تیم وو، پدر بی طرفی، ۱ میلیون دلار بیت کوین دارد

تیم وو، زمانی منتقد بیت کوین بود. او اکنون در کاخ سفید سمت مشاور تکنولوژی و سیاسی را به عهده دارد. طبق گزارشات، این شخصیت سیاسی، ۲۹ تا ۱۴۶ بیت کوین را در پرتفولیو خود نگه درای می کند.

تیم وو، مالک ۱ میلیون دلاری بیت کوین

بازار کریپتو کارنسی ممکن است برای برخی از اعضای دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، منفور باشد. البته این امر مانع از سرمایه گذاری یکی از کارمندان، که ثروت اندکی دارد، نشده است.

پولیتیکو (Politico)، یک سازمان روزنامه نگاری سیاسی در آمریکا است. این سازمان روز دوشنبه اعلام کرد که تیم وو، دستیار ویژه تکنولوژی و سیاسی جو بایدن، صاحب بیش از ۱ میلیون بیت کوین است.

این سیاست مدار برجسته، اخیرا یک افشاگری شخصی در مورد اموال خود انجام داده است. او بیان کرده است که مالک فایل کوین (FIL) نیز هست. بعد از این افشاگری مالکیت ۱ میلیون دلاری وی در بیت کوین نیز آشکار شد. طبق آنچه در گزارش ها آمده است، او بین ۱ تا ۵ میلیون بیت کوین، و بین ۱۰۰,۰۰۱ تا ۲۵۰,۰۰۰ فایل کوین دارد.

گفته می شود که پورتفولیو وو، با بیت کوین سنگین شده است. او بیشترین بخش سبد خو را با بیت کوین پر کرده است. ارزش این  دارایی بین ۴ میلیون و ۱۱.۵ میلیون تخمین زده می شود. طبق این آمارها، او صاحب ۲۹ تا ۱۴۶ بیت کوین است.

تیم وو، مخالف سرسخت بیت کوین بود

وو، در گذشته یک محقق برجسته حقوقی و استاد دانشکده حقوق دانشگاه کلمبیا بود. او قبلا در مورد ارزش بیت کوین بحث کرده بود. در دسامبر ۲۰۱۸  به منتقدینی که بیت کوین را حباب می دانستد پیوست. در آن زمان بیت کوین به بالاترین قیمت خود، یعنی ۲۰ هزار دلار رسید.

این محقق برجسته حقوقی، همچنین یکی از یکی از منتقدان سرشناس شرکت های بیگ تِک (Big Tech) است. او کسی بود که اصطلاح ” بی طرفی” را در سال ۲۰۰۹ به وجود آورد. طبق گفته پولیتیکو، یک منبع نامشخص در کاخ سفید بیان کرده است که تیم وو خود را از امور مربوط به بیت کوین و بازار ارز دیجیتال کنار گذاشته است.

وو، در آگوست ۲۰۱۷، حماسه هارد فورک بیت کوین را بررسی کرد. این حماسه منجر به ظهور بیت کوین کش (BCH) شد. در آن زمان تصمیم اولیه صرافی کوین بیس Coinbase را مورد انتقاد قرار دارد. این صرافی از فورک حمایت نکرد و از دسترسی کاربران به بیت کوین کش جلوگیری کرد.

بیت کوین و ارزهای دیجیتال به طور کلی، در دولت بایدن، تحت نظارت بیشتری قرار می گیرند. به نظر می رسد که روایت جدید بیت کوین به سمت حملات باج افزار (ransomware) تغییر مسیر می دهد. گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار به به قوانین سختگیرانه در بازار رمز ارز اشاره کرد. در این میان جِنِت یالن (Janet Yellen) نیز از این قوانین جدید پرده برداشت.

در آخر

تیم وو، مشاور سیاسی و اقتصادی جو بایدن است. او یکی از منتقدان سرسخت نگه درای بیت کوین بود. به  تازگی خبرهای جدید حاکی از آن است که این شخصیت برجسته سیاسی و حقوقی، بیت کوین نگهداری می کند. طبق گفته خودش، بین ۱ تا ۵ میلیون بیت کوین دارد. در واقع او صاحب ۲۹ تا ۱۴۶ بیت کوین است. این شخصیت سرشناس، در کنار بیت کوین، بین ۱۰۰,۰۰۱ تا ۲۵۰,۰۰۰ نیز فایل کوین ذخیره کرده است.

همانطور که می بینید یکی از منتقدان بیت کوین، خود به یک نگهدارنده بیت کوین تبدیل شده است. آیا بیت کوین آینده روشنی دارد؟ چه دلیلی وجود دارد که این شخص این حجم از بیت کوین را نگهداری کند؟ آیا او در مورد آینده بیت کوین خوش بین است؟ آیا شما نیز آینده روشنی برای این رمز ارز می بینید؟

https://cointelegraph.com/news/tim-wu-the-father-of-net-neutrality-reportedly-owns-over-1m-in-bitcoin

Comments (0)
Add Comment