شیبا اینو در پلتفرم TastyWorks برای معامله افزوده شد

شیبا اینو در پلتفرم TastyWorks افزوده شده است. ارز دیجیتال شیبا اینو، حالا برای معامله در پلتفرم معاملاتی TastyWorks قرار دارد که یک پلتفرم معاملاتی آنلاین شیکاگویی است.

شیبا اینو در پلتفرم TastyWorks

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) حالا برای معامله در پلتفرم معاملاتی TastyWorks در دسترس شما قرار دارد. TastyWorks یک شاخه معاملاتی از استارتاپ فین تک شیکاگویی Tastytrade است. بر اساس اعلامیه‌ای که این پلتفرم معاملاتی منتشر کرده است، حالا شما به‌راحتی می‌توانید ارز دیجیتال شیبا اینو را در پلتفرم TastyWorks معامله کنید.

این پلتفرم در همین راستا در صفحه توییتر خود نوشت: «ارز دیجیتال شیبا اینو حالا در پلتفرم @TastyWorks در دسترس شما قرار دارد. شما می‌توانید از طریق این لینک https://t.co/iDwwWk1Y7m در رابطه با تمام ارزهای دیجیتال که در این پلتفرم معاملاتی ارائه می‌شوند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما لیاقت پلتفرمی را دارید که بتوانید در آن همه چیز را معامله کنید؛ از بیت کوین (Bitcoin) گرفته تا دوج کوین (Dogecoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin) و XLM تا ارز دیجیتال شیبا اینو.» تصویر این توییت نیز به شرح روبه‌رو است: https://t.co/87EWn4FXaN

معرفی پلتفرم TastyWork

پلتفرم معاملاتی TastyWorks، معاملات ارزهای دیجیتال را در آغاز ماه فوریه معرفی کرد. مدیر اجرایی این پلتفرم «اسکات شریدن» ادعا کرده است که این اقدام و در کل اقداماتی نظیر معامله شیبا اینو در پلتفرم TastyWorks با کنجکاوی رو‌به‌رشد مشتریان در رابطه با دارایی‌های مربوط ارز دیجیتال بوده که تا به اینجا رسیده است.

کاربران پلتفرم TastyWorks از همان ابتدا قادر به معامله چهار ارز دیجیتال مختلف بودند که عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش (Bitcoin Cash) و لایت کوین.

شرکت مادر TastyWorks توسط غول تجارت الکترونیک بریتانیا IG Group با ۱ میلیارد دلار، خریداری شد. اخیرا در ماه اکتبر پلتفرم Public.com، که یکی دیگر از رقبای پلتفرم رابین هود Robinhood است نیز پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا اینو را اضافه کرد.

این هفته هم، محبوب‌ترین پلتفرم معامله کانادا Wealthsimple، پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبا اینو را به پلتفرم خود افزود. قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال هندی، Zebpay نیز این ارز را در پلتفرم خود درج کرده است.

محبوبیت و پذیرش ارز دیجیتال SHIB همچنان ادامه دارد. بزرگترین زنجیره تئاتر و سینما، AMC نیز در حال فکر به‌صورت جدی بر روی افزودن این ارز دیجیتال به‌عنوان یک روش پرداختی برای بلیت‌های فیلم خود است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/06/shib-is-available-for-trading-on-chicago-based-online-brokerage-platform/

Comments (0)
Add Comment