صرافی غیرمتمرکز SynFutures و حجم معاملاتی بیش از ۳ میلیارد دلار

صرافی غیرمتمرکز SynFutures از مرز ۳ میلیارد دلار حجم معاملاتی انباشته گذشت. این صرافی حالا از نظر مجموع کاربران خود به صرافی dYdX نزدیک شده است.

صرافی غیرمتمرکز SynFutures

صرافی مشتقات غیرمتمرکز SynFutures با آدرس http://www.synfutures.com/ از صرافی‌های برتر است. بنا بر داده‌های سایت Dune Analytics این صرافی فاش کرد که در زمینه حجم معاملاتی انباشته از مرز ۳ میلیارد دلار و در زمینه مجموع کاربران از ۵۵,۰۰۰ نفر عبور کرد. این نقاط عطف تنها چهار ماه پس از آنکه این پلتفرم اپن بتای خود را راه‌اندازی کرد و پیش از راه‌اندازی نسخه دوم در ماه‌های پیش‌رو به ‌دست آمد.

از آنجایی که کاربران به‌دنبال گسترش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری دیفای خود هستند، بازار مشتقات ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد است. صرافی‌های مشتقات غیرمتمرکزی همچون dYdX و سینتتیکس (Synthetix) شاهد موفقیت‌های بسیار سریعی بوده‌اند. با وجود این هنوز فرصت‌های بازار تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده‌اند. به‌علاوه بسیاری از این پلتفر‌م‌ها از نظر درج دارایی‌های خاصی یا تریدینگ جفت‌ها محدودیت‌هایی دارند. همین امر جلوی ورود یا مشارکت فعال برخی از تریدرها به بازار را می‌گیرد.

کاربران با صرافی غیرمتمرکز SynFutures می‌توانند آزادانه آنچه را که می‌خواهند همان طور که تمایل دارند ترید کنند؛ فرقی ندارد که ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بزرگ باشد یا آلت کوین، سهام، طلا، شاخص‌ها و یا هر دارایی دیگر. این پلتفرم به هرکسی اجازه می‌دهد که فقط با دو کلیک هر جفتی را با یک دارایی درج کند. همین امر نحوه درج و ترید مشتقات را دموکراتیزه می‌کند. SynFutures همین حالا هم بیش از ۱۵۰ جفت اصلی را ارائه می‌دهد که در حال حاضر بزرگ‌ترین ارائه در فضای مشتقات غیرمتمرکز محسوب می‌شود.

مزایای جالب پلتفرم SynFutures

این پلتفرم با آنکه هنوز در اپن بتای خود که در واقع نسخه اول آن است قرار دارد، اما در مجموع به بیش از ۵۵,۰۰۰ کاربر دست پیدا کرده است. این مقدار قابل‌توجه بسیار بیشتر از دیگر پلتفرم‌های مشتقات دیفای به‌نظر می‌رسد. در مقابل، پلتفرم پیشگام dYdX با وجود آنکه دو سال قبل از SynFutures راه‌اندازی شده است، به‌طورکلی حدود ۶۱,۵۰۰ کاربر دارد. به‌علاوه اکثریت تراکنش‌های SynFutures در میان اکثریت کاربران آن متمرکز شده است نه فقط چند آدرس خاص! همین امر پایه‌های رشد خرده‌فروشی اصلی این پلتفرم را بنا می‌کند. پنج تریدر برتر این پلتفرم، کمتر از ۵% از حجم تریدینگ کلی صرافی غیرمتمرکز SynFutures را در بر می‌گیرند.

«راشل لین» مدیرعامل و بنیان‌گذار SynFutures گفت: «۳ میلیارد دلار حجم تریدینگ انباشته نقطه شروع خوبی است. ما باور داریم که پشت این عدد، ترکشن باکیفیت و همچنین پتانسیل رشدی برای آینده داریم. ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه مرحله بعدی گسترش خود را آغاز کنیم و فرصت‌هایی حتی بیشتر را برای مشارکت با اکوسیستم خود به کاربران ارائه دهیم.»

SynFutures به‌سرعت در حال رشد پلتفرم خود بر پایه‌های نقاط عطف اخیر است. این پلتفرم اخیرا در نسخه اپن بتای خود برای نسخه دوم آماده می‌شود. این نسخه، نسخه‌ای ارتقاء‌یافته از صرافی کنونی با تجربه تریدینگ ساده و تنها با یک کلیک است. این صرافی به‌همراه تجربه و رابط کاربری بهبودیافته خود، با ارتقاء‌هایی همچون Coin-Margined Futures و NFTures محصولات کنونی خود را هم گسترش خواهد داد. این محصولات اولین محصولات مشتق دنیا هستند که کاربران را قادر به گرفتن موقعیت‌های کوتاه یا بلند در دسته‌های NFT یا NFTهای مجزایی می‌کنند که از چندین دارایی تشکیل شده‌اند. محصولات مشتقات اضافه‌ای همچون Perpetual Futures نیز در دست اقدام هستند.

SynFutures در حال حاضر بر روی اتریوم، پالی گان (Polygon)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و آربیتریوم (Arbitrum) اجرا شده است. این پلتفرم پشتیبانی خود را در ماه‌های آتی تا آوالانچ (Avalanche)، نیر (Near) و فانتوم (Fantom) نیز گسترش خواهد داد. از آنجایی که این صرافی، استراتژی چندزنجیره‌ای خود را افزایش می‌دهد، پس می‌توان انتظار زنجیره‌های غیر ماشین مجازی اتریوم (EVM) را تا پایان سال ۲۰۲۲ داشت.

درباره صرافی غیرمتمرکز SynFutures

SynFutures یک صرافی مشتقات غیرمتمرکز برای نسل بعد است. این صرافی از طریق به وجود آوردن امکان تریدینگ بر روی هرچیز با یک فید قیمتی،‌ بر ساخت بازار مشتقاتی باز و بدون نیاز به مجوز تمرکز دارد. صرافی SynFutures با به وجود آوردن بازاری آزاد و به حداکثر رساندن تنوع دارایی‌های قابل معامله در حال کاهش موانع ورود به بازار مشتقات است و دارد بازار صرافی دارایی‌های دیجیتال منصفانه‌تری را بنا می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/27/synfutures-passes-3b-in-cumulative-trading-volume-and-closes-in-on-dydx-in-all-time-users/

Comments (0)
Add Comment