شهر لوگانوی سوئیس اولین مرکز اروپایی ارزهای دیجیتال

شهر لوگانوی سوئیس حالا اولین شهر اروپایی است که چندین ارز دیجیتال را به‌عنوان ارز ملی خود برگزیده است. این شهر، ارزهای بیت کوین (BTC)، تتر (USDT) و توکن LVGA را به‌عنوان ارز ملی خود تصویب کرد.

شهر لوگانوی سوئیس

لوگانو، یکی از شهرهای سوئیسی، بیت کوین (BTC)، تتر (USDT) و توکن خود شهر، LVGA را به‌عنوان ارز ملی شهر تصویب کرد. ارز دیجیتال تتر نیز در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت:‌ «خبر فوری! بیت کوین، تتر و توکن LVGA خود شهر، در لوگانو به ارزهای ملی و قانونی تبدیل می‌شوند.»

این بیانیه در طول کنفرانس آنلاینی منتشر شد که «مایکل فولتی» شهردار لوگانو و «پائولو آردوینو» مدیر ارشد فناوری تتر در آن شرکت داشتند. مقامات این شهر گفتند که شهروندان و شرکت‌های لوگانو «به‌زودی» می‌توانند از توکن‌های BTC، USDT و LVGA برای پرداخت تمامی کالاها، خدمات و حتی مالیات، استفاده کنند. در زمان تراکنش، ارز دیجیتال به‌صورت خودکار از طریق واسطه‌های شخص ثالث، به فرانک سوئیس تبدیل می‌شود.

«مایکل فولتی» شهردار لوگانو گفت: «این شهر از طریق شراکت با تتر، در آینده آن سرمایه‌گذاری می‌کند. لوگانو به توانایی بلاک چین،‌ اعتقاد راسخ دارد. شهر لوگانوی سوئیس باور دارد که شراکت ما به ساخت شهری بهتر، هوشمند‌تر، شفاف‌تر و بازتر کمک خواهد کرد.»

این رویداد، مهر تأییدی بر نقشه‌های این شهر برای تبدیل شدن به قطب بلاک چین اروپایی است. مقامات تمایل دارند تا برنامه‌های مربوطه را در تحصیلات و استخراج نیز اجرا کنند. درآمد استخراج ارزهای دیجیتال نیز مستقیما به توسعه زیرساخت‌های شهری اختصاص می‌یابد.

لوگانو، قدم‌های ال سالوادور را دنبال کرده و به اولین شهر در قاره اروپا تبدیل خواهد شد که از ارز دیجیتال به‌عنوان ارز ملی خود استفاده می‌کند. پیش‌تر نیز شهردار میامی، «فرانسیس سوارز»، راه‌اندازی یک دارایی دیجیتالی به نام میامی کوین (MiamiCoin)، نیویورک سیتی، راه‌اندازی کوین شهر خود به نام NYCCoin و فیلادلفیا، راه‌اندازی کوین خود را اعلام کرد. ال سالوادور نیز ارز دیجیتال بیت کوین را رسما به‌عنوان ارز ملی خود به رسمیت شناخت.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/switzerlands-lugano-becomes-first-european-city-to-make-bitcoin-usdt-and-lvga-token-its-legal-tender/

Comments (0)
Add Comment