گیم فای TAPME و مصاحبه اختصاصی با آن را از دست ندهید

گیم فای TAPME نوعی بازی بر اساس مدل بازی و کسب درآمد است. در این بازی کاربر باید به طور مداوم بر روی صفحه نمایش خود ضربه زده تا بتوانند کاراکتر خود را در هوا کنترل کنید. این اقدام برای حفظ کاراکتر در بازی است. بازیکنان باید در این بازی از کاراکترهای خود در برابر فراز و نشیب‌های موجود در بازی محافظت کنند. همچنین باید کاراکترهای خود را به سمت جلو هدایت کرده و تا جای ممکن به سمت مراحل بعدی حرکت کنند.

از هر مرحله‌ای که کاربران عبور کرده، جایزه دریافت می‌کنند و از این طریق می‌توانند آن را به توکن تبدیل کنند. این توکن‌ها را نیز کاربران می‌توانند در بازار آزاد تبدیل به ارز مورد نظر خود کنند. جدا از این که گیم فای TAPME بسیار آسان و سرگرم کننده است، بسیاری از موانع موجود برای خرید NFT وجود ندارد. همچنین از طریق حجم و قیمت بسیار پایین می‌توان خرید NFT و سرمایه گذاری بر روی آن را آغاز کرد.

داستان و مرحله اصلی گیم فای TAPME چیست؟

داستان اصلی این گیم فای به زمان Crypto Punks و Flappy Bird باز می‌گردد. Flappy Bird نوعی بازی مشهور بوده که تا به اینجای کار کمتر کسی تابحال این بازی را تجربه نکرده است. همچنان دستور و ساختار این بازی ساده اما سرگرم کننده است. ساختار این بازی باعث شد تا پروژه TAPME  از این بازی الهام گرفته و یک نوع نوستالژی را برای کاربران خود ایجاد کند.

بدون شک این امکان وجود دارد تا پروژه‌هایی مختلف با محوریت بازی و کسب درآمد وارد صنعت ارزهای دیجیتال و گیمینگ شود. به نظر شما چه چیزی TAPME را از این پروژه‌ها متمایز می‌سازد؟

سوال بسیار خوبی است! سیستم و ساختار گیم فای TAPME نه تنها یک بازی بر اساس کسب درآمد مهیج و سرگرم کننده است بلکه مشخصه و ساختارهای مثبت دیگری دارد که خود را نسبت به سایر پروژه‌های مشابه به خود متمایز می‌کند. به عنوان مثال بحث استیکینگ NFTها از مواردی است که در این گیم فای وجود دارد. این امکان برای بازیکنان وجود دارد تا سطح NFT خود را افزایش داده و در کنار آن برای کسب درآمد به صورت غیر مستقیم داشته باشند. همچنین استفاده و به کارگیری از NFTهای چند گانه از دیگر مواردی است که باعث می‌شود بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. این مدل NFTها باعث می‌شوند تا بازیکنان بتوانند از دارایی خود در دیگر بازی‌ها نیز استفاده کرده و یا حتی NFT منحصر به فرد خود را تولید کرده و در بازی از آن استفاده کنند. 

بهترین پلتفرم برای معامله TAP چیست؟ آیا می‌توانید به لیستی از چند پلتفرم با میزان لیکویید بالا اشاره کنید؟

از صرافی و یا پلتفرم‌های فعالی که در این زمینه به شما کمک می‌کنند، می‌توان به PancakeSwap، Hoo و یا حتی Coinstore اشاره کرد.

پیشرفت و رشد اخیر جامعه و سیستم TAP در چه زمینه‌ای بوده است؟

سیستم ساختاری TAP و گیم فای TAPME در چند وقت اخیر توانسته به موفقیت‌های متنوعی از جمله معرفی چندین استیکینگ NFT برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد. این عامل دسترسی و سهولت استفاده از بازی را به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد داد. همچنین تیم طراح این پلتفرم بر این قصد است تا چندین توسعه متنوع دیگر در حیطه PvP  تورنومنت‌های مختلف این بازی ایجاد کند.

درباره Coinstore

هدف این صرافی این است که صنعت ارزهای دیجیتال را نسبت به قبل قوی‌تر کند. ایجاد ساختار و مفهومی مانند سرگرمی در سیستم ارزهای دیجیتال از مواردی است که این صرافی قصد دارد وارد دنیای رمز ارزها کند. در کل این صرافی به تمام اعضای جدید و اینفلونسرهای تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی خوش آمد گویی کرده و از همکاری با آن‌ها استقبال می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/03/an-exclusive-interview-with-tapme-the-flappy-bird-and-crypto-punks-inspired-play-to-earn-gamefi/

Comments (0)
Add Comment