پادشاه ارزهای دیجیتال پیش به سوی ۴۰ هزار دلار

پادشاه ارزهای دیجیتال  به بیش از ۳۷۸۵۰ دلار رسید. این ارز با قدرت تمام از سطح مقاومت ۳۵ هزار دلاری عبور کرده است. گاوها کنترل بازار را در دست گرفته اند. به نظر می رسد که آنها قصد دارند بار دیگر قیمت این ارز را به ۴۰ هزار دلار برسانند.

قیمت بیت کوین از سطح مقاومت ۳۵ هزار دلار عبور کرده است. به نظر می رسد که این ارز وارد روند تازه ای شده است. بیت کوین در بازه ای میان ۳۸ و ۴۰ هزار دلار معامله می شود. امروز قیمت این ارز از ۳۴ هزار دلار افزایش پیدا کرده است و به روند خود ادامه می دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بازپس گرفتن سطح مقاومت ۳۶ هزار دلار برای بیت کوین به شایعات مربوط به آغاز دوران خرسی در بازار بیت کوین خاتمه می دهد. هفته ای که پشت سر گذاشتیم ۲۰۰ میلیارد دلار از ارزش کل بازار بیت کوین کاهش پیدا کرد.

 با این وجود مشاوران مالی نسبت به بیت کوین بازار دیفای خوشین هستند. بانک ها اجازه معامله و نگهداری استیبل کوین ها را پیدا کرده اند. این امر درست مانند یک چراغ سبز عمل کرده است.

 قدرت بازار دیفای و دیگر آلت کوین ها

شرایط فعلی بازار نشان می دهد که روندی که از پیش آغاز شده است قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را اصلاح کرده است. این قیمت پس از یک دوره صعودی به ثبات رسید. در فاز تثبیت قیمت، معامله گران از بازار بیت کوین روی برگردانده و به سمت بازار آلت کوین ها رفتند. افزای حجم معاملات و قیمت الت کوین ها در نتیجه همین نظریه روی داده است.

در حالی که بیت کوین ساعات اولیه روزها را روی ۳۲ و ۳۵ هزار دلار سپری کرده است. قیمت اتریوم به شدت افزایش پیدا کرده است. قیمت این ارز به ۱۱۲۰ دلار رسیده است. در همین حال قیمت دات POLkadot  نیز با ۳۶.۸۹ درصد افزایش به ۱۱.۳۰ دلار رسیده است. اکنون ارزش کل بازار رمزارز برابر ۹۸۳.۵ میلیارد دلار است. سهم بیت کوین از سرمایه کل ۶۸.۷ درصد است.

خرید و فروش بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن برای آینده از دست ندهید. به یاد داشته باشید که این امر می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. برای یک سرمایه گذاری مطمئن با طعم بیت کوین آماده هستید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-rally-to-37-850-signals-that-bulls-intend-to-reclaim-40k

Comments (0)
Add Comment