ارز دیجیتال Mt Pelerin و همکاری آن با تزوس

ارز دیجیتال Mt Pelerin موضوعی بسیار مهمی است که دانستن آن به شما در زمینه ارز دیجیتال کمک بسیاری می‌کند. این ارز دیجیتال از ارزهای بسیار مهم کریپتوکارنسی است که شاید تا به حال نام آنها را شنیده باشید. Mt Pelerin در حقیقت یک شرکت سوییسی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که اخیرا تصمیم خود را مبنی بر انتخاب ارز تزوس به عنوان اوراق بهادار توکنیزه شده خود، اعلام کرد. با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال Mt Pelerin

بریج والت (Bridge Wallet) یک اپلیکیشن موبایلی مخصوص ارزهای رمزنگاری شده است که توسط Mt Pelerin در « FinTech» سوییس توسعه یافته است. این کیف پول اخیرا پشتیبانی از ارز دیجیتال تزوس را راه اندازی کرد. این پشتیبانی یک مسیر ورودی و خروجی بدون هزینه را برای تزوس و XTZ که ارز رمزنگاری شده محلی بلاک چین تزوس است، ارائه می‌کند. Mt Pelerin پیش از هرچیز وقف آن شده است که پلی میان اقتصاد رمز ارز و امور مالی سنتی بسازد. این ارز همچنین بسیار هیجان زده است تا اپلیکیشن موبایل غیر کاستدی خود یعنی «Bridge Wallet» را به اکوسیستم تزوس بیاورد. علاوه بر این Mt Pelerin بسیار خرسند است از آنکه اعلام کند که تزوس پلتفرم توکن سازی دارایی منبع باز شبکه آنها را تقویت خواهد کرد؛ تا بدین وسیله صدور و مدیریت اوراق بهادار توکنیزه شده سازگاری همچون سهام، اوراق قرضه و منابع مالی را پشتیبانی کند.

بریج والت دروازه‌ای رو به دنیای جدیدی از پول و کیف پول ارز دیجیتال Mt Pelerin است که حالا از تزوس و توکن XTZ آن پشتیبانی می‌کند. این والت همچنین بر آسان‌تر کردن فیات مستقیم در سرمایه گذاری‌های رمز ارز و برداشت از حساب رمز ارز آسان‌تر، تمرکز دارد. با بیش از ۱۳,۰۰۰ کاربر در حال حاضر بریج والت در حال بدست آوردن کشش و ترکشن برای ارائه معاملات فیات رمز ارز کاملا رایگان، بدون هیچ کمیسیون، گسترش تورم و یا هزینه‌های پنهان است.

ارز دیجیتال تزوس همچنین امسال در حال گرفتن جشن سومین سالگرد خود است، در حالی که شبکه خود را به اولین و طولانی‌ترین بلاک چین در حال فعالیت اثبات سهام تبدیل می‌کند. فعالیت شبکه در تزوس امسال به علت طراحی کم مصرف و سهولت استفاده از آن تا ۱,۲۰۰ درصد رشد داشت. توسعه دهندگان بازی، ناشر‌های موسیقی، امتیازات ورزشی، بانک‌های مرکزی و بسیاری دیگر از موارد همه و همه در حال ساخته شدن در شبکه تزوس هستند. تزوس علاوه بر اینها یک اکوسیستم دیفای در حال رشد با پل‌های ERC-20 برای نرم افزار کراس چین با کارمزد گس پایین، پروتکل‌های ییلد فارمینگ و پلتفرم‌های AMM موج دار نیز داشته است.

اما چیزی که تزوس را از دیگر پروتکل‌های بلاک چین متمایز می‌کند آن است که این بلاک چین برای آن ساخته شده است که پا به پای پیشرفت‌های صنعت تکامل یابد. ساختار مدولار آن و همچنین مکانیسم ارتقا یافته رسمی آن، در حالی که در گذر زمان یک نوع قابلیت ارتقا منظم و قابلیت‌های پیشرفته ارائه می‌دهد اختلالات را نیز به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

تزوس که حالا از طرف ارز دیجیتال Mt Pelerin انتخاب شده است، به علاوه تحت شش ارتقا شبکه قرار گرفته است تا بدین وسیله کارمزدهای گس را کاهش دهد، استانداردهای توکن را بهتر کند، سرعت معاملات را افزایش دهد و کارهای بیشتری نیز انجام دهد. ارتقاهای انجام شده در شبکه تزوس توسط حکومت درون زنجیره‌ای امکان پذیر شده‌اند؛ جایی که در آن پیشرفت‌های مداومی آن هم بدون نیاز به هیچ فورکی مطرح می‌شوند، به تصویب می‌رسند و در جای خود مستقر خواهند شد.

بریج والت با دادن دسترسی چیزهایی که اساسا نرخ‌های فرابورس به حساب می‌آیند به تمامی کاربران آن، نرخ‌های بهتری نسبت به پلتفرم‌های صرافی متمرکز ارائه می‌کند. با داشتن بریج والت، کاربران تزوس می‌توانند ارز دیجیتال XTZ را به صورت وجه نقدی، غیر نقدی و با انتقال بانکی بدون هیچ هزینه‌ای خریداری کنند. همچنین این مبلغ می‌تواند تا یک آستانه مشخص و از ۵۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ دلار برای صاحبان توکن‌های MPS، که سهام توکنیزه شده Mt Pelerin است، باشد. در صورت هرگونه خرید بالاتر از چنین مبلغی نیاز به پرداخت کمیسیون بسیار کمی دارید. خریدهای کارت و برداشت‌های فوری نیز به زودی در ارز دیجیتال XTZ در دسترس خواهد بود.

جزئیات بیشتر درباره Bridge Wallet

  • قابلیت دسترسی در ۱۷۱ کشور (به جز ایالات متحده)
  • ارزهای قابل خریداری: CHF، EUR، GBP، USD (موارد جدید نیز به زودی اضافه خواهد شد)
  • ارزهای نقدی: CHF, EUR, GBP, USD, AED, ARS, AUD, CAD, CNH, CZK, DKK, HKD, HUF, ILS, JPY, KRW, MXN, NOK, NZD, PLN, RON, RUB, SAR, SEK, SGD, THB, TRY, ZAR
  • قابل دسترس در ios و اندروید با چندین زبان
  • قابلیت پشتیبانی از شبکه اصلی و شبکه آزمایشی تزوس

درباره ارز دیجیتال Mt Pelerin

شبکه Mt Pelerin یک شرکت « FinTech» سوییسی است که محصولات و خدمات را با پل زدن میان دنیای رمز ارز و امور مالی سنتی، ارائه می‌دهد. این شبکه توسط جامعه خود و از طریق یک سرمایه گذاری دسته جمعی راه اندازی شد که بیش از ۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ افزایش داده بودند. این اولین باری بود که یک سهام توکنیزه شده با کل آرا و حقوق سود سهام به عموم ارائه داده می‌شد. از آن زمان Mt Pelerin با پلتفرم پروتکل بریج خود به یکی از شبکه‌های پیشرو در توکن سازی دارایی تبدیل شده است. این شبکه از طریق اپلیکیشن موبایل خود که بریج والت نام دارد، خدمات ارزهای رمزنگاری شده خاصی را ارائه می‌دهد. شبکه مذکور هم اکنون در حال کار کردن بر روی ساخت یک موسسه ذخیره کامل مالی توکنیزه شده در سوییس است.

درباره ارز دیجیتال تزوس

تزوس پول هوشمند است. تعریف دوباره‌ی معنای نگه داشتن و معامله ارزش اما اینبار در دنیایی که به شکلی دیجیتالی متصل شده است. یک بلاک چین کم مصرف که خود می‌تواند خود را ارتقا دهد و سابقه‌ای اثبات شده دارد. تزوس نوآوری فرداها را بدون برهم زدن شبکه‌های امروزی و به صورت یکپارچه تصویب می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت tezos.com نیز مراجعه کنید.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال Mt Pelerin موضوعی است که دانستن آن در زمینه ارزهای رمزنگاری شده به شما کمک بسیاری می‌کند. ما امروز در این مقاله در رابطه با این ارز و تصمیم اخیر آن توضیح دادیم. Mt Pelerin یک شرکت «FinTech» سوییسی است که از شرکت‌های مهم در زمینه ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. این شرکت اخیرا اعلام کرد که از ارز دیجیتال تزوس برای شبکه خود استفاده خواهد کرد تا بتواند اوراق بهادار مهم خود را توکنیزه کند. نظر شما در رابطه با این شبکه و استفاده آن از ارز تزوس چیست؟

Comments (0)
Add Comment