توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos در حال فروش در ردیت!

توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos و فروش اخیر آنها خبر جنجالی دنیای ارز دیجیتال است که می‌خواهیم امروز با شما در میان بگذاریم. ردیت یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی، حالا در حال فروش تعداد محدودی از NFTهای ساخته شده در بلاک چین اتریوم است. این NFT ها یاد‌آور معانی خاصی از ردیت و فرهنگ این شبکه هستند و تمامی آن‌ها از طریق بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند. با ما همراه باشید تا این فروش جنجالی را با هم بررسی کنیم.

توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos

ردیت غول شبکه‌های اجتماعی در حال برگزاری یک حراج جنجالی است. این شبکه تعداد بسیار محدودی از توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFT ها را به حراج گذاشته است که تماما در بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند.

این سه NFT منحصر به فرد که Cryptosnoos نام دارند تماما در اتریوم ساخته شده‌اند و حالا ردیت در حال فروش آنهاست. فروش تمامی آثار نیز در پلتفرم NFT OpenSea در حال انجام است و در تاریخ یکم جولای نیز به پایان می‌رسد.

NFT های فروشی ردیت چه آثاری هستند؟

توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos نام مجموعه‌ی حال حاضر است. این مجموعه به شما آثاری تحت عنوان «طلسم بیگانه اسنو» را ارائه می‌دهد. اسنو ابتدا به صورت نقاشی دودل ساخته شده بود اما سپس تغییر کرد و به طلسم بیگانه ردیت تبدیل شد. حالا این اسنو به صورت طلسم بیگانه ارائه می‌شود.

اما برویم به سراغ معرفی این سه اثر. سه Cryptosnoos از NFT به اسامی:

  • بلاک اصلی
  • هلیوم
  • اسنوپرماتیک

نام گذاری شده‌اند.

این سه NFT اکنون در پلتفرم OpenSea در حال فروش هستند و به حراج گذاشته شده‌اند. حراج مذکور نیز در تاریخ ۱ام جولای به پایان می‌رسد.

بررسی توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos

اولین NFT، بلاک اصلی یا Original Block نام دارد. این NFT از کاریکاتور کاراکتر اصلی ردیت که اسنو نام دارد، ساخته شده است. ردیت بیان کرد که این NFT به علت شباهتی که با نسخه اصلی اسنو دارد، می‌تواند اولین روزهای شکل گیری ردیت و فرهنگ ردیت را به خوبی منعکس کند.

دومین NFT نیز هلیوم (Helium) نامیده شده است. طبق گفته‌ی ردیت می‌توان گفت که NFT هلیوم کاملا هم گام با حرکت هنر معاصر امروزی است؛ چرا که به رنگ آبی و پر زرق و برق است و به فرهنگ عمومی و در کل موضوع روز اشاره دارد.

NFT سوم نیز به نام اسنوپرماتیک یا Snoopermatic است. این NFT شامل اشکال هندسی مانند مربع، دایره و یا مثلث و همچنین در رنگ‌های متفاوت است.

ردیت می‌گوید که وقتی کسی NFT های Cryptosnoo را می‌خرد و آن‌ها را به حساب ردیت خود وصل می‌کند، تصویر Cryptosnoo ای که خریداری کرده است به آواتار ردیت او تبدیل می‌شود. همچنین کارت مجموعه NFT نیز در پروفایل او نمایان خواهد شد.

علاوه بر این‌ها مجموعه‌ی ردیت یک هدیه دیگر نیز برای خریداران در نظر گرفته‌اند. خریداران یک درخشش متحرک نیز در کامنت‌های خود دریافت می‌کنند. بدین ترتیب اشخاص دیگر می‌توانند بفهمند که آنها از صاحبان NFT های Cryptosnoo هستند. خریداران همچنین قادرند NFT های خود را به هر شخص دیگری که بخواهند بفروشند.

نرخ فروش توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos 

بالاترین نرخ کنونی NFT بلاک اصلی، یک رپد اتریوم است که حدود ۱۹۰۰ دلار ارزش دارد. NFT هلیوم نیز ۰.۵۲ رپد اتریوم است که حدود ۱۰۰۰ دلار آمریکاست. این مبلغ برای NFT اسنوپرماتیک نیز ۰.۵۸ رپد اتریوم و حدود ۱,۱۰۰ دلار آمریکا محاسبه می‌شود.

علاوه بر این‌ها ردیت برنامه دارد که NFT های بیشتری با برچسب‌های حماسی و کمیاب بفروشد. می‌توان گفت که NFT با برچسب نادر «نسخه بسیار محدود» است در حالی که NFT با برچسب نادر «نسخه محدود» خواهد بود.

جمع‌بندی

توکن‌های غیر قابل تعویض CryptoSnoos  مهم‌ترین خبر اخیر دنیای رمز ارزهاست. ردیت یکی از غول‌های کنونی شبکه‌های مجازی در حال حراج سه NFT است که هرکدام از آنها به گونه‌ای از خود کاراکتر شبکه ردیت که اسنو نام دارد الهام گرفته‌اند. این آثار با قیمت‌های متفاوت و در یک پلتفرم مخصوص در حال فروش هستند. ردیت همچنین از فروش آثار جالب دیگری در آینده نزدیک نیز خبر داده است.

Comments (0)
Add Comment