تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار

قیمت بیت کوین اکنون با فشار فروش زیادی رو به رو شده است. به این ترتیب احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت نیز وجود دارد. در ادامه با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با ما همراه باشید. ایلان ماسک در تاریخ ۲۴ مارس اعلام کرد شهروندان آمریکایی می توانند با پرداخت بیت کوین خودروهای تسلا را خریداری کنند. او در ادامه با انتشار توییتی گفت این شرکت بیت کوین هایی که از این طریق به دست می آورد را به ارزهای بدون پشتوانه تبدیل نمی کند. بیت کوین های جدید به ۴۸ هزار بیت کوین دیگر در این شرکت اضافه می شود.

 دن ایوز (Dan Ives) تحلیل گر Wedbush Securities است که انتظار دارد بیت کوین ۵ درصد از تراکنش های شرکت تسلا را به خود اختصاص دهد. اما این میزان به تدریج و با افزایش پذیرش این ارز افزایش پیدا می کند. این تحلیل گر در ادامه به این نکته اشاره کرده است که حرکت تسلا برای بازار بیت کوین اهمیت بسیار زیادی دارد. بیت کوین جایگاه محکم تری به عنوان راهی برای پرداخت پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری های اثر بخش

میزبان شبکه CNBC جیم کرمر (Jim Cramer) از آنتونی پامپلیانو (Anthony Paompliano) برای متقاعد کردن او برای خرید بیت کوین قدردانی کرد. او در سپتامبر ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۵۰۰ هزار دلار را در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. کرمر در این رابطه می گوید سرمایه گذاری در بیت کوین ثروت بسیاری را برای او به همراه داشته است.

 او در ادامه به این نکته اشاره کرد که در همین بازه زمانی کرمر در بازار طلا نیز سرمایه گذاری کرده است. اما سرمایه گذاری او در طلا سود چندانی نداشته است. به همین دلیل او رویکرد قدیمی خود را برای سرمایه گذاری ۱۰ درصد از سبد سرمایه در بازار طلا را کنار گذاشت. اکنون به دیگران پیشنهاد می کند که ۵ درصد از سبد سرمایه خود را به طلا و ۵ درصد دیگر را به بیت کوین اختصاص دهند.

 اکنون زمان آن است که به بررسی ده رمزارز برتر بازار بپردازیم. باید بدانیم که آیا بیت کوین و دیگر آلت کوین ها به مسیر صعودی ادامه می دهند یا خیر؟

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دلار و بیت کوین

بیت کوین در تاریخ ۲۲ مارس از الگوی بادام زمینی خارج شده است و از میانکین متحرک ۲۰ روزه نیز پایین تر آمده است. با این حال خرس ها نتوانسته اند از کاهش قیمت به نفع خود استفاده کنند. به همین دلیل قادر به کاهش قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه نبوده اند. این امر نشان می دهد که با کاهش قیمت از میزان فروشندگان بیت کوین کاسته می شود.

گاوها با کاهش قیمت به خرید بیشتر ادامه می دهند. آنها به خرید بیشتر ادامه داده اند و قیمت را به میانگین متحرک ۲۰ روزه رسانده اند. مانع بدی ادامه روند نزولی است. اگر خریداران قیمت را از سطح مقاومت افزایش دهند، این جفت ارز بار دیگر بالاترین رکورد خود یعنی ۶۱۸۲۵ دلار را به ثبت می رساند.

 عبور از این قیمت به معنای ادامه روند صعودی است. در این حالت قیمت بعدی برای بیت کوین ۷۲۱۱۲ و در ادامه ۷۴۵۱۲ دلار خواهد بود.

با این حال خرس ها به این سادگی بازار را رها نمی کنند. آنها سعی می کنند از ادامه روند صعودی جلوگیری کننند. اگر قیمت موفق به ادامه روند صعودی نشود، خرس ها بار دیگر قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش می دهند. در این حالت ادامه روند نزولی تا ۴۳۰۰۶ امکان پذیر می شود.

 جفت ارز اتریوم و دلار

 اتریوم در روزهای گذشته از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرده است. این ارز در ادامه با فشار ناشی از فروش روبه روش ده و از میانگین متحرک کاهش پیدا کرد. گاوها در حال حاضر در حال تلاش برای افزایش قیمت از میانگین متحرک هستند.

اگر خریداران با موفقیت به حرکت خود ادامه دهند، این جفت ارز بار دیگر قیمت های بالاتر را نیز تجربه می کند. در این حالت باید در انتظار ثبت قیمت ۲۰۴۰ دلار باشیم. عبور از این سطح به معنای ادامه روند صعودی است. در این حالت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۲۶۱۴ دلار خواهد بود.

 از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، احساس معامله گران به بازار منفی می شود و آنها برای فروش دارایی در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه آماده می شوند. اگر قیمت از این سطح کاهش پیدا کند احتمال ادامه روند نزولی تا ۱۵۰۰ و در ادامه تا ۱۲۸۹ دلار نیز وجود دارد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بایننس کوین و دلار

بایننس کوین در حال حاضر در بازه قیمتی میان ۱۸۹ و ۳۰۹.۵۰ دلار معامله می شود. گاوها درتلاش برای ادامه مسیر صعودی و حفظ قیمت در بازه های بالاتر از ۲۵۴.۶۶ دلار هستند. اگرآنها قادرباشند قیمت را از ۲۸۰ دلار افزایش دهند، این آلت کوین تا قیمت ۳۰۹.۵۰ افزایش پیدا می کند. عبور از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی است. به این ترتیب شرایط به نفع گاوها تغییر می کند.

از سوی دیگر اگر قیمت از ۲۸۰ دلار کاهش پیدا کند، معامله گران برای تثبیت سود وارد عمل می شوند و به فروش بیشتر دارایی روی می آورند. خرس ها در حال حاضر در تلاش برای ادامه مسیر نزولی روی ضعف بازار حساب کرده اند. آنها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش می دهند.

 در این صورت جفت ارز بایننس کوین و دلار به تدریج کاهش پیدا کرده و به ۲۲۰ دلار می رسد. کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنای ادامه روند نزولی و کاهش هرچه بیشتر قیمت است.

 در حال حاضر میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۵ است. به این ترتیب میزان عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است. در نتیجه این ارز برای چند روز به ثبات می رسد و در یک بازه قیمتی مشخص معامله می شود.

 جفت ارز آدا و دلار

 آدا در ادامه روند صعودی در تاریخ ۲۲ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرده و به ۱.۰۳ دلار رسیده است. گاوها با خرید دارایی بیشتر در کف قیمت ها به روند صعودی ادامه داده اند. آنها سعی دارند با ادامه روند صعودی و عبور از میانگین متحرک ۲۰ روزه به مسیر خود ادامه دهند.

در صورتی که آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز به مسیر صعودی ادامه می دهد و از سطح مقاومت ۱.۴۸ دلار عبور می کند. میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. به این ترتیب قیمت برای چند روز به ثبات می رسد. از سوی دیگر اگرقیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند. معامله گران بیشتری برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. به این ترتیب قیمت این جفت ارز در ادامه روند نزولی به ۰.۸۰ و در نهایت به ۰.۷۰ دلار می رسد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دات و دلار

دات در ادامه روند صعودی موفق به حفظ قیمت بالاتر از سطح مقاومت شده است. مثلث متسای الاضلاع در تاریخ ۲۰ مارس در دست گاوها گرفتار شده است. این امر منجر به اصلاح هرچه بیشتر قیمت شده است. به این ترتیب قیمت از سطح حم.ایت کاهش پیدا کرده است.

افزایش قیمت از سطح حمایت به این معناست که گاوها به خرید بیشتر دارایی در کف قیمت ادامه می دهند. آنها بار دیگر سعی می کنند قیمت را از این مثلث افزایش دهند. آنها با افزایش قیمت از این بازه می توانند به مسیر صعودی ادامه می دهند و به ۴۰.۱۰ می رسند. در نهایت به ۴۲.۲۸ دلار می رسد. عبور قیمت از سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. به این ترتیب قیمت در ادامه روند صعودی به ۵۵ دلار می رسد.

 از سوی دیگر اگر قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کندف این جفت ارز برای روز ها در یک بازه قیمتی محدود معامله می شود. میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز برای چند روز به ثبات می رسد و در یک بازه قیمتی محدود معامله می شود.

 جفت ارز ریپل و دلار

 ریپل در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مارس با تشکیل نمودار شمعی نشان داد که معامله گران در حال فروش دارایی خود هستند. آنها به دنبال تثبیت سود هستند و در قیمت های بالاتر دارایی خود را به فروش می رسانند. با این حال نکته قابل توجه این است که گاوها به خرید دارایی بیشتر در کف قیمت ها ادامه می دهند. آنها از کاهش قیمت برای خرید بیشتر دارایی استفاده می کنند.

میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۶۳ را نشان می دهد. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند. اگر آنها قیمت را از ۰.۶۰ دلار افزایش دهند، جفت ارز ریپل و دلار با سطح مقاومت ۰.۶۵ دلار روبه رو می شود. عبور از این سطح منجر به افزایش تعداد خریداران بازار می شود. به این ترتیب قیمت در ادامه تا ۰.۷۸ و در نهایت تا ۱ دلار افزایش پیدا می کند.

این رویکرد خوشبینانه در حالی نقض می شود که قیمت از سطح میانگین متحرک کاهش پیدا کند. در این حالت قیمت تا ۰.۴۲ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز دلار و UNi

UNI از سطح مقاومت ۳۵.۲۰ دلار افزایش پیدا کرده است. اما گاوها نتوانسته اند قیمت را از این بازه افزایش دهند. گاوها سعی دارند موانع پیش رو برای ادامه مسیر صعودی را پشت سر بگذارند، اما فشار فروش در قیمت های بالاتر افزایش پیدا می کند. این امر قیمت را تا ۲۷.۹۷ و در ادامه تا ۳۵.۲۰ دلار کاهش می دهد.

 میانگین متحرک بیست روزه برابر با ۳۰.۴۱ دلار است. این میانگین ثابت است. شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز روزها در یک بازه قیمتی ثابت معامله می شود.

هر اندازه این ارز مدت زمان بیشتری در این بازه معامله شود، روند صعودی قدرتمندتری آغاز می شود.

 عبور از ۳۵.۲۰ دلار به معنای ادامه روند صعودی است. در این صورت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۴۲.۴۳ دلار خواهد بود. در نهایت قیمت به ۴۶ دلار می رسد. اما از سوی دیگر کاهش قیمت از ۲۷.۹۷ به معنای اصلاح هرچه بیشتر قیمت است. در این حالت قیمت تا ۲۰.۴۷ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز تتا و دلار

 Theta در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد. این ارز در تاریخ ۲۳ مارس فشار فروش را تجربه کرد. معامله گران به دنبال تثبیت سود بوده و دارایی خود را به فروش گذاشتند. با این حال این امر علاقه گاوها به مشارکت در بازار کاهش نداده است. امروز این آلت کوین رکورد های تازه ای را ثبت می کند.

ناتوانی در ثبت قیمت های بالاتر منجر به ایجاد نمودار ستاره ای شده است. تشکیل این نمودار احتمال اصلاح یا ثبات قیمت را افزایش می دهد. به این ترتیب در روز های آتی باید در انتظار کاهش قیمت یا ثبات آن باشیم. شاخص قدرت نسبی روی ۹۰ است. به این ترتیب این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خریداری می شود. این روند درکوتاه مدت ادامه خواهد داشت. اما با ادامه مسیر از شدت خرید این ارز به قیمتی بالاتر از قیمت واقعی کاسته می شود.

 اولین سطح حمایت در روند نزولی دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی است. این سطح قیمت ۱۰.۳۱ دلار را نشان می دهد. اگر این جفت ارز از این سطح حمایت افزایش پیدا کند، روند صعودی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. در این حالت گاوها در انتظار اصلاح هرچه بیشتر قیمت باقی نمی مانند. آنها به خرید بیشتر ادامه می دهند. اما از سوی دیگر کاهش قیمت از ۱۰.۳۱ دلار به معنای آغاز روند نزولی خواهد بود. در این حالت قیمت تا میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین در ۲۳ مارس الگوی دوجی را شکل داده است. این امر نشان می دهد که گاوها و خرس ها برای ادامه مسیر تصمیم مشخصی نگرفته اند. این عدم قطعیت امروز به نفع گاوها تمام شده است. آنها با افزایش قیمت به روند صعودی ادامه داده و از میانگین متحرک ۲۰ روزه عبور کرده اند.

در صورت موفقیت آنها این جفت ارز تا ۲۰۸.۱۰ دلار افزایش پیدا می کند و در ادامه سطح مقاومت را پشت سر می گذارد. عبور از این سطح مقاومت نشان می دهد گاوها بار دیگر کنترل بازار را در دست دارند. جفت ارز لایت کوین و دلار در ادامه روند صعودی به ۲۴۶.۹۶ و در نهایت به ۳۰۰ دلار می رسد.

 جفت ارز لینک و دلار

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در می یابیم که لینک در ادامه روند صعودی در تاریخ ۲۲ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است. با این حال خرس ها نتوانسته اند از ضعف گاوها به نفع خود استفاده کنند. فشار فروش به اندازه کافی و برای کاهش قیمت تا ۲۴ دلار کافی نبوده است.

گاوها سعی دارند قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند. اما آنها با مقاومت خرس ها روبه رو هستند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، قیمت از سطح حمایت ۲۶.۲۰ دلار کاهش پیدا می ند و در نهایت به ۲۴ دلار می رسد. در نهایت نیز قیمت به ۲۰.۱۱ دلار می رسد. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند، احتمال ادامه روند صعودی افزایش پیدا می ند. در این حالت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۳۲ دلار خواهد وبد. عبور از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی تا ۳۶.۹۳ دلار است.

 در آخر

پیش از سرمایه گذاری در بازار بیت کوین تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید. بیت کوین در روند نزولی است و اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده است. کاهش قیمت در روند صعودی به معنای سلامت بازار است. کاهش قیمت فرصت مناسبی را برای خرید بیشتر این دارایی فراهم کرده است. با خرید بیشتر بیت کوین خود را برای ادامه روند صعودی آماده کنید.

 در کنار بیت کوین آلت کوین ها را نیز در سرمایه گذاری در نظر داشته باشید. این ارز ها در کنار بیت کوین به روند صعودی ادامه داده اند و در شرایط فعلی نیز رکورد های متفاوتی را ثبت می کنند. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-24-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-theta-ltc-link