Switcheo چیست؟ بررسی تمامی ویژگی‌های آن

Switcheo، رتبه ۱۹۹ ام بازار رمزارزها و با ارزش ۰.۰۲۷۳۱۹ دلار آمریکا، بلاکچین و اعتبار شرکت Switcheo است. این رمزارز که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد،  تا کنون رشد نسبتا خوبی داشته است و بالغ بر ۶۰ پلتفرم جفت ارزی از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر مایلید بدانید که کار اصلی شرکت Switcheo چیست، این شرکت یک کمپانی تبادل رمزارز در سنگاپور است که از ساختار خودش پشتیبانی می‌کند. این کریپتو که از نوع بدون واسطه است، توسط Fintech سنگاپور نیز پشتیبانی و حمایت می‌شود. این رمزارز را می‌توان برای پرداخت بسیاری از معاملات به کار برد. همچنین شفافیت و راحتی استفاده از آن، این رمزارز را به یکی از ایده‌‌آل‌ترین روش‌های پرداختی، به خصوص در سنگاپور تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید

خصوصیات Switcheo چیست؟

در زیر به برخی از مهم‌ترین خصوصیات Switcheo می‌پردازیم.

  • یک صرافی تخصصی در زمینه‌ رمزارزها که امنیت بالایی از نظر هک شدن دارد.
  • راحتی استفاده و پر کاربرد بودن آن، این رمزارز را پتانسیلی حتی برای استفاده روزمره کرده است.
  • پشتیبانی بسیار از شبکه‌ها و سیستم‌های بزرگ دنیا

همچنین این رمزارز از بسیاری از ابزارهای ساده پرداخت، و تراکنش‌های دیگر پشتیبانی می‌کند و کارکرد آن حتی برای کسانی که تجربه استفاده از رمزارزها را ندارند، بسیار ساده است. Switcheo بر پایه NEP-5 ساخته شده. این بلاکچین به زودی نسخه دوم خود را ارائه خواهد کرد و تمامی کاربران می‌توانند تغییرات اعمال شده بر روی نسخه جدید این رمزارز را پیش از ورود آن به بازار ببینند. در حال حاضر هر معامله انجام شده بر روی این رمزارز نزدیکه به ۳۰ ثانیه طول می‌کشد که زمان بسیاری مناسبی در بین رمزارزها است، هرچند Switcheo در تلاش است تا برای نسل بعدی این رمزارز از تراکنش‌های لحظه‌ای بهره ببرد.

قیمت روز Switcheo و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Switcheo متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۰.۰۲۷۳۱۹  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۲۲۲,۶۳۴  دلار است. جایگاه Switcheo در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۱۹۹ قرار دارد و دارای سقف بازار ۲۹,۷۷۴,۶۴۹  دلار است.

. در حال حاضر صرافی های برتر در Switcheo عبارتند از: HBTC، MXC.COM، Hoo، Gate.io و Switcheo Network

نتیجه گیری:

در حال حاضر این پروژه آینده روشنی دارد، هرچند که قیمت آن تا حد زیادی تثبیت شده است. اگرچه پس از رونمایی از نسل جدید این رمزارز، پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن تا درصد قابل توجهی رشد کند. مجموعا این رمزارز از نظر پشتیبانی کاربران، امنیت و سهولت استفاده از انتظارات کاربران پیشی گرفته است، هرچند در آینده‌ای نه چندان دور، با رشد کاربران آن و تعداد تراکنش‌های انجام شده، قدرت و سرعت واقعی این رمزارز به چالش کشیده خواهد شد. در حال حاظر این شبکه یکی از بهترین پلتفرم‌های تبادل رمزارزهای NEP-5 است اما توانایی رقابت این پلتفرم با سیستم‌های آینده امری است که تنها در طول زمان مشخص خواهد شد.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment