توکن Cws Seascape Crowns می‌تواند رشد قابل توجهی داشته باشد

توکن Cws Seascape Crowns یکی دیگر از سرمایه‌های دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها است که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. نکته جالب این توکن، توجه بر روی هولدرهای گیمر است. این به این معنی است که دارندگان توکن‌های اکوسیستم‌های گیمینگ می‌توانند از میزان دارایی خود پاداش دریافت کنند. در اوایل سال ۲۰۲۱ بود که Cws Seascape Crowns به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد و توکن آن در دسترس کاربران قرار گرفت. اواسط سال ۲۰۲۱ قرار بود این پلتفرم DeFi و NFT برای گیمینگ باشد. این فضا برای گیمرها به وجود آمده است که تاج‌های موجود در بازی را افزایش داده و از این طریق توکن جذب کنند.

توکن Cws Seascape Crowns

وجود این توکن به نوبه خود باعث می‌شود بتوانید به راحتی و بدون بروز هیچ مشکلی در بازی‌های مختلف از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم درباره ارز این توکن صحبت کنیم، می‌توانیم در وهله اول به قیمت و رتبه آن در میان ارزهای دیجیتال موجود در بازار اشاره کنیم.

ارز  Seascape Crowns که با نماد CWS می‌شناسند، نوعی ارز دیجیتال در بازار رمز ارزهاست که در حال حاضر رتبه ۸۱۴ را دارد. این رمز ارز در زمان نوشتن این مقاله تنها سهم ۰.۰۰۱ درصدی را در بازار کریپتوکارنسی دارد. اگر بخواهیم از نظر قیمتی این ارز را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم که این رمز ارز نسبت به روز گذشته ۰.۲۲ درصد کاهش قیمت داشته و به ارزش ۱۲.۷۶ دلار مورد معامله قرار می‌گیرد.

نکته مثبت دیگری که در زمینه توکن Cws Seascape Crowns می‌توان بیان کرد، استفاده گسترده آن در آینده‌ای نه چندان دور در صنعت بازی و سرگرمی است. همانطور که می‌دانید، بازی و سرگرمی‌های دیجیتالی متعددی روز به روز برای استفاده به کاربران معرفی می‌شود. خیلی از این بازی و سرگرمی‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال نیز ممکن است استفاده شوند. همین عامل باعث می‌شود تا این در آینده‌ای نه چندان دور این انتظار را داشت تا قیمت ارز CWs رشد قابل توجهی را تجربه کند.

 از طرفی افزایش قیمت باعث افزایش سود دارندگان این توکن می‌شود. به همین دلیل است که در بسیاری از سایت‌ها چشم انداز مثبتی را برای آینده این رمز ارز تصور می‌کنند. همچنین اهداف حرفه‌ای تیم طراح Cws Seascape Crowns باعث می‌شود تا دست گیمر در زمینه‌های طراحی بازی، کسب درآمد از گیمینگ و لذت از آن را بیش از پیش افزایش دهد. پس حتما این رمز ارز و توکن آن را زیر نظر داشته باشید.

شبکه Seascape چیست و Crownها چه کارایی و نقشی دارند؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی اطلاعات مربوط به توکن Cws Seascape Crowns بپردازیم، بهتر است در ابتدا کمی بیشتر درباره شبکه و ساختار این رمز ارز و اهداف مد نظر آن اطلاعات به دست آوریم. اگر بخواهیم درباره شبکه Seascape صحبت کنیم، می‌توانیم در ابتدا به یک اکوسیستم مشوق در زمینه گیمینگ و توسعه دهندگان در این زمینه اشاره کرد. این اکوسیستم شامل گیمرها و اینفلوینسرهایی است که در زمینه گیمینگ و طراحی بازی مبتنی بر اکوسیستم دیفای فعالیت می‌کنند. هدف از فعالیت این افراد در شبکه Seascape، ایجاد کردن شرایط مناسب برای ورود کاربران و گیمرهای علاقه مند به بازی و فعالیت در بلاکچین بازی و همچنین سیستم‌های مالی غیرمتمرکز است. از این طریق این امکان برای افراد وجود دارد تا در اکوسیستم وارد شده و تمامی مشکلات موجود در این زمینه را به راحتی پشت سر بگذارند.

Crownها نیز توکن‌های شبکه Seascape هستند. این توکن‌ها بر این اساس طراحی شده‌اند تا به دارندگان سهام‌های اصلی این شبکه پاداش دهند. پس از آن که دارندگان سهام این شبکه توانستند توکن Cws Seascape Crowns را جذب کنند، می‌توانند در شرایط و مشخصه‌های مختلف از این توکن‌ها در صنعت بازی و سرگرمی استفاده کنند. از کاربردهای توکن Crown می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربران می‌توانند در فروشگاه Scape بازی و سرویس‌های مختلف را خریداری کنند.
  • برای جذب فرصت‌های سرمایه گذاری مناسب می‌توانند در دیفای Seascape استیکینگ انجام دهند.
  • می‌توان NFT این ارز دیجیتال را خریداری و ذخیره کرد
  • با پشتیبانی توکن Cws Seascape Crowns می‌توان کوین‌های خلق شده توسط گیمرها را داشت و یا خود آن را ایجاد کرد.
  • به راحتی در صرافی‌ها از طریق توکن این رمز ارز ترید کرد و با رعایت اصول سرمایه گذاری به درآمد مطلوبی دست یافت.

مواردی که باید قبل از انتخاب و سرمایه گذاری در توکن Cws Seascape Crowns بدانید

این رمز ارز به لطف کارایی و عملکرد متنوع خود می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد قبل از سرمایه گذاری حتما باید اطلاعات کافی درباره توکن Cws Seascape Crowns داشته باشید.

اولین موضوعی که می‌تواند توجه ما را به خود جلب کند، بحث خریداری و سرمایه گذاری خود از استخرهای موجود در Uniswap است. اگر بخواهیم به یکی از این موارد اشاره کنیم، استخر CWS-ETH با کد 0xac0104cca91d167873b8601d2e71eb3d4d8c33e0 است.

توصیه‌ای که می‌توانیم به شما در زمینه سرمایه گذاری و خرید توکن Cws Seascape Crowns داشته باشیم، استفاده و تایید آدرس این رمز ارز با اطلاعات ارسال شده در حساب کاربری شما است.

راه اندازی و فعالیت این توکن روز اول ماه فوریه سال جاری و در ساعت ۱۱ ظهر انجام شد. نکته دیگری که باید درباره ارز و توکن Cws Seascape Crowns بدانید این است که این رمز ارز ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ توکن در گردش خواهد داشت. به این موضوع باید توجه کرد که انتقال این حجم از توکن در ده سال آینده انجام خواهد شد. در ماه اولیه از انتشار توکن‌های این رمز ارز، حدود ۵۲۸.۰۰۰ توکن به عنوان حجم اولیه در گردش روانه بازار ارزهای دیجیتال شد. حجمی که استقبال قابل توجهی از آن شد.

امکان تریدینگ در Uniswap نیز وجود دارد

نکته مثبتی که درباره این رمز ارز وجود دارد این است که می‌توان در Uniswap از آن برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده کرد. کاربران می‌توانند به راحتی و از طریق اتریوم توکن Cws Seascape Crowns را خریداری کنند. برای این که بتوانید از این صرافی برای خرید Crown استفاده کنید، باید در وهله اول نسبت به اتصال کیف پول خود به Uniswap اقدام کنید.

اگر در ابتدا به صورت اتوماتیک گزینه اتصال برای شما ایجاد نشد، می‌توانید به صورت دستی نیز این کار را انجام دهید. برای این کار باید از قسمت اکستنشن بروسر خود استفاده کرده و از این طریق به صورت دستی کیف پول خود را متصل کنید. برای این که اتصال به Uniswap تکمیل و اجرا شود، اتصال کیف پول به شبکه اصلی اتریوم یک امر ضروری به حساب می‌آید. پس حتما نسبت به اتصال و انجام این قسمت‌ها دقت کرده و پس از آن نسبت به استفاده و خرید توکن Crown در Uniswap اقدامات نهایی را انجام دهید.

در کل برای این که بتوانید یک توکن را در Uniswap انتخاب و خریداری کنید، ابتدا باید آدرس مورد نظر را کپی کنید:

0xac0104cca91d167873b8601d2e71eb3d4d8c33e0

آدرس را ذخیره کنید

برای این که امنیت و فرایند اجرایی دریافت توکن در کیف پول شما انجام شود، بهتر است حتما این آدرس را برای توکن Crown ذخیره کرده و پس از انتخاب آن حتما آن را تایید کنید. این فرایند باعث می‌شود تا در نهایت بتوانید توکن Cws Seascape Crowns را بدون هیچ مشکل خاصی خریداری کنید. از این طریق نیز می‌توانید میزان توکن Crown را که قصد دارید خریداری کنید، انتخاب کرده و از طریق اتریوم آن را در کیف پول خود داشته باشید. استفاده از این توکن باعث می‌شود تا در بهترین و سریعترین راه ممکن از آن در بازی‌های DeFi که در ابتدای سال ۲۰۲۱ منتشر شده است، بدون بروز هیچگونه مشکلی استفاده کرد.

Tokenomics

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود ارز و توکن Cws Seascape Crowns از اهمیت و رشد قابل توجهی در آینده برخوردار باشد، بحث Tokenomics و یا همان کاربرد و مقیاس کلی توکن این رمز ارز است. از این طریق می‌توان اهداف و استراتژی‌های گسترش دهنده این رمز ارز را در آینده بهتر متوجه شد.

ارز دیجیتال Cws Seascape Crowns با استراتژی‌های مشخص و ساختاری خود اهداف بلند مدت و از پیش تعیین شده‌ای دارد. حدود ۱۷ درصد از توکن‌های این رمز ارز در اختیار تیم طراح و پشتیبان است. حدود ۱۵۰۰۰ توکن در ماه قرار است لیکویید شود. انواع فروش‌ها که به صورت خصوصی و یا عمومی است، از دیگر برنامه‌هایی است که تیم طراح Cws Seascape Crowns دارد.

سازنده شبکه Seascape کیست؟

تیم طراح و فعال ارز دیجیتال و توکن Cws Seascape Crowns متشکل از گروهی از افراد هستند که تمام تلاش خود را به منظور ایجاد پلتفرمی مناسب از بازی‌های عالی به کار گرفته‌اند. این تیم در زمینه ایجاد یک بلاکچین دیجیتال اقتصادی نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته است. توجه و رعایت توازن میان این دو مشخصه از عواملی است که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم سرمایه گذاری بسیار منطقی و لذت بخشی داشته باشیم. لذت بخش بودن این سرمایه گذاری آشنایی با انواع مختلفی از بازی‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است که از تکنولوژی‌های این حیطه به بترین شکل ممکن استفاده می‌کند.

این تیم به لطف طراحی‌های حرفه‌ای خود در زمینه بازی‌های سنتی می‌بالد. این تیم توانسته بازی‌های قدیمی را به دیفای بازی‌های نسل جدید متصل کرده و از این طریق نوعی نوآوری در دنیای ارزهای دیجیتال به وجود بیاورد.

تمامی این اقدامات به نوبه خود باعث می‌شود تا رمز ارز و توکن Cws Seascape Crowns یک انتخاب بسیار منطقی و کاربردی برای سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال باشد.

منبع:

https://www.kucoin.com/blog/what-is-seascape-network-and-how-does-it-work-en

https://medium.com/seascape-network/get-crowns-today-on-uniswap-9e4af5101fad

Comments (0)
Add Comment