تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

 آلت کوین ها بار دیگر افزایش قیمت را تجربه کرده اند. این در حالی است که بیت کوین در حوالی قیمت ۴۷ هزار دلار معامله می شود. با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در می یابیم که دنیای اقتصاد بالاخره بیت کوین و دیگر رمزارزها را به عنوان دارایی قابل معامله در بورس شناسایی کرده است. به این ترتیب این ارز به عنوان اولین رمزارز در کمسیون بورس و اوراق بهادار کانادا تایید و ثبت شد. 

کمسیون سهام و سرمایه گذاری استرالیا نیز موضع خود در برابر بیت کوین را تغییر داده است. به نظر می ردس که به احتمال زیاد اگر قوانین مشخصی در این بازارهای اعمال شود، بیت کوین نیز می تواند در این پلتفرم ها خرید و فروش شود. 

تایید بیت کوین از سوی چندین کشور از سراسر جهان، آمریکا را نیز برای تایید این ارز زیر فشار گذاشته است. آنها نیز باید فکری به حال آِینده این رمزارز در سرزمین خود کنند. 

 ارزش کل بازار بیت کوین امروز به ۹۰۰ میلیون دلار رسید. به این ترتیب ارزش کل این دارایی در آستانه ۱ تریلیون دلاری شدن است. 

افزایش محبوبیت قراردادهای مشتق در این بازار نیز نشان دهنده بلوغ بازار بیت کوین است . این قراردادها مرجع خوبی برای تعیین ارزش دارایی یک دارایی هستند. اکنون می خواهیم برای درک بهتر ساز و کار بازار در شرایط فعلی به تحلیل ده رمزارز برتر بازار بپردازیم. 

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دلار و بیت کوین 

 در روند های صعودی قدرتمند احتمال کاهش قیمت نیز وجود دارد. در چنین مواردی کاهش قیمت برای یک تا سه روز ادامه خواهد داشت. اما گاوها یا سرمایه گذاری های خوشبین در هر بار کاهش قیمت دارایی بیشتری را خریداری می کنند. آنها در انتظار افزایش قیمت هستند. این همان اتفاقی است که در یازدهم فوریه در بازار بیت کوین روی داد 

سطح ۵۰ هزار دلار برای بیت کوین از نظر روانی ارزش بسیار زیادی دارد. سطح مقاومت بیت کوین است. اگر گاو گفت می توان تا ۶۰۹۷۴.۴۳ دلار نیز افزایش پیدا کند. 

اما اگر گربه ها در این کار ناکام باشند، روند صعودی ریتمی که در یازدهم فوریه داشته است را به خود می گیرد. امروز دیدیم که گاوها با بالا رفتن قیمت از خرید دارایی بیشتر خودداری می کنند. اگر گاوها نتوانند در روزهای آینده روند صعودی را به مسیر اصلی خود بازگردانند، معامله گرانی که به صورت کوتاه مدت در بازار فعالیت دارند برای تصویب سود وارد عمل خواهند شد. 

در این صورت سرمایه گذاران بیشتری دارایی خود در بازار بیت کوین را می فروشند و قیمت کاهش پیدا می کند. قیمت در ادامه تا ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار کاهش پیدا می کند. در نهایت قیمت به ۳۹۸۹۵ دلار می رسد. این سطح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کاهش قیمت از این بازه به معنای ضعیف شدن ریتم بازار است. اگر قیمت این ارز از میانگین متحرک ۵۰ روزه پایین تر برود، روند نزولی ادامه خواهد داشت. در این صورت خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. 

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دلار و اتریوم 

اتریوم در حال حاضر در یک روند صعودی به سر می برد. این ارز در تلاش است که از بازه میان ۱۶۸۰.۱۷۳ و ۱۸۳۵.۵۵۴ دلار خارج شود. این ارز برای روزهای متوالی در این بازه گرفتار بوده است. اگر گاوها قیمت را بالا ببرند، قدرت بازار اتریوم را به دست می گیرند. 

میانگین متحرک درحال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نیز در آستانه نزدیک شدن به بازه خرید به ارزشی بیش از ارزش واقعی است. این موارد نشان می دهد که این ارز برای ادامه روند صعودی با مقاومت کمتری روبه رو می شود. اگر گاوها بتوانند قیمت را از ۱۸۳۵.۵۵۴ دلار بالاتر ببرند، این جفت ارز به روند صعودی ادامه می دهد. 

 عبور این ارز از این بازه قیمتی نشان دهنده قدرت گرفتن ریتم بازار است. در این صورت نقطه بعدی قیمت ۲۰۰۰ دلار است. این قیمت از نظر روانی در بازار اتریوم ارزشمند است. اما اگر گاوها بتوانند قیمت را از این بازه بالاتر ببرند، قیمت بعدی ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. 

 از سوی دیگر کاهش قیمت از ۱۶۸۰.۱۷۳ دلار کاهش پیدا کند، ادامه روند نزولی تا میانگین متحرک ۲۰ روزه ادامه خواهد داشت. کاهش قیمت از این سطح به معنای آن است که احتمال کاهش هرچه بیشتر این دارایی نیز وجود دارد. بنابراین گاوها باید با تمام قوا از این بازه دفاع کنند. 

جفت ارز آدا و دلار 

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در می یابیم که  آدا در حال حاضر در ادامه روند صعودی با اصلاحات روبه رو شده است. اگرچه اطلاحاتی که دراین بازار مشاهده می شوند چندان هم بزرگ نیست. اندکی کاهش قیمت نشان می دهد که معامله گران در حال کسب سود بیشتر نیستند. انواع آنها با فروش دارایی خروج از بازار ندارند. این امر نشان می دهد که معامله گران در بازار آدا در انتظار افزایش قیمت هستند .

میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی به ۸۷ رسیده است. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند. اولین سطح حمایتی برای این ارز روی دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی جنین ۰.۷۲۳۰۶۶۹ دلار واقع شده است. است

 با افزایش قیمت از این سطح گاوها دوباره برای ادامه روند صعودی دست به کار می شوند.

عبور از این بازه و رسیدن به قیمت ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار می تواند به معنای ادامه روند صعودی باشد.در این صورت قیمت بعدی برای این ارز ۱.۲۵ و ۱.۵۰ دلار خواهد بود. 

اما از سوی دیگر اگر این جفت ارز از سطح فعلی کاهش پیدا کند و به کمتر از میانگین ۲۰ روزه برسد، روند قیمت ها برای جفت ارز آدا و دلار متحول خواهد شد.

جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در تاریخ ۱۱ فوریه از سطح مقاومت ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا کرده است. این آلت کوین به روند صعودی ادامه داده است. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در بازه خرید به ارزش بیش از ارزش واقعی قرار دارد. تمام این موارد نشان می دهند که گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند.

این احتمال وجود دارد که گاوها سعی کنند قیمت را از ۰.۶۵ دلار افزایش دهند و آن را به ۰.۷۸۰۶۸ دلار برسانند. به احتمال زیاد خرس ها نیز در این بازه قیمتی به شدت از ادامه روند صعودی جلوگیری خواهد کرد. اما اگر گاوها با قیمت های بالاتر اعتماد داشته باشند و مسیر صعودی را ادامه دهند قیمت این جفت ارز به یک دلار می رسد.

 این فرضیه خوشبینانه تنها در صورتی رد می شود که قیمت فعلی کاهش پیدا کند. کاهش قیمت ۰.۵۰دلار به معنای فروش دارایی از سوی معامله گران است. به این ترتیب خرس ها با بی اعتمادی به ادامه روند با فروش دارایی قیمت را کاهش خواهند داد.

جفت ارز دلار و دات 

دات نیز مانند بسیاری از آلت کوین ها در یک روند صعودی به سر می برد. قیمت در حال حاضر با سطح مقاومت روبه رو شده است. به احتمال زیاد خرس ها در این بازه از ادامه روند صعودی جلوگیری می کنند.

آخرین باری که این ارز با این شرایط روبه رو شده بود اندک اصلاح در قیمت ها را تجربه کرد و تا سطح حمایت کاهش پیدا کرد. 

اما اگر گاو ها قیمت را افزایش دهند و آن را بالاتر از سطح مقاومت نگه دارند ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. در این صورت اولین هدف برای این ارز قیمت ۳۳ و در نهایت ۴۰ دلار است. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز به ارزش بیش از ارزش واقعی خریداری می شود. این شواهد حاکی از آن است که گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند.

 اما اگر قیمت برخلاف انتظار ما از سطح حمایت پایین تر بیاید باید در انتظار کاهش قیمت ها باشیم. در این صورت اصلاحات بیشتری در قیمت این ارز روی می دهد.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

 بایننس کوین در دهم فوریه فشار فروش را تجربه کرد. اما کاهش قیمت ناشی از فروش دوام چندانی نداشت و خرس ها نتوانستند قیمت را از دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی پایین تر بیاورند. همه ما می دانیم که اندکی کاهش پس از یک روند صعودی قدرتمند نشانه خوبی است. این امر نشان می دهد که معامله گران علاقه چندانی به خروج از بازار ندارند.

گاوها در تلاش هستند که روند صعودی را با قدرت تمام ادامه دهند. هدف افزایش قیمت از سطح مقاومت ۱۴۸.۴۰ دلار است. رسیدن به این قیمت شاخص قدرت نسبی را را افزایش می دهد. در این صورت این از ارزش بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود. و احتمال کاهش قیمت ها پس از یک روند صعودی ناگهانی افزایش پیدا می کند.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیاید این جفت ارز یک کاهش واقعی را تجربه می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز لایت کوین و دلار 

لایت کوین در تاریخ ۱۰ فوریه الگوی شمعی دوجی را تشکیل داد. نمایان شدن الگو به این معناست که خرس ها و گاوها بر سر به دست گرفتن کنترل بازار در نزاع هستند. اگر گاوها موفق شود که قیمت را از از۱۸۵.۵۸۲۱ دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی تا ۲۰۰ دلار نیز امکان پذیر است.

میانگین متحرک به تدریج در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده ای است که می توان گفت این عرض ورزشی بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود. بنابراین می توان گفت گاه ها کنترل بازار را به دست گرفتند.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت ها کاهش پیدا کند، میزان تقاضا برای خرید این نظر قیمت های بالاتر کمتر شده است. و جفت ارز لایت کوین و دلار تا میانگین متحرک ۲۰ روز کاهش پیدا می کند. 

اگر قیمت از این بازه افزایش پیدا کند مشخص می شود که گاوها با کاهش قیمت برای خرید بیشتر لایت کوین وارد عمل شدند. به این ترتیب قیمت افزایش پیدا می کند و ادامه روند صعودی را شاهد خواهیم بود.

 اما از سوی دیگر کاهش قیمت ها از این سطح؛ به معنای آغاز روند نزولی است. در این صورت قیمت تا ۱۲۰ دلار نیز کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز لینک و دلار

لینک در روزهای گذشته قیمت بالاتر از ۲۵.۷۸۲۴ دلار را تجربه کرده است. این ارز امروز روند صعودی را از سر گرفته است. مقاومت نزدیک شده است. به این ترتیب خرس ها آماده فروش دارایی های خود می شود.

اما گاو ها هنوز می توانند قیمت را افزایش دهند. در این صورت ریتم صعودی در بازار ایجاد می شود و قیمت به ۳۳ و در نهایت ۳۶ دلار می رسد. 

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی پایین تر بیاید احتمال کاهش قیمت تا سطح حمایتی نیز وجود دارد. اگر قیمت از سطح حمایت نیز پایین تر برود باید در انتظار یک نوع روند نزولی تمام عیار باشیم. این روند نزولی قیمت را تا ۲۰.۱۱۱۱ دلار کاهش می دهد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز استلار لومنس و دلار

استلار لومنس در روند صعودی به سر می برد. میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که خریداران این ارز را و قیمتی بیش از ارزش واقعی آن خریداری می کند. بنابراین گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند. با این حال این آلت کوین با یک سطح مقاومتی جدی روبروست. قیمت ۰.۵۰ دلار از نظر روانی در این بازار اهمیت زیادی دارد. 

اگر قیمت از این سطح مقاومت کاهش پیدا کند، این جفت ارز تا حد میانگین ۲۰ روزه ۰.۳۶ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. کاهش قیمت فرصت برای خرید دارایی بیشتر را در اختیار گاو ها قرار می دهد.

 گاوها در این شرایط برای خرید بیشتر دارایی وارد عمل می شوند. آنها می خواهند که روند صعودی به مسیر خود ادامه دهد. د برای تحقق این امر قیمت باید از ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا کند. آنها در این کار موفق شود و روند صعودی ریتم خود را به دست می آورد و قیمت به ۰.۵۸ دلار می رسد. اما از سوی دیگر کاهش قیمت از ۰.۳۵ دلار به معنای اصلاح بیشتر قیمت ها خواهد بود. قیمت در ادامه روند نزولی به میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۰.۲۷ دلار می رسد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت بیت کوین را از ۵۳۹ دلار افزایش دهد. این قیمت نقش سطح مقاومت را برای ارز بازی می کند. اگر گاوها موفق شود این کار را انجام دهند اینالکو این می تواند تا ۶۳۱ دلار نیز افزایش پیدا کند. با ادامه تلاش گاوها ادامه روند صعودی تا قیمت ۷۴۵ دلار نیز امکان پذیر خواهد بود.

در حال حاضر میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی به ۶۵ رسیده است. بنابراین ادامه روند صعودی برای این ارز در مقایسه با ادامه روند نزولی با مقاومت کمتری روبه روست.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند به این معنی است که خرس ها به شدت از قیمت ۵۳۹ دلار دفاع می کنند. کاهش قیمت از میانگین متحرک به معنای ادامه روند نزولی و کاهش هرچه بیشتر قیمت این جفت ارز خواهد بود. در این صورت این جفت ارز برای روزهای متوالی در بازه میان ۳۷۰ تا ۵۳۹ دلار معامله خواهد شد.

 خرید و فروش رمز ارز با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

 بازار بیت کوین و دیگر آلت کوین های موجود در بازار رمز از همیشه داغ تر شده است. افزایش قیمت بیت کوین قدرت کافی برای ادامه روند صعودی را برای دیگر آلت کوین ها نیز به وجود آورده است.

 این روزها سرمایه گذاران تنها برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین وارد بازار رمز ارز نمی شود، آنها گزینه های متفاوتی پیش روی خود دارند. 

 بازار رمزارز آینده اقتصاد جهانی را متحول خواهد کرد. بسیاری از بورس و اوراق بهادار در برخی از کشورهای جهان بیت کوین را به عنوان یک سرمایه قابل معامله در بازار سهام شناسایی و تایید کردند. به زودی بیت کوین به عنوان یک عرضه قابل قبول در بازار سهام بسیاری از کشورها خرید و فروش می شود. 

 این امر بر میزان پذیرش این ارز می افزاید و میزان تقاضا برای خرید بیت کوین نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین بهتر است هرچه زودتر این دارایی را به عنوان یک سرمایه گذاری دراز مدت به دیگر دارایی های خود اضافه کنید. با ما در رمزارز مارکت برای خرید بیت کوین و دیگر هم زردها در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-2-12-btc-eth-ada-xrp-dot-bnb-ltc-link-xlm-bch

VIP
Comments (0)
Add Comment