پذیرش بیت کوین کش در سیستم تسلا و خرید ۱۱۱ عدد Tesla 3s

پذیرش بیت کوین کش در سیستم تسلا اقدامی است که با موافقت «ایلون ماسک» می‌تواند سود قابل توجهی را نصیب این کمپانی کند. دنیای ارزهای دیجیتال هر روز در حال گسترش است. بسیاری از رمز ارزها در سیستم‌های مالی و مدیریتی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از رمز ارزهایی که به احتمال زیاد ممکن است برای استفاده در کمپانی تسلا انتخاب شود، ارز دیجیتال بیت کوین کش است.

پذیرش بیت کوین کش در سیستم تسلا منوط به موافقت «ایلون ماسک» است.

چند وقت پیش بود که کمپانی تسلا اعلام کرد که پذیرش بیت کوین کش برای سرویس پرداختی خود را به زودی در فاز اجرایی قرار می‌دهد. در این پیامی که منتشر شد، پذیرش بیت کوین کش در سیستم تسلا صرفا برای انجام تراکنش‌های پرداختی به منظور خرید یا فروش محصولات تسلا است. هیچگونه فروشی در زمینه بیت کوین کش برای دریافت پول نقد در این کمپانی اتفاق نخواهد افتاد. پس از اعلام این خبر، میزبان یک کانال یوتیوب در پیامی خبر خرید ۱۱۱ ماشین مدل S3 را داد. این فرد که میزبان کانال ۱stmil.com است، علاقه خود را برای خرید ۱۱۱ عدد ماشین از این کمپانی را پس از موافقیت «ایلون ماسک» برای وجود بیت کوین کش نشان داد.

میزبان کانال یوتیوبی ۱stmil.com کیست؟

فردی که علاقه مند به خرید ۱۱۱ ماشین نوع S3 تسلا است، یک یوتیوبر فعال در این پلتفرم است که بیش از سه سال مشغول تولید محتوی است. این فرد در زمینه اقتصاد آزاد ویدیوهای یوتیوبی تولید می‌کنند. در حال حاضر قیمت خرید مدل ۳ تسلا در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۸.۵۰۰ هزار دلار برای هر ماشین است. به نظر شما ورود سیستم Bitcoin Cash به سیستم تسلا می‌تواند کمک بسیار زیادی به این کمپانی برای فروش بیشتر و دیده شدن کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. سایر مقالات ما را از دست ندهید.

Comments (0)
Add Comment