برداشت سهام معاملات توکن FTX توسط تام بریدی و گیزل بوندچن

تام بریدی و گیزل بوندچن سهام معاملات توکن FTX را خریداری می‌کنند. این دو علاوه بر این، مقداری ارز دیجیتال نیز به عنوان تایید قرارداد دریافت می‌کنند. تام و گیزل، این ارزهای دیجیتال را از طریق معاملات رمزارزها به دست می‌آورند.

تام بریدی سفیر FTX

تام بریدی هفت بار قهرمان مسابقات سوپر بول (Super Bowl) شده است. او و گیزل از جمله شخصیت‌های برجسته ای هستند که پذیرش روزافزون صنعت رمز ارز را دوباره تایید می‌کنند.

روز سه شنبه بسیاری از شرکت‌ها همکاری بلند مدت با بریدی و بوندچن را اعلام کردند. از جمله این شرکت‌ها باید به سه شرکت بزرگ که پشت پرده معاملات جهانی FTX هستند و همچنین محدودیت‌های معاملاتی FTX و blockfolio اشاره کرد. به‌علاوه خدمات وست ریلم (West Realm Shires Services) نیز از جمله شرکت‌هایی است که این همکاری را امضا کرد.

در این معامله فوتبالیست و مدل افسانه‌ای نیز ارز رمزنگاری‌شده دریافت می‌کند. او هر  سهام خود را در معاملات FTX می‌گیرد در عوض ارز دیجیتال دریافت می‌کند. تام بریدی به عنوان سفیر برای FTX فعالیت خواهد کرد. این در حالی است که گیزل بوندچن نقش مشاور نوآوری و ابتکارات زیست محیطی و اجتماعی را بر عهده خواهد داشت. تمامی فعالیت‌های آن‌ها برای این است که ردپای کربن در شرکت را کاهش دهند.

قدرت رمز ارز در جهان

نکته حائز اهمیت این است که در طول این مشارکت کمک‌های نیز به خیریه خواهد شد. این دو فرد مشهور قصد دارند سالانه کمک‌های چند میلیون دلاری را به امور خیریه ارائه دهند.

تام بریدی اظهار داشت که این مشارکت جدید به نوعی یک ابتکار است. با این ابتکار جدید در واقع «امکانات بی حد و مرز» صنعت رمز ارز را نشان می‌دهیم.

این فرصت ویژه ای برای ما است. با کمک این فرصت می توانیم قدرت رمزنگاری را به دیگران نشان دهیم. به‌علاوه به اهمیت آموزش آن به افراد مهم نیز پی می‌بریم. در واقع ما با کمک رمز ارزها، هم به جامعه و هم به سیاره زمین خدمت می‌کنیم. این فرصت را داریم که کارهای جالب و خاصی را در این عرصه انجام دهیم. بی صبرانه منتظر هستیم که قابلیت خود برای ایجاد نوآوری در کنار یکدیگر را ببینیم.

کمک به محیط زیست با این همکاری جدید

بوندچن از پیشرفت روز افزون و مداوم پذیرش ارز دیجیتال ابراز اطمینان کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که بهترین بخش این همکاری پتانسیل‌های زیست محیطی این فناوری است. در واقع علتی که باعث شد بوندچن در این اقدام شرکت کند ویژگی‌های زیست محیطی این همکاری بود. وی گفت:

تنها چیزی که بیشترین توجه من را در این مشارکت جلب کرد موارد مربوط به امور زیست محیطی بود. با کمک این همکاری پتانسیل استفاده از منابع برای کمک به بازسازی زمین و ایجاد زندگی بهتر برای مردم را خواهیم داشت. بعلاوه قادر خواهیم بود یک تحول واقعی در جامعه امروزی به وجود بیاوریم

تام بریدی از جمله کسانی است که مشارکت ثابتی را در صنعت رمز ارز داشت. وی اخیراً در ماه آوریل پلتفرم توکن غیر قابل نفوذ به خود را معرفی کرد. او اعلام کرد که در حال حاضر در بزرگترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. بریدی بر این باور است که بیت کوین بازار گاوی را می بیند و بی صبرانه منتظر آن روز است. روز دوشنبه تام بریدی در توییتر خود اعتراف کرد که مشارکت او در چشم لیزری فلش موب (flash mob) برای تجارت بیت‌کوین او موثر نبود. متاسفانه بریدی بلافاصله به درخواست کوین تلگراف (Cointelegraph) برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در آخر

تام بریدی و گیزل بوندچن از جمله شخصیت‌های معروفی هستند که در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردند. بریدی اعلام کرد که بیت کوین خریده است و در حال حاضر با این ارز دیجیتال معاملات خود را انجام می‌دهد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ با این دو شخصیت برجسته قصد همکاری دارند. آن‌ها می‌خواهند از ارز دیجیتال برای کمک به محیط زیست، جامعه و همچنین سیاره زمین استفاده کنند. بوندچن همچنین اعلام کرد که تنها دلیل او برای همکاری، مسائل مربوط به محیط زیست است. در رمز ارز مارکت خبرهای زیادی مبنی بر ورود شخصیت‌های برجسته به بازار ارز دیجیتال را شنیده ایم. به نظر شما بیت کوین و ارز دیجیتال تا چه اندازه بر روی مسائل محیطی تاثیرگذار هستند؟ آیا این کاهش قیمت بیت کوین تاثیری بر روی همکاری این افراد می‌گذارد؟ شما اگر جای این دو شخصیت بودید، چه نوآوری‌های خاصی را در این بازار ارائه می‌کردید؟

https://cointelegraph.com/news/tom-brady-and-gisele-buendchen-take-equity-stake-in-ftx-crypto-exchange

Comments (0)
Add Comment