توکن دیجیتال $DOGIOH راه‌اندازی می‌شود

توکن دیجیتال $DOGIOH ، توکن محلی و کاربردی پروژه دیجیتال DO-GI-OH بوده که قرار است به زودی راه‌اندازی شود.

توکن دیجیتال $DOGIOH

جامعه NFT امروز از راه‌اندازی پروژه DO-GI-OH شگفت‌زده شده است! اما با ما باشید تا ببینیم این پروژه چطور قرار است گیمینگ NFT را دگرگون کند؟

DO-GI-OH بر مبنای پالی گان (Polygon) قرار دارد. این پروژه آرزو دارد که متاورس P2E جدید و متفاوتی را خلق کند که شامل چند بازی و همچنین سالن‌های انتظاری باشد که بازیکنان بتوانند در آن چت و در رویدادهای ویژه شرکت کنند. این پروژه همچنین قصد دارد بازار و محل‌های مخصوص استراحتی را نیز افتتاح کند که کاربران بتوانند در آن بازی‌های موردعلاقه خود را انجام دهند.

اولین بازی که DO-GI-OH Fight Club نام دارد، یک بازی به‌شدت اکشن، چندمرحله‌ای و مبارزه‌ای بر مبنای مهارت است. این بازی هدف دارد تا از بهترین توکن‌های این صنعت همچون دوج (Doge)، شیبا (Shiba)، فلوکی (Floki) و دیگر توکن‌های سگی استفاده کند تا بازیکنان برای بردن آن‌ها، در مقابل یکدیگر بجنگند. DO-GI-OH از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای دنیا همچون Street Fighter، Tekken و Mortal Combat الهام خواهد گرفت.

بازی DO-GI-OH Fight Club بر مبنای پالی گان، حالا در حال انتشار توکن محلی خود، یعنی توکن دیجیتال $DOGIOH است. این توکن به‌عنوان یکی از ابزارهای قابل‌همکاری ساخته شده است تا از تراکنش‌های درون بازی، خرید ارتقا، کاراکترها و بسیاری از امکانات دیگر پشتیبانی کند.

تمام کاراکترهای این بازی به‌صورت NFTهایی ساخته شده‌اند که قابلیت آموزش و ارتقا را دارند. آن‌ها هرچه بازی بیشتر پیش برود و مراحل جدیدی باز شود، به‌صورت مداوم رشد می‌کنند.

یکی از بنیان‌گذاران GO-GI-OH می‌گوید: «کاراکتر DO-GI-OH شما، یک دارایی NFT واقعی خوهد شد. این کاراکتر، حرکات مهارتی، مشت، لگد، پوست، لباس و بسیاری از ویژگی‌ها و تجهیزات دیگر را دارد که می‌توان آن‌ها را در بازار باز خود DO-GI-OH معامله کرد.

بازی DO-GI-OH و امکانات هیجان‌انگیز آن

بسته‌های مهارتی این بازی که شامل کارت‌های مهارتی خواهند بود، به‌راحتی برای خرید یا ضرب توسط بازیکنان در دسترس هستند. شما می‌توانید از این کارت‌ها برای طراحی سبک بازی کاراکتر به دلخواه خود استفاده کنید.

ما به‌همراه انتشار توکن $DOGIOH به‌عنوان یک ابزار قابل‌همکاری برای پشتیبانی از تراکنش‌های درون بازی، خرید ارتقا و کاراکترها و غیره، در یک سفر هیجان‌انگیز هستیم. ما در راهیم تا متاورس P2E کاملا جدیدی را خلق کنیم که شامل بازی‌ها و سالن‌های انتظاری است که بازیکنان می‌توانند در آن چت کرده و در رویدادهای ویژه شرکت کنند. پس توکن دیجیتال $DOGIOH اهمیت زیادی از این نظر دارد.

این پروژه، اولین بازی جالبی است که ما می‌خواهیم منتشر کنیم. پس از این، ما قصد داریم که بر روی توسعه مقیاس بازی گسترده‌تری کار کنیم و متاورسی استاندارد را معرفی نماییم. نمونه‌ای شبیه به آن برای مثال بازی Club Penguin است. بازیکنان می‌توانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به سالن‌های انتظار مختلف بازی بروند. ما برنامه داریم که یک بازی اسکی، رانندگی و بسیاری از بازی‌های دیگر را نیز به شما معرفی کنیم.

توکن $DOGIOH را با انتشار ۱۰۰ NFT اول در همین ماه، می‌توان برای کارهای زیر استفاده کرد:

  • ضرب NFT
  • ارتقاء کاراکتر NFT شما با پوست کمیاب
  • باز کردن قفل مهارت‌های جدید برای کاراکتر شما
  • شرکت در تورنومنت‌ها و مسابقات
  • شرکت در بازی‌های یک به یک با هدف پیروزی
  • دسترسی به بازار باز و آزاد DO-GI-OH
  • میزبانی رویدادهای مبارزاتی خصوصی
  • تهیه استخر جایزه
  • استفاده از تمام خدمات موجود در پلتفرم DO-GI-OH
  • حکومت و اداره به‌روزرسانی‌های بازی در آینده

شما هم می‌توانید توکن‌های $DOGIOH خود را سریع‌تر از اینجا بگیرید http://marketplace.dogioh.com/ . از طریق این آدرس نیز http://www.dogioh.com/ می‌توانید به وایت پیپر و نقشه راه پروژه DO-GI-OH نگاهی بیاندازید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/04/do-gi-oh-project-launches-new-dogioh-token/

Comments (0)
Add Comment