بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر

بدون شک تتر محبوب ترین استیبل کوین در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود. این استیبل کوین با دو هدف ثابت بودن قیمت به ارزش یک دلار و همچنین انعطاف پذیری تکنولوژی بلاکچین به وجود آمده است. تتر (USDT) یکی از ۱۰ رمز ارز برتر جهان است که باید با روشی ایمن پس انداز شود. تتر توسط پروتکل Omni Layer راه اندازی شده است و در سال گذشته USDT به بلاکچین اتریوم انتقال یافت. بنابراین می توان گفت که اکنون تتر یک توکن سازگار با ERC20 می باشد. شما قبل از انتخاب کیف پول مناسب برای ذخیره تترهایتان باید چند فاکتور مهم را در ذهنتان داشته باشید. فاکتورهای مهم برای ایجاد کیف پول تتر عبارتند از:

درباره “کیف پول ارز دیجیتال” بیشتر بدانید

امینت: این مهمترین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید. بنابراین احراز هویت دو مرحله ای یک ویژگی خوب است که برای ایجاد کیف پول می توان آن را در نظر گرفت.

کلیدهای خصوصی: شما باید کنترل کامل کلیدهای خصوصی تان را در دست داشته باشید. اینگونه می توانید از هر جایی کیف پولتان را کنترل کنید.

کاربری آسان: شما باید بررسی کنید که کیف پول مورد نظر فقط برای سطوح پیشرفته طراحی شده است یا کاربران تازه کار هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. رابط کاربری باید سازگار باشد.

سازگاری با دستگاه های مختلف: باید بررسی کنید که کیف پول با دستگاه های شما سازگاری دارد یا خیر.

۶ کیف پول برتر تتر در سال ۲۰۲۰

۶ کیف پول برتر تتر که در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده اند عبارتند از:

  • MyEtherWallet
  • OmniWallet
  • Tether Wallet
  • Coinomi
  • Exodus
  • Ledger Nano S

MyEtherWallet یا MEW

MyEtherWallet هنگامی که به بلاکچین اتریوم منتقل شد، تبدیل به یکی از سازگارترین و برترین کیف پول های تتر شد. MyEtherWallet یک کیف پول تحت وب است که حتی در گوگل کروم برای استفاده راحت تمامی کاربران وجود دارد. از آنجایی که MEW از امنیت بالایی برخوردار است، کیف پول های سخت افزاری مانند Trezor و Ledger، MEW را با کیف پول های خود یکپارچه کرده اند. این ویژگی MEW آن را به یکی از محبوب ترین کیف پول ها در بین دارندگان کیف پول سخت افزاری تبدیل کرده است. این کیف پول حتی به شما این امکان را می دهد که یک والت کاغذی ساخته و یا کلیدهای خصوصی خود را در حافظه سرد ذخیره نمایید.

کیف پول OmniWallet

OmniWallet به عنوان کیف پول وب سایت اصلی تتر در نظر گرفته شده است. این والت کنترل کامل کلیدهای خصوصی شما را ارائه می دهد که در اصل مانند صندوقی از منابع USDT شما محافظت می کند. معاملات تتر در پروتکل Omni بسیار مناسب است چرا که دسترسی اولیه به بازار را در اختیار شما قرار می دهد و خرید و فروش در مواقع بحرانی بر روی بلاکچین اتریوم با توکن های ERC20 آسانتر می شود.

OmniWallet حتی به شما اجازه می دهد که در کنار تتر، بیت کوین هم بتوانید ذخیره کنید. اما یک اشکالی که وجود دارد این است که ممکن است فناوری اطلاعات (IT) گزینه مناسبی برای مبتدیان نباشد زیرا رابط کاربری چندان راحتی ندارد.

Tether Wallet

شما می توانید از طریق درگاه آنلاین سایت تتر، به کیف پول رسمی آن دسترسی داشته باشید اما بسیاری از افراد این کیف پول را پیشنهاد نمی کنند. دلیل آن برمی گردد به سال ۲۰۱۷ که این والت توسط اشخاصی هک شد که منجر به سقوط ۳۱ میلیون دلاری ارزش تتر شد. اگرچه این والت کانال اصلی برای تبدیل تتر به دلار واقعی ایالات متحده آمریکا و بالعکس می باشد. بعد از تجربه تلخ هک شدن، تتر ثبت نام های جدید را متوقف کرد و کیف پول را به شکل آفلاین تبدیل کرد. اما مشکل دیگر این است که حتی با داشتن کیف پول رسمی تتر، هیچ تضمینی برای ایمن بودن دارایی های شما وجود ندارد.

کیف پول Coinomi

کوینومی یکی از بهترین کیف پولهای موبایلی تتر است که هم برای سیستم عامل اندروید و هم IOS موجود می باشد. شما می توانید مستقیما آن را از گوگل پلی دانلود کرده و نیازی نیست که برای دسترسی به آن اطلاعات شخصی تان را وارد کنید. کلیدهای خصوصی بر روی حافظه داخلی دستگاه شما ذخیره می شوند؛ از این رو ممکن است بتوان آن را یکی از بهترین کیف پول های اندرویدی تتر در نظر گرفت. بعد از نصب کیف پول، عبارتی به شما تعلق می گیرد که می توانید هنگام گم کردن یا فراموشی رمز عبورتان، به عنوان پشتیبان از آن استفاده کنید.

ویژگی ناشناس ماندن IP کیف پول Coinomi به شما امکان می دهد که از آدرس آی پی واقعی خود محافظت کنید. بهترین بخش والت Coinomi این است که استفاده از آن بسیار آسان است و با داشتن رابط کاربری جذاب می تواند گزینه خوبی برای مبتدیان باشد. همچنین یکی از بهترین کیف پول های ios تتر می باشد.

برای دانلود کیف پول Coinomi می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین برای یاد گرفتن نحوه ی کار با آن می توانید به مطلب آموزش کیف پول کوینومی مراجعه نمایید.

VIP
Comments (0)
Add Comment