لیست ۵ آلت کوین‌ جدید این هفته را از دست ندهید

در این مطلب لیست ۵ آلت کوین جدید را در این هفته مورد بررسی قرار خواهیم داد. پنج آلت کوین که از نظر عملکرد و پتانسیل‌های مالی می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای دنبال کردن و سرمایه گذاری باشند. بیت کوین و طیف مختلفی از آلت کوین‌ها در هفته جدید با کمی رشد قیمت همراه بودند. قصد داریم در این قسمت لیست ۵ آلت کوین با عملکرد مناسب را در روزهای ۸ تا ۱۶ ماه مارس سال جاری را مورد بررسی قرار دهیم. از این آلت کوین‌ها می‌توان به NEM، پولکادات، تتا نتورک، ترون و اولنچ اشاره کرد. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

NEM (XEM)

خبرهای مربوط به این آلت کوین در هفته جاری: در روز ۱۵ام از ماه مارس این آلت کوین یک بلاک چین عمومی را روانه بازار ارزهای دیجیتال کرد. اطلاعات کلی درباره این پروژه در ۱۲ام و اجرای آن در روز ۱۵ام خواهد بود.

۱ XEM= 1 XEM + 1 XYM after Snapshot

چرا باید این آلت کوین را دنبال کرد: کاربران این آلت کوین از ۱۲ام ماه مارس می‌توانند یک عدد XYM را به ازای نگه داری از هر یک XEM در کیف پول خود دریافت کنند.  پس از انجام تراکنش Opt-in، توکن Symbol به آدرس جدیدی که توسط کاربران خلق شده است، ارسال خواهد شد. تراکنش Opt-in که از کیف پول آلت کوین NEM ساخته شده است، توسط صرافی‌های مختلفی از جمله بایننس، Upbit و Huobi نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

پولکادات و لیست ۵ آلت کوین برتر هفته

اخبار مربوط به این آلت کوین در هفته جاری: پولکادات که در لیست ۵ آلت کوین قرار گرفته است، در این هفته تغییرات ساختاری خوبی را بر اساس گفته‌های تیم طراحی خود خواهد داشت. البته هنوز خبر دقیقی درباره زمان و نحوه اجرای آن مشخص نیست اما آن چیزی که مشخص است قرار است در این هفته اتفاقات جدیدی برای این آلت کوین به وجود بیاید. بعد از شروع مجدد زنجیره پولکادات، برای ارزیابی ثبات شبکه ۲۰ اعتبار سنج در یک روز افزوده شده و در نهایت تا ۲۰۰ عدد نیز افزایش خواهد یافت.

چرا باید پولکادات را دنبال کرد: هنگامی که زنجیره این آلت کوین دوباره از نو شروع به کار کند، سیستم شبکه این آلت کوین بهبود پیدا می‌کند. در زمانی که این عمل انجام شود. در هر روز ۲۰ عدد اعتبار برای این مشخصه مشغول به کار شده و در نهایت این عدد تا ۲۰۰ اعتبار سنج نیز می‌رسد. هدف این اقدام افزایش میزان اعتبار و ثبات شبکه پولکادات است. همچنین پولکادات AMA را در روز پنجشنبه خواهد داشت.

تتا نتورک (THETA)

اخبار مربوط به تتا نتورک در هفته جاری: در هفته گذشته آلت کوین تتا نتورک نسخه ۲.۲.۰ خود را روانه بازار کرد. این نسخه شامل پاداش بلاک به صورت قرعه کشی است. این مشخصه به زودی در بلاک ۹۴۹۷۱۸ از روز ۱۰ ماه مارچ فعال خواهد شد.

چرا باید تتا نتورک را دنبال کرد:

زمان و میزان پاداش TFEUEL تغییر خواهد کرد. اپراتورهای فعال در نود تلاش خود را برای به دست آوردن TEFUEL ادامه خواهند داد. سیستمی که توسط این آلت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد، به هیچ عنوان بر مکانیزم اثبات گواه تاثیر منفی نمی‌گذارد. همین عامل باعث می‌شود تا تتا نتورک در لیست ۵ آلت کوین فعال در بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. تنها پاداش‌های TFUEL به منظور افزایش کارایی و عملکرد آلت کوین تغییر خواهد کرد.

آلت کوین ترون (TRX)

اخبار مربوط به آلت کوین ترون: TRX که توانست در لیست ۵ آلت کوین این هفته قرار بگیرد، به کاربران جدید خود در سرتاسر جهان برای سرمایه گذاری خوش آمد می‌گوید. این آلت کوین به دلیل سرعت بسیار بالای خود و همچنین برخورداری از هزینه تراکنش بسیار پایین می‌تواند در زمینه ماینینگ یا همان استخراج نیز از کارایی بسیار بالایی برخوردار باشد.

چرا باید ترون را دنبال کرد: «جاستین سان» این رخداد مربوط به ترون را با نام «استخراج پنج در یک» یاد کرد. کاربران می‌توانند از JustSwap.org برای استخراج و ایجاد نقدینگی بر روی پلتفرم‌های مختلفی مانند JustLend.org و SUN.io. استفاده کنند. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا در یک حرکت رمز ارزهایی مانند TRX, BTT, JST, Sun و WIN را به دست آورده و بر روی آن سرمایه گذاری کنند. بیشتر بخوانید.

اولنچ

اخبار مربوط به اولنچ: در تلگرام این آلت کوین به AMA که بر روی DeFi متمرکز شده، پیوسته و از آن استفاده کنید.

چرا باید اولنچ را دنبال کرد: بنیان‌گذار Prosper، «ایوا ویشر» به این رویداد که در تلگرام برگزار خواهد شد، ملحق می‌شود. بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، Prosper به کاربران اجازه خواهد داد تا نقدینگی خلق کنند.

جمع بندی

لیست ۵ آلت کوین مورد توجه این هفته و اطلاعات مربوط به آن را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟ آیا می‌توان گزینه دیگری را نیز به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.