Swipe چیست؟ همه چیزهایی که باید در این زمینه بدانید

Swipe پلتفرمی است که به نظر میرسد با سه محصول خود پلی بین دنیای فیات و ارزهای رمزنگاری شده ایجاد کرده است. محصولات این شرکت عبارتند از: کیف پول همراه چند دارایی سوئیپ (Swipe multi-asset mobile wallet)، کارت بدهی با بودجه ارز رمزنگاری (Swipe cryptocurrency-funded debit card) و توکن Swipe (SXP). Swipe توسط Joselito Lizarondo، سرمایه گذار اولیه بیت کوین و فردی با تجارب زیادی در زمینه استارتاپ‌ها تاسیس شد. لیزاروندو در حال حاضر به عنوان مدیر عامل پلت فرم Swipe فعالیت می‌کند. در ادامه به بررسی اینکه مزایای استفاده از Swipe چیست می‌پردازیم.

کیف پول Swipe چیست و چه کاربردی  دارد؟

کیف پول Swipe به عنوان نقطه اصلی و هسته دسترسی به اکوسیستم Swipe عمل می‌کند و می‌تواند برای ذخیره و مدیریت طیف گسترده ای از دارایی ها از جمله رمزارزهای پایه و ارزهای فیات استفاده شود. همچنین می‌توان از این کیف پول برای مدیریت محصول دوم Swipe یعنیSwipe cryptocurrency-funded debit card استفاده کرد. این سیستم توسط Swipe Token (SXP) که به عنوان سوخت شبکه Swipe عمل می‌کند ارائه می‌شود و برای پرداخت هزینه های معامله استفاده می شود. دارندگان توکن‌های SXP واجد شرایط تخفیف انحصاری در برنامه Swipe هستند و می‌توان از این توکن برای پرداخت فیات با کارت نقدی Swipe استفاده کرد.

مطالب دیگر را بخوانید

وجه تمایز Swipe و مزایای استفاده از آن چیست؟

در بررسی اینکه وجه تمایز و مزایای Swipe چیست، به موارد زیر اشاره می‌کنیم.

  • Swipe به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می‌دهد به آسانی از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه و crypto debit cards، بر امور مالی کریپتو و فیات خود کنترل کامل داشته باشند.
  • یکی از اصلی‌ترین ویژگی های متمایز آن قابلیت استفاده آسان از آن است. Swipe به گونه‌ای طراحی شده است که برای کاربران از هر سطح تجربه و دانش قابل دسترسی باشد، ذخیره سازی و مدیریت رمزارزهای پایه در برنامه کیف پول Swipe یا خرج کردن رمزارزهای پایه با استفاده از Swipe Visa debit card یک کار ساده است.
  • Swipe فرآیند تبدیل رمزارزها به فیات را ساده کرده و این کار می تواند با استفاده از Swipe debit card انجام شود، به همین خاطر Swipe تعداد بیشتری از دارندگان رمزارزهای پایه را که می‌خواهند از دارایی‌های خود برای خریدهای روزمره استفاده کنند، هدف قرار می‌دهد.

قیمت روز Swipe و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Swipe هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۹۵۰۴۰۵  دلار امریکا است. حجم معمالات Swipe  در هر ۲۴ ساعت حدود ۶۵,۴۸۶,۲۶۵ دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۱۲۱ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Swipe در حال حاضر عبارتند از: Binance، Binance.KR، CoinTiger، VCC و FTX.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment