برنامه ضرب توکن ابری و هرآنچه که باید بدانید

برنامه ضرب توکن ابری و اطلاعات آن موضوع مقاله امروز است. در حقیقت ما در این مقاله اطلاعات مهم در رابطه با ضرب ابری و همچنین اجاره کردن سخت‌افزار و ضرب توکن‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

برنامه ضرب توکن ابری

پروژه WEWE Global آخرین محصول خود را راه‌اندازی کرده است. این محصول «Cloud Minting Program» یا برنامه‌ای مخصوص ضرب کوین به‌صورت ابری نام دارد. با این برنامه می‌توان در ضرب توکن‌ها شرکت کرد.

این برنامه به شما مزیتی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از آن به قرارداد اجاره سخت‌افزارهایی دسترسی داشته باشید که برای شما توکن تولید کنند. همین سخت‌افزار به‌تنهایی تمامی کارها را انجام می‌دهد و شما همچون یک مشتری، توکن‌های رایگان خود را تا مدت زمان ۹۰۰ روز دریافت می‌کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه این برنامه را با جزئیات کامل بررسی کنیم و ببینیم که آیا خرید آن هوشمندانه است یا خیر.

پروژه WEWE Global چیست؟

WEWE Global، پلتفرمی از شرکت «DIGITECH WORLDWIDE INC» است. این پلتفرم، محصولات و خدماتی را ترویج می‌دهد که می‌توانید با ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و یا با استفاده از توکن مجازی خود WEWE آن‌ها را برای آن‌ها پرداخت و آن‌ها را دریافت کنید.

همچنین خدمات شرکت‌های دیگری نیز وجود دارد که WEWE Global می‌تواند از طریق آن‌ها پرداخت به‌صورت ارز دیجیتال را هم بپذیرد. از جمله این خدمات می‌توان به برنامه ضرب توکن ابری، کوپن‌های مسافرتی برای تخفیف، سیگنال‌های تریدینگ، استیکینگ ارزهای دیجیتال و بسیاری از خدمات دیگر که به‌صورت مستمر به این پلتفرم افزوده می‌شوند، اشاره کرد.

این خدمات هم همچون خدمات شرکت‌های دیگر به‌صورت مستقیم از خود شرکت‌ها نیز در دسترس هستند. پس چرا باید یک نفر از طریق پلتفرم WEWE Global از آن‌ها بهره‌مند شود؟ دلیل این موضوع، مزایایی است که این پلتفرم به شما ارائه می‌دهد. مزایایی همچون:

  • پرداخت با ارزهای دیجیتال
  • گرفتن تخفیف
  • اشتراک گذاری محصولات و دریافت پاداش

مشارکت با پلتفرم LYOFI

پلتفرم WEWE Global خود به‌شخصه خدمات را صادر نمی‌کند؛ بلکه بیشتر واسطه‌ای میان خدمات و مشتریان نهایی است. این پلتفرم به همین منظور با دیگر شرکت‌ها و پروژه‌ها شریک می‌شود. برای ضرب ابری یا همان Cloud Minting Program هم این پلتفرم وارد شراکتی با پلتفرم LYOFI شده است.

LYOFI پلتفرم ارز دیجیتالی برای خدمات ضرب توکن، نقدینگی، فارمینگ و استیکینگ است و برندی از «DIGIFI GROUP LTD» محسوب می‌شود. اولین خدماتی که LYOFI منتشر کرد، ضرب توکن‌ها بوده است. این برنامه ضرب توکن ابری به‌طور اختصاصی به شریک آن‌ها یعنی WEWE Global ارائه داده شد. این برنامه در این پلتفرم کاملا آماده دسترسی و آغاز به کار است.

ضرب توکن چیست؟

ضرب توکن، نوعی از استخراج ارزهای دیجیتال بر اساس اثبات فضاست. به‌لطف این کار، توکن‌ها از عرضه کلی به عرضه در گردش وارد می‌شوند. برای شروع ضرب نیز شما به یک سخت‌افزار نیاز دارید. معمولا کسانی که در چنین عملیاتی موفق می‌شوند باید ابتدا سخت‌افزار را خریداری، تنظیم و سپس مدیریت کنند تا بتوانند این کار را ادامه دهند.

البته مدیریت سخت‌افزار آسان نیست؛ سخت‌افزار، ماشینی است که باید تنظیم و کنترل شود. چراکه به‌راحتی داغ می‌کند و به تعمیر مداوم نیاز دارد. همچنین اگر قصد دارید کوین‌های زیادی را ضرب کنید، پس این ماشین فضای زیادی را هم از شما خواهد گرفت. به همین دلیل هم باید فضایی مناسب را برای قرار دادن این سخت‌افزار پیدا کنید. با استفاده از برنامه ضرب توکن ابری، ضرب توکن تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است.

ضرب ابری (Cloud Minting Program)

پلتفرم WEWE Global دارای چندین برنامه از طیف قیمتی ۵۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار است. همچنین برنامه‌های تبلیغاتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلاری نیز تنها برای چند کشور مشخص در این پلتفرم وجود دارد. شما می‌توانید یک بخش کلی از سخت‌افزار را با برنامه ضرب توکن ابری اجاره کنید که ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد و یا می‌توانید بخشی از آن یا حتی چندین سخت‌افزار را اجاره نمایید.

برنامه را انتخاب کنید و با ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و یا WEWE هزینه آن را بپردازید. این سیستم پس از آنکه آن را خریداری کردید، قرارداد اجاره شما را تولید می‌کند که تا ۱۰ روز بعد فعال می‌شود. پس از آن، سخت‌افزار شما ضرب توکن‌ها را آغاز خواهد کرد. حالا ضرب توکن کاملا برای توکن‌های LYOCREDIT (LYO) شما آماده است. بدین ترتیب شما تا ۹۰۰ روز، توکن‌های رایگان را از این برنامه ضرب توکن دریافت می‌کنید.

چرا باید LYOCREDIT بگیریم؟

امروز برنامه ابری ضرب توکن منحصرا برای ضرب توکن‌های LYOCREDIT (LYO) در دسترس است. LYO توکنی کاربردی محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این توکن برای استیک، خرید و فروش محصولات و خدمات، پرداخت هزینه‌های معاملات با نرخ تخفیف بر روی معامله و همچنین برای تجارت الکترونیک، صندوق جمعی، پرداخت‌های کارتی و بسیاری از دیگر خدمات استفاده کنید. عرضه کلی این توکن، ۲۵۰ میلیون واحد است.

این بدان معناست که توکن‌های LYOای که از ضرب توکن دریافت می‌کنید سپس زمانی که سرویس استیکینگ فعال باشد، امکان استیک شدن را دارند. برنامه ضرب ابری به‌راحتی این توکن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. توکن LYO به‌علاوه از استراتژی بای بک و همچنین سوزاندن هم برخوردار است و این قابلیت را در وبسایت خود نیز نمایش می‌دهد.

 LYO از این قابلیت برای پشتیبانی از رشد ارزش بلند مدت و ثبات قیمتی توکن زمانی که برای تریدینگ درج شده است، استفاده می‌کند. LYO، توکنی با پتانسیل عالی برای رشد و افزایش آینده به‌نظر می‌رسد. شما هم اگر این توکن را دوست دارید، پس آن را به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید برنامه ابری ضرب توکن را خریداری و با افراد دیگر هم به اشتراک بگذارید. WEWE Global، سیستم بازاریابی ارجاعی دارد. افرادی که محصولات را تبلیغ کرده و مشتریان جدیدی را به این پلتفرم می‌آورند می‌توانند در این سیستم پاداش دریافت کنند. این سیستم بازاریابی ارجاعی، برنامه‌ای حرفه‌ای را به آن‌هایی ارائه می‌دهد که می‌خواهند کارآفرین دیجیتال شوند و محصولاتی متفاوتی را تبلیغ کنند که استفاده از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی کنند.

برای آن‌هایی که نمی‌خواهند چنین برنامه شغلی را داشته باشند، آن‌ها هم می‌توانند همچنان از خدمات موجود استفاده و اشتراک گذاری آن‌ها با دوستان خود را آغاز کنند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند پاداش دریافت کنند و عملا هزینه خرید برنامه ضرب توکن ابری خود را جبران کنند.

WEWE Global همچنین جامعه‌ای پرانرژی از افراد، مشتریان و تبلیغ‌کنندگانی دارد که از خدمات ارائه‌شده این پلتفرم راضی هستند. حتما این پروژه مبتکرانه را در رسانه‌های اجتماعی بررسی کنید و رشد این پروژه را ببینید. این پروژه با ورود برنامه ضرب ابری، رشد بسیار گسترده‌ای داشته است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/cloud-minting-program-rent-hardware-and-mint-tokens/

Comments (0)
Add Comment