰.۴ دلار آمریکاست و در رتبه ۸۱۲ ام قرار دارد.

اهداف پروژه Swerve چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Swerve درواقع یکی از فورک‌های توکن Curve است و همانند آن هدف اصلی این پروژه بر روی stablecoinها و تجمیع مخازن آن‌ها است. این رمزارز ابتدا با یک استخر ترکیبی از Dai (DAI) ، USD Coin (USDC) ، Tether (USDT) و TrueUSD (TUSD) راه اندازی شد. در ماه دسامبر، مدیریت این پروژه گزارش داد که ارزش کل استخر نزدیک به یک میلیارد دلار رسیده است. Swerve به عنوان یک سازمان غیرمتمرکز، علاوه بر پاداش دادن به تأمین کنندگان نقدینگی، از ERC-20 صادر شده توسط Ethereum ، برای مدیریت و اداره SWRV استفاده می‌کند. دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

ویژگی‌های سکه Swerve چیست؟

معاملات در پلتفرم این رمزارز، منوط به پرداخت ۰.۰۳٪ هزینه است که ۵۰٪ آن به تأمین کنندگان نقدینگی تعلق می‌گیرد و ۵۰٪ نیز به عنوان هزینه، به خزانه Swerve ارسال می‌شود که سقف آن معادل ۲۰۰۰۰۰ دلار است. در اکتبر سال ۲۰۲۰، کاربران این رمزارز با سیستم گاورننس، به پذیرش کمک مالی برای ساخت بیشتر در سیستم عامل غیرمتمرکز مالی (SRM) رأی داد. در اکتبر سال ۲۰۲۰ ، بنیانگذار این پروژه  جان دیر (John Deer) اظهار داشت که اولویت‌های وی برای این پروژه افزایش حجم پلتفرم و ایجاد انگیزه بهتر برای سرمایه گزاری بر روی SWRV است. بیشتر بدانید.

حرف آخر

این رمزارز که به تازگی وارد بازار شده است، از پشتیبانی تیمی زبده بهره می‌برد و مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است و در حال حاضر پیش بینی رشد قیمت آن نیاز به زمان بیشتری دارد. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، قابلیت رشد این سکه بسیار بالا خواهد بود. لازم به ذکر است در نگاه کوتاه مدت، رشد این رمزارز به شدت موفق بوده است.

Comments (1)
Add Comment
  • امیر

    تا آخر سال ۲۰۲۱ قیمت swrv به بالای ۶ $ خواهد رسید .