بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده که باید بدانید

VPN ها به عنوان یک ابزار امنیتی مفید شناخته می‌شوند که با ارائه یک لایه اضافی از داده‌های رمزگذاری شده بین شما و وب سایت ها، کمک می‌کنند تا سطح حریم خصوصی خود را افزایش دهید. با اینکه پروتکل‌های ارزهای رمزنگاری شده از پیش با رمزنگاری محافظت شده اند، اما داشتن یک لایه محافظتی اضافی خالی از لطف نیست. در این مطلب به بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده اشاره خواهیم کرد.

بهترین VPN ها برای ارز رمز نگاری شده کدامند؟

برای انتخاب VPN مناسب باید ویژگی‌هایی را در نظر داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

NordVP

از امن‌ترین، محرمانه‌ترین و بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده است. این  VPN دارای ۵۲۰۰  سرور در۶۰ کشور در سراسر جهان است. از ویژگی های این VPN میتوان به پشتیبانی همزمان از شش دستگاه مختلف، امنیت بسیار بالا ، نصب و استفاده آسان و پشتیبانی در همه ساعات شبانه روز و روزهای هفته اشاره کرد. همچنین دارای سوئیچ خودکار است که حتی در صورت قطع اتصال شما به سرور VPN از IP شما محافظت می‌کند. هزینه ی اشتراک ۳ ساله آن ۱۰۷.۵۵ دلار است و می‌توانید آن را از طریق bitcoin(BTC)، Ethererum(ETH) و … پرداخت کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده | TorGuard

این VPN دارای ۳۰۰۰ سرور در بیش از ۵۵ کشور است و ویژگی‌هایی مانند سرعت و پهنای باند نامحدود، امکان اتصال همزمان پنج دستگاه، امنیت و سطح محرمانه بودن بالا، پشتیبانی از تمام سیستم عامل‌ها، سوئیچ خودکارو فیلترهای ضد تبلیغات و بدافزار را داراست. هزینه سالانه آن ۵۹.۹۹ دلار است و می‌تونید آن را از طریق (BTC) ،(LTC) ،(ETH) و (XRP) پرداخت کنید.

Mullvad

این VPN دارای بیش از ۳۴۰ سروردر ۳۷ کشور است . از ویژگی‌های آن می‌توان به سطح امنیتی بالا ، پشتیبانی از بیشتر سیستم عامل ها،  Kill-Switch و پهنای باند نامحدود اشاره کرد. هزینه‌ی ماهانه آن ۵.۶ دلار است و می‌توانید آن را از طریق BTC و BCH پرداخت کنید.

VPNArea

این VPN یک سرویس همه کاره دارای ۲۵۰ سرور در ۶۵ کشور جهان است و ویژگی‌هایی مانند پهنای باند نامحدود، پشتیبانی از اتصال شش دستگاه همزمان، استفاده سریع و آسان، محافظت در برابر بدافزارها و تبلیغات مخرب، پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها و Kill-Switch را داراست. هزینه این VPN، ۵۹ دلار در سال می‌باشد که آن را می‌توانید با  بیت کوین پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید

 ExpressVPN

این VPN بیش از ۳۰۰۰ سرور در ۹۴ کشور جهان دارد و ویژگی هایی شامل امنیت بسیار بالا، پشتیبانی از سه دستگاه به طور همزمان، پشتیبانی از اکثر سیستم عامل‌ها، سوئیچ خودکار، پهنای باند و داده نامحدود را دارد. هزینه اشتراک ۱۵ ماهه اول ۹۹. ۹۵ دلار است که می‌توانید از طریق بیت کوین پرداخت کنید.

نتیجه گیری: بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده

 حفظ حریم خصوصی از ارکان اولیه امنیت آنلاین است و شناختن و استفاده از بهترین VPNها برای ارز رمزنگاری شده، سطح امنیت سایبری شما را بهبود می بخشند.

Comments (0)
Add Comment