تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر

پس از افزایش فشار فروش در بازار معامله گران برای حفظ ریتم روند صعودی با مشکلاتی روبرو هستند. به نظر می رسد با افزایش قیمت فشار فروش در بازار نیز افزایش پیدا کند.در روندهای صعودی قدرتمند بهترین حرکت این است که در کف قیمت ها خرید کنید و با افزایش قیمت سود خود را به تثبیت برسانید. این همان اتفاقی است که در تاریخ ۱۸ آوریل روی داد. معامله گران برای خرید بیت کوین و دیگر آنها وارد عمل شدند. اگرچه هیچ بازاری نمی تواند تا ابد به مسیر مستقیم ادامه دهد. برای ادامه مسیر به کاهش قیمت و ثبات آن نیاز خواهد بود. برای درک بهتر وضعیت باز ها با تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر در کنار ما باشید.

سرمایه گذاران عجول

 افزایش شدید قیمت دوج کوین استقبال شدید معامله گران از این ارز نشان داد که معامله گران تازه واردی در بازار حضور دارند که می خواهند به سرعت ثروتمند شوند.

 این گروه از سرمایه گذاران معمولاً آخرین افرادی هستند که به روند صعودی می پیوندند. آنها با خرید غیر منطقی منجر به افزایش قیمت می شوند.معامله گرانی که از تجربه کافی برخوردار نیستند، با کاهش قیمت به خرید بیشتر ادامه می دهند.زمانی که ضرر بسیاری را متحمل می شوند در نهایت با ترس به فروش تمام دارایی در کف قیمت روی می آورند.از سوی دیگر معامله گرانی که با رویکرد درازمدت وارد بازار شده اند صبورانه منتظر خواهند بود تا فشار از روی سیستم برداشته شود. سپس برای خرید وارد عمل خواهد شد. معامله گران نباید به دلیل ترس جا ماندن از قافله برای ورود به بازار عجله کنند. در ادامه به تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر می پردازد.

تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین در تاریخ ۱۸ آوریل از ۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کرد. امر نشان می دهد که معامله گران به خرید بیشترین دارایی روی آورده اند. با این حال ناکامی گاوها برای حفظ قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه نشان می دهد که با افزایش قیمت تمایل آنها به خرید این دارای کمتر می شود.

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی وارد محدوده منفی شده است. در این حالت خرس ها در تلاش برای کنترل بازار هستند. هر اندازه بیت کوین با قیمت های پایین تر از میانگین متحرک معامله شود، احتمال کاهش قیمت و ۵۰ هزار دلار افزایش پیدا می کند.

اگر قیمت بار دیگر از سطح حمایت ۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کند، این جفت از برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود. دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۵۰ هزار دلار پایین تر بیاورند، فشار فروش در بازار افزایش پیدا می کند. چراکه گاوهایی که در تاریخ ۱۸ آوریل این دارایی را خریداری کردند و مجبور به فروش آن خواهند شد. در این حالت قیمت این ارز تا ۴۳ هزار دلار کاهش پیدا می کند.

 از سوی دیگر عبور قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه اولین نشانه قدرت بازار خواهد. در این حالت احتمال ادامه روند صعودی و ثبت قیمت ۶۴ هزار دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز اتریوم و دلار 

اتریوم در تاریخ ۱۸ آوریل تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۸۹۹ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاوها به خرید بیشترین دارایی ادامه دادند. در ادامه قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۱۵۴ دلار بالاتر رفت.

با این وجود گاوها برای ادامه روند صعودی با مشکلاتی روبه رو هستند. چرا که خرس ها سعی دارند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز بیت کوین و دلار تا ۲۰۴۰ دلار کاهش خواهد داشت. و در ادامه از میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز پایین تر خواهد رفت. شکسته شدن میانگین متحرک ۵۰ روزه به معنای افزایش فشار فروش در بازار است. این امر قیمت را تا ۱۵۴۲ دلار کاهش می دهد. 

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند متوجه می شویم که حجم بسیار زیادی از معامله گران به خرید این دارایی در کف قیمت ادامه می دهند. در ادامه برای افزایش قیمت تا ۲۵۰۰ دلار وارد عمل خواهند شد. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز دوباره روند صعودی خواهد بود.

تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز بایننس کوین و دلار

 معمولاً در روندهای صعودی قدرتمند کارها به خرید بیشتر دارایی در کف قیمت ادامه می دهند. آنها سعی دارند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه بالاتر ببرند. این همان اتفاقی است که در تاریخ ۱۸ آوریل شاهد آن بوده ایم. بایننس کوین در این روز از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کرد. اکنون گاوها سعی دارند شرایط را برای ادامه روند صعودی مهیا کنند.

با این حال دنباله بلند تر نمودار شمعی نشان می دهد که خرس ها به شدت از سطح مقاومت ۵۵۰ دلار دفاع می کنند. اگر قیمت از سطح حمایت ۴۲۸ دلار کاهش پیدا کند، باید در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۳۴۸ دلار باشیم.

 از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کند، خریداران به قیمت بالاتر از ۵۵۰ دلار اعتماد خواهند کرد. در چنین شرایطی جفت ارز بایننس کوین و دلار قسمت ۶۰۰ دلار و در نهایت ۶۳۸ دلار گام برمی دارد. عبور از این سطح مقاومت روند صعودی تازه ای را برای ثبت قیمت ۸۳۲ دلار آغاز خواهد کرد.

 جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در تاریخ ۱۸ آوریل در قیمت های کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه شاهد افزایش قیمت بود.چرا که گاوها در قیمت های پایین تر و خرید بیشتر ادامه دادند. با این حال امروز خریداران قادر به حفظ روند صعودی نبودند. این امر نشان می دهد که فشار فروش در بازار افزایش پیدا کرده است.

اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایینتر بیاورند، احتمال کاهش قیمت تا دنباله ۶۱.۸ درصد ناشی ۱.۱۰ دلار افزایش پیدا می کند.کاهش قیمت از این سطح فشار فروش و افزایش می دهد و جفت ارز ریپل و دلار را تا دنباله ۷۸.۶ درصد فیبوناچی یعنی ۰.۸۶ دلار کاهش می دهد.

 از سوی دیگر اگر گاو ها قیمت را از ۱.۵۶ دلار افزایش دهند باید در انتظار ثبت قیمت ۱.۸۱ و ۱.۹۶ دلار باشیم. خرس ها با تمام قوا از این سطح دفاع خواهد کرد اما اگر گاوها قادر به از میان برداشتن موانع باشند، این جفت ارز روند صعودی را آغاز خواهد کرد.

 تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز دوج کوین و دلار

پس از افزایش شدید قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۶ آوریل، معامله گران در تاریخ ۱۷ به فروش دارایی روی آوردند. این امر قیمت را تا ۰.۲۳ دلار کاهش داد. این قیمت تنها اندکی پایین تر از دنباله ۵۰ درصد فیبوناچی یعنی ۰.۲۵ دلار است. خرس ها در تاریخ ۱۸ آوریل برای کاهش بیشتر قیمت وارد عمل شدند اما گاو ها اجازه این کار را با آنها ندادند.

گاو ها امروز به تلاش خود ادامه دادند. آنها سعی دارند قیمت را به ۰.۴۵ دلار برسانند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز دوج کوین و دلار روند صعودی به سمت ۰.۶۳ دلار را آغاز می کند.

با این حال خرس ها از سطح حمایت ۰.۴۵ دلار دفاع می کنند. اگر قیمت از این سطح مقاومت کاهش پیدا کند به کمتر از ۰.۳۵ دلار می رسد. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت معامله گران به فروش دارایی روی آورده اند. در این حالت قیمت برای چند روز در یک بازه باقی می ماند. اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت از ۰.۲۳ دلار شوند، بازار به نفع آنها تغییر می کند.

 تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز کاردانو و دلار

آدا در تاریخ ۱۸ آوریل از میانگین متحرک کاهش پیدا کرد. و به پایین ترین قیمت روزانه خود یعنی ۱.۰۸ دلار رسید. اما گاو ها همچنان به خرید کاردانو ادامه می دهند. آنها سعی دارند قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱.۲۰ دلار افزایش دهند.

گاو ها سعی داشتند با افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به روند صعودی ادامه دهند. اما با افزایش قیمت معامله گران و خرس های بیشتری برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. اگر آنها قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه پایین تر بیاورند جفت ارز کاردانو و دلار تا ۱.۰۳ دلار کاهش خواهد داشت. کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنای تغییر روند بازار خواهد بود.

 از سوی دیگر اگر گاوها به خرید بیشترین دارایی در قیمت ۱.۰۳ دلار ادامه دهند، متوجه می شویم که آنها همچنان به خرید این دارایی در قیمت های پایین تر علاقه مند هستند. در این حالت این جفت ارز برای چند روز در یک بازی محدود معامله خواهد شد. با افزایش قیمت از ۱.۵۵ دلار کنترل بازار به دستگاه ها خواهد افتاد.

 تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز دات و دلار

دات در تاریخ ۱۷ آوریل بالاترین رکورد خود یعنی ۴۸ دلار را به ثبت رساند. اما گاو ها قادر به ادامه روند صعودی نبودند. دنباله بلند ترین نمودار شمعی نشان می دهد که معامله گران برای فروش دارایی وارد عمل شده اند. این امر قیمت را به کمتر از ۴۲ دلار رساند.

فشار فروش در تاریخ ۱۸ آوریل نیز ادامه داشت. همین امر قیمت این جفت ارز را به کمتر از میانگین متحرک رساند. قیمت به پایین ترین حد روزانه یعنی ۳۲ دلار رسید. امروز گام ها با قدرت برای افزایش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۷ دلار وارد عمل شده اند.

 این امر نشان می دهد که خرس ها با افزایش قیمت به فروش دارایی روی می آورند. اگر آنها قیمت را از ۳۲ دلار کاهش دهند، قیمت این جفت ارزها ۲۶.۵ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۴۱ است. به این ترتیب برگ برنده در دست فروشندگان است.

اگر گاوها قیمت را از ۴۲ دلار افزایش دهند این رویکرد منفی نقض خواهد شد. افزایش قیمت از این سطح شرایط را برای رسیدن به قیمت ۴۸ دلار مهیا می کند.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 با مشاهده نمودار شمعی لایت کوین در تاریخ ۱۷ آوریل متوجه می شویم که الگوی بازگشتی نمایان شده است. این آلت کوین در تاریخ ۱۸ آمل با افزایش فشار فروش روبرو بود. در ادامه قیمت تا ۲۳۰ دلار کاهش پیدا کرد. 

با وجود این که گاوها در تاریخ ۱۸ آوریل بخرید بیشترین دارای ادامه دادند، آنها قادر به ادامه روند صعودی نبوده اند. این امر نشان می دهد که قدرت خرس ها از گاو ها بیشتر است. امروز افزایش فشار فروش قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار را تا سطح حمایت ۲۴۶ دلار کاهش داد.

 اگر خرس ها قیمت را از ۲۴۶ دلار پایین تر بیاورند، احتمال ادامه کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۱۳ دلار وجود دارد. این امر ادامه روند صعودی را به تأخیر می اندازد. از سوی دیگر اگر قیمت از ۲۴۶ دلار افزایش پیدا کند، گاوها به روند صعودی ادامه می دهند. افزایش قیمت از دنبال ۶۱.۸ درصد دنباله فیبوناچی یعنی ۲۹۴ دلار نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارد.

 تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش در تاریخ ۲۴ مارس تا ۱۷ آوریل از ۴۴۲ دلار به ۱۲۱۳ دلار رسید. این آلت کوین اکنون وارد مرحله اصلاحات شده است. در تاریخ ۱۸ آوریل قیمت این ارز به ۸۰۰ دلار رسید. این قیمت تنها اندکی پایین تر از دنباله ۵۰ درصد فیبوناچی است. دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که میزان خرید در قیمت های پایین تر افزایش پیدا کرده است.

اما گاو ها از قدرت کافی برای ادامه روند صعودی برخوردار نیستند. چرا که خرس ها تسلیم نشده اند به فروش دارایی ادامه می دهند. آنها برای کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۷۶۲ دلار وارد عمل می شوند.

 از سوی دیگر اگر گاوها به خرید بیشتر ادامه دهند و قیمت را از ۱۰۶۰ دلار افزایش دهند، جفت ارز بیت کوین کش و دلار قیمت ۱۲۱۳ دلار را ثبت می کند. افزایش قیمت از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. در این حالت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۱۵۷۰ دلار است.

تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر با جفت ارز یونی سواپ و دلار 

 گاوها در تاریخ ۱۸ آوریل موفق به حفظ قیمت های بالاتر از ۳۵ دلار برای جفت ارز یونی سواپ UNI و دلار نبودند. در ادامه قیمت این جفت از هر دو میانگین متحرک کاهش پیدا کرد و به ۲۶ دلار رسید. با این حال نمودار شمعی روزانه نشان می دهد که گاوها به خرید بیشترین دارایی ادامه می دهند.

به نظر می رسد در ادامه روند صعودی و در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه مقاومت شدیدی در بازار وجود دارد. مله گران در روند صعودی به سمت میانگین متحرک ۲۰ روزه وارد صف فروش می شوند. این امر نشان می دهد که احساس معامله گران نسبت به بازار تغییر کرده است. اگر خرس ها قیمت پایین تر از میانگین متحرک ۵۰ روزه را حفظ کنند، شاهد افزایش فشار فروش در بازار خواهیم بود. این امر در ادامه قیمت را تا ۲۵ دلار کاهش می دهد.

 اما افزایش قیمت از این سطح به معنای خرید بیشترین دارایی از سوی گاوهاست.چنین حرکتی قیمت این رمز ارز را برای چند روز در بازه میان ۲۵ تا ۳۸ دلار حفظ می کند. کاهش قیمت از ۲۵ دلار احتمال ادامه روند نزولی تا ۲۰ دلار را افزایش می دهد. از سوی دیگر افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه شرایط را برای ادامه روند صعودی مساعد می کند.

 در آخر

 تحلیل قیمت رمز ارزهای برتر کار چندان ساده ای نیست. چراکه در روزها و هفته های گذشته شاهد رفتار غیر متعارفی در بازار بوده ایم. بسیاری از معامله گران با ترس جا ماندن از قافله به خرید ارزهای دیجیتال روی آورده اند. اما در چنین شرایطی بهترین رویکرد انتظار است. باید در انتظار حرکت بعدی بازار باشیم. در این بین فریب افزایش قیمت رمز ارز هایی مانند دوج کوین را نخورید. بسیاری از معامله گران به دنبال آن هستند که یک شبه ره صد ساله را طی کنند. آنها با خرید چنین دارایی هایی در آرزوی ثروتمند شدن هستند. چنین بازاری فاقد ثبات است. نظر شما در رابطه با وضعیت فعلی بازار چیست؟ برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای ارز دیجیتال با ما در رمزارز مارکت همراه باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-19-btc-eth-bnb-xrp-doge-ada-dot-ltc-bch-uni

Comments (0)
Add Comment