شرکت تسلا قصد فروش بیت کوین را ندارد

تحلیلگران به این نکته اشاره کرده اند که بسیاری از سرمایه گذاران دارایی خود را برای مدت زیادی نگهداری می کنند. کاهش قیمت بیت کوین تاثیری روی انگیزه سرمایه گذاران نداشته است. بیت کوین برای رسیدن به قیمت ۱۰۰ هزار دلار بامشکلی رو به روست. چرا که بسیاری از معامله گران دست از فروش دارایی برداشته اند. و رویکرد دراز مدت را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند. شرکت تسلا از آن دسته شرکت هایی است که به هیچ عنوان قصد فروش دارایی های خود را ندارد.

 در آخرین خبرنامه هایی که از سوی کوین تلگراف منتشر شده است، تحلیل گران در رابطه با ادامه روند صعودی نگرانی هایی را تجربه کرده اند.

 دارندگان بیت کوین خوش بین هستند

سرمایه گذاران خوش بین در حالی که دارایی خود را حفظ کرده اند، می گویند: اطلاعات نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری بیت کوین را به عنوان اندوخته نگهداری می کنند. آنها قصد فروش این دارایی را ندارند. با بررسی شاخص نگهداری دراز مدت دارایی متوجه می شویم که تمایل سرمایه گذاران به فروش این دارایی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب زمینه برای ادامه روند صعودی معیاست.

شاخص Hold wave نشان می دهد بیت کوین به سادگی در روند صعودی فعلی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می رسد. هر اندازه میزان نگهداری بیت کوین برای یکسال یا بیشتر افزایش پیدا کند، میزان نقدینگی و موجودی بیت کوین کاهش پیدا می کند. به این ترتیب فشار فروش نیز کاهش پیدا می کند. معمولا اگر ۵۰ درصد از بیت کوین ها نگهداری شوند، روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد. به این ترتیب در ادامه باید در انتظار ادامه روند صعودی است.

 شاخص نگهداری دارایی روند جابه جایی بیت کوین هایی که آخرین بار در بازار خریداری شده اند را زیر نظر می گیرد. پیش از این کوین تلگراف به این نکته اشاره کرده بود که کسانی که بیت کوین را در روند صعودی سال ۲۰۱۷ خریداری کرده بودند، بخش زیادی از دارایی خود را حفظ کرده اند و اکنون به سود قابل توجهی دست پیدا کرده اند.

قفل کردن موجودی بیت کوین

به گزارش کوین تلگراف تقریبا ۶۰ درصد از بیت کوین های در گردش در حال حاضر از سکه هایی تشکیل شده اند که به تازگی استخراج شده اند. این سکه ها در برهه ای از زمان در شش ماه گذشته استخراج شده اند.

اطلاعات به دست آمده از بازار نشان می دهد که سرمایه گذاران حرفه ای به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند. آنها در انتظار ادامه روند صعودی هستند.

 حتی ماینر ها نیز به نگهداری پاداش استخراج ترغیب شده اند. مدارک و شواهد به دست آمده نشان می دهد که میزان دارایی نگهداری شده از سوی ماینرها افزایش پیدا کرده است. در واقع کسانی که دارایی خود را نگهداری می کنند میزان دارایی خود را نیز افزایش داده اند. به این ترتیب شاهد افزایش میزان موجودی والت ها هستیم.

 ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین در بازار است. او روز چهارشنبه اعلام کرده است که به دنبال استفاده از خدماتی بر پایه بیت کوین است. و دارایی خود را به پول فیات یا پول بدون پشتوانه تبدیل نمی کند.

شرکت تسلا در حال حاضر چیزی در حدود ۴۸ هزار بیت کوین را در اختیار دارد. درحالی که مشتریان بیشتری برای خرید خودروهای الکترونیکی بیت کوین پرداخت می کند، دارایی این شرکت نیز افزایش پیدا می کند.

 در آخر

 اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازار رمزارز هستید، باید رفتار سرمایه گذارهای بزرگ را زیر نظر داشته باشید. شرکت تسلا با در نظر گرفتن فرصت های درخشانی که در بازار بیت کوین نهفته است. این دارایی نگهداری می کند. این شرکت اعلام کرده است که قصد فروش بیت کوین های خود را ندارد. به این ترتیب روز به روز بر تعداد بیت کوین های موجود در این شرکت افزوده می شود.

با در نظر گرفتن این نکته بهتر است در کوتاه ترین زمان ممکن شما نیز به جمع دارندگان بیت کوین بپیوندید. فراموش نکنید که سرمایه گذاری در بازار بیت کوین راه ایمنی برای ثروتمند شدن است. به این ترتیب در آینده ای نه چندان دور تجربه شیرین سرمایه گذاری در این بازار را می چشید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/tesla-confirms-bitcoin-hodl-strategy-as-new-report-says-btc-should-comfortably-hit-100k