توقف روند نزولی بیت کوین

بیت کوین در تلاش برای عبور از سطح ۵۱۶۰۰ دلار است. اما ممکن است تلاش این عرض برای ادامه روند صعودی منجر به کاهش قیمت آن شود. در حال حاضر قیمت بیت کوین در بازی میان ۴۸ هزار و ۵۱ هزار دلار معامله می شود. تا کنون این ارز موفق به عبور از سطح مقاومت ۵۱۶۰۰ دلار نشده است. همه در انتظار توقف روند نزولی بیت کوین هستند.

 اگر بیت کوین موفق به عبور از این طرح مقاومت شود احتمال کاهش قیمت افزایش پیدا می کند.

سطح مقاومت طلایی

 بر اساس اطلاعات به دست آمده از تحلیلگران بازار رمز ارز و معامله گران قدیمی سطح مقاومت ۵۱۶۰۰ دلار از اهمیت بسیار بالایی در ادامه روند صعودی برخوردار است.

 عبور از این سطح به معنای رسیدن به ۵۸ هزار دلار و ادامه روند صعودی تا ۶۲ هزار دلار است. برای تحقق این امر قدم اول عبور از این سطح مقاومت است.

علاوه بر این عبور از این سطح مقاومت به معنای توقف روند نزولی خواهد بود. اما عدم موفقیت در ادامه روند صعودی به معنای کاهش قیمت تا سطح ۴۲ هزار دلار است. 

سطح حمایت ۴۲ هزار دلار یکی از هسته ای حمایت حیاتی در بیت کوین است. چرا که این سطح بالاترین رکورد در روند صعودی اخیر را نشان می دهد چرا که این سطح بالاترین رکورد روند صعودی اخیر است. قیمت بیت کوین در تاریخ ۸ ژانویه در بازار با این نسبت به ۴۲۰۸۵ دلار رسید. 

چیزی از حمایت نهنگ ها کم نشده است. تحلیلگران با مشاهده نقشه حرکت نهنگ ها در بازار متوجه شدند که این سرمایه گذاران بیت کوین را به قیمت ۴۸۵۰۰ و ۴۶۵۰۰ دلار خریداری کردند. این حرکت بیت کوین را در ادامه روند صعودی یاری خواهد کرد. 

رویکرد خوش بینانه به ادامه روند صعودی 

بیت کوین همواره پیش از آنکه روند صعودی را ادامه دهد به ثبات می رسد. در چنین شرایطی قیمت اندکی کاهش پیدا می کند و تا سطح حمایت پایین می آید. کاهش قیمت ها با قدرت کافی برای ادامه روند صعودی را ایجاد می کند.

در شرایط فعلی بیت کوین از درباره ۴۱ هزار دلار برخوردار است. قیمت ۵۴۰۰۰ دلار نقش سطح مقاومت را بر عهده دارد. بیت کوین در ۷۲ ساعت گذشته حمایت ۴۴۸۰۰ دلار آزموده است. قدرت روند صعودی برای رسیدن به ۵۱۶۰۰ دلار کافی نیست.

روند فعلی می تواند قیمت را تا ۴۴۸۰۰ پایین بیاورد. احتمال کاهش قیمت ۴۲,۰۰۰ هزار دلار نیز وجود دارد. در صورتی که قیمت بیت کوین در سطح حمایت ۴۴۸۰۰ ثابت بماند ادامه روند صعودی امکان پذیر است.

 در آخر

 بیت کوین همواره در روندهای صعودی با کاهش قیمت روبرو بوده است. کاهش قیمت ها قدرت کافی برای ادامه روند صعودی را به وجود می آورد. بنابراین احتمال توقف روند نزولی بیت کوین وجود دارد. برای خرید و فروش بیت کوین روند بازار را زیر نظر داشته باشید و بهترین زمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. آخرین قیمت بیت کوین را از ما در رمز ارز مارکت بخواهید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/what-bitcoin-price-levels-will-invalidate-the-short-term-bear-scenario