تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

در حالی که بیت کوین همچنان برای ادامه روند صعودی با مشکلاتی روبه روست اتریوم به روند صعودی ادامه می دهد. افزایش قیمت اتریوم منجر به افزایش قیمت بسیاری از دیگر آلت کوین ها شده است. استراتژیست شرکت جی پی مورگان باور دارد اگر بیت کوین در روزهای آینده از ۶۰ هزار دلار عبور نکند، ریتم روند صعودی ضعیف می شود.و این وضعیت ماه ها ادامه خواهد داشت. مدیرکل Guggenheim در تاریخ ۲۰ آوریل و در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی گفتند شرایط بیت کوین وخیم به نظر می رسید. اما بدون تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال نمی توان در ایناره اظهار نظر کرد.

حتی احتمال کاهش قیمت این است تا ۲۰ و ۳۰ هزار دلار نیز وجود داشت. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که چنین تغییری بخشی طبیعی بازار صعودی است و تاثیری روی رویکرد درازمدت او برای بیت کوین ۴۰۰ هزار دلاری نخواهد گذاشت. بدون تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال پیش بینی ادامه روند بازار کار دشواری است. بنابراین در ادامه با ما و تحلیل قیمت این ارزها همراه باشید.

 دیگر نظرات موجود در بازار درمورد تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

 در کنار ادعای مطرح شده بسیاری از تحلیلگران نیز اظهارنظرهایی داشتند. ویلی وو (Willy Woo) به این نکته اشاره کرده است که ۱۴ درصد موجودی بیت کوین آخرین بار زمانی جابجا شده است که ارزش کل این بازار بیش از یک تریلیون دلار بود. این امر منجر به تقویت بازار بیت کوین شد. بنابراین احتمال کاهش قیمت بیت کوین از ۵۳ هزار دلار پایین است.

در نظرسنجی هایی که توسط بازار رمز ارز Gemini انجام شده است ۱۳ درصد از مشتریان این بازار قصد دارند در سال ۲۰۲۱ رمز ارزها را خریداری کند. به گفته این بازار بیش از ۱۹.۳ میلیون بزرگسال در آمریکا در سال جاری به قافله رمز ارز می پیوندند. به این ترتیب جمعیت سرمایه گذاران در بازار رمز ارز تقریباً دو برابر خواهد شد. در حال حاضر ۲۱.۲ میلیون بزرگسال در این بازار حضور دارد. برای درک بهتر وضعیت بازار در ادامه با ما و تحلیل ده رمز ارز برتر همراه باشید.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین و دلار

 گاو اوهای بیت کوین بخرید بیشترین دارایی در کف قیمت ها یعنی ۵۴ هزار دلار ادامه داده اند. نمودار شمعی در سه روز گذشته چنین رفتاری را به نمایش گذاشته است. بااین حال خریداران قادر به عبور از سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۵۶ هزار دلار نبوده اند. این قیمت به سطح مقاومت تبدیل شده است.

میانگین متحرک ۲۰ روزه از ۵۸ هزار دلار در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی عدد ۴۳ را نشان می دهد. بنابراین خرس ها کنترل بازار را در دست دارد. اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش پیدا کند، احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت به زیر ۵۴ هزار دلار وجود خواهد داشت. در این صورت جفت ارز بیت کوین و دلار تا ۵۰ هزار دلار افت خواهد کرد. به احتمال زیاد گاوها از بروز چنین اتفاقی جلوگیری خواهد کرد. 

افزایش قیمت از ۵۰ هزار دلار این جفت ارز را برای چند روز در یک بازه محدود حفظ خواهد کرد. در این حال اگر خرس ها قیمت را از ۵۰ هزار دلار پایین تر بیاورند، احساسات معامله گران تحریک خواهد شد و قیمت ها ۴۳ هزار دلار کاهش پیدا می کند.

اگر گاوها قیمت را از ۶۰ هزار دلار افزایش دهند رویکرد منفی در بازار نقض می شود. در این حالت معامله گران به خرید بیشتر در کف قیمت ها ادامه می دهند. افزایش قیمت تا ۶۴ هزار دلار توجه معامله گران بیشتری را به بازار جلب خواهد کرد. و روند صعودی ادامه خواهد داشت.

 جفت ارز اتریوم و دلار 

اتریوم در تاریخ ۲۰ آوریل با قدرت از سطح ۲۰۴۰ دلار افزایش پیدا کرد. بنابراین گاوها به خرید بیشترین دارایی ادامه داده اند. ثبت موفقیت آمیز این قیمت ه معامله گران بیشتری را به بازار جلب می کند.

میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. به نظر می رسد گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند. اگر آنها بتوانند قیمت را از ۲۵۴۵ دلار افزایش دهند، جفت ارز اتریوم و دلار در ادامه روند صعودی قیمت ۲۷۴۵ و در نهایت سه هزار دلار را ثبت می کند.

 از سوی دیگر اگر قیمت سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، این گفت از برای چند روز در بازه میان ۲۰۴۰ و ۲۵۴۵ دلار معامله خواهد شد. اگر قیمت از ۱۹۰۰ دلار کاهش پیدا کند شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بایننس کوین و دلار

خرس ها در تاریخ ۱۸ آوریل موفق به حفظ قیمت بایننس کوین در بازه های کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۷۶ دلار شدند. این امر منجر به افزایش خرید این رمز در تاریخ ۱۹ آغاز شد. ریتم خرید در تاریخ ۲۰ آوریل شدت گرفت و گاوها بار دیگر به افزایش قیمت تا ۶۳۸ دلار و ادامه روند صعودی فکر می کند. 

 معیار VORTECS در تاریخ ۲۰ آوریل رویکرد خوش بینانه ای را برای بایننس کوین شناسایی کرده است. این معیار به صورت انحصاری از سوی کنترل گراف به کار گرفته می شود. VORTECS در واقع الگوریتمی است که برای مقایسه تاریخچه و روند فعلی قیمت ها از اطلاعاتی مانند احساسات حاکم بر بازار، حجم معاملات، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت های شبکه توییتر استفاده می کند.

نمودار ۷ روزه بالا نشان می دهد که این معیار در تاریخ ۲۰ آوریل برای بایننس کوین سبز شده است. در این زمان قیمت بایننس کوین ۵۲۷ دلار بود. در حالی که بازار همچنان در حال تصمیم گیری برای ادامه روند به سر می برده، این معیار قدرت بیشتری گرفته و قیمت بایننس کوین تنها پس از ۱۶ ساعت افزایش پیدا کرده و به ۶۸۰ دلار رسیده است.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز بایننس کوین و دلار بار دیگر روند صعودی را به سمت ۸۳۲ دلار آغاز می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. به نظر می رسد شرایط برای ادامه روند صعودی مهیا است.

 با این حال نگاه خرس ها به این سادگی میدان را خالی نخواهند کرد. آنها در سطح مقاومت ۶۰۰ دلار و ۶۳۸ دلار وارد عمل می شوند. اگر کارها تسلیم نشوند، با قدرت بیشتری از سطح مقاومت عبور می کنند. از سوی دیگر با کاهش قیمت از ۵۲۰ دلار خرس ها برای کاهش هرچه بیشتر قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه وارد عمل خواهند شد. کاهش قیمت از ۴۲۸ دلار آغاز روند نزولی خواهد بود.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز ریپل و دلار

گاوها به شدت از سطح میانگین متحرک دفاع می کنند. احساس معامله گران به ریپل همچنان مثبت است. میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارند. بنابراین شرایط تا حدودی به نفع گاوها است.

جفت ارز ریپل و دلار در ادامه به سمت ۱.۵۶ دلار حرکت می کند. خرس ها در این سطح از ادامه روند صعودی ممانعت خواهد کرد. با کاهش قیمت از این سطح آنها برای کاهش هرچه بیشتر قیمت از میانگین متحرک بیست روزه نیز وارد عمل خواهد شد.

 در صورت موفقیت آنها جفت ارز ریپل و دلار روند نزولی را تا دنباله ۶۱.۸ درصد فیبوناچی یعنی ۱.۱۰ دلار آغاز می کند. از سوی دیگر افزایش قیمت از ۱.۵۶ دلار بار دیگر گاوها را سکان دار بازار خواهد کرد.

 جفت ارز دوج کوین و دلار

گاو ها در تاریخ ۱۹ آوریل سعی داشتن روند صعودی برای دوج کوین را ادامه دهند. اما آنها قادر به مقابله با موانع موجود در قیمت ۰.۴۵ دلار نبودند. قیمت به سرعت از این بازه کاهش پیدا کرد. امر نشان می دهد که معامله گران برای تثبیت سود وارد عمل شده اند.

جفت ارز دوج کوین و دلار امروز نمودار شمعی روزانه را تشکیل داده است. این نشان می دهد که مشخص نیست کنترل بازار در دست کدام گروه سرمایه گذاران است. اگر قیمت از سطح حمایت ۰.۲۷ دلار کاهش پیدا کند، قیمت این جفت ارزها میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۱۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

از طرفی افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به این معناست که گاوها بخرید بیشترین دارایی در قیمت های کمتر ادامه می دهند. با این حال پس از کاهش شدید قیمت ها ادامه روند صعودی به تأخیر خواهد افتاد.

 اگر سطح حمایت میانگین متحرک ۲۰ روزه شکسته شود فشار فروش افزایش پیدا می کند. معامله گرانی که در قیمت های بالاتر گرفتار شده اند برای جلوگیری از ضرر وارد عمل می شوند. در این حالت قیمت تا دنباله ۷۸.۶ فیبوناچی یعنی ۰.۱۴ دلار کاهش پیدا می کند.

 تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز آدا و دلار

 قیمت کاردانو در تاریخ ۲۰ آوریل از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱.۲۰ دلار کاهش پیدا کرد. براین متوجه می شویم که گاوها در کف قیمت ها به خرید این دارایی ادامه داده اند. آنها در نهایت موفق خواهد شد قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند و در ادامه به قیمت ۱.۴۸ دلار برسند.

از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، جفت ارز آدا و دلار تا سطح حمایت ۱.۰۳ دلار کاهش پیدا می کند. میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی در میان قرار دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که این جفت ارز برای چند روز در بازه میان ۱.۰۳ و ۱.۴۸ دلار معامله شود.

 روند بعدی زمانی آغاز خواهد شد که گاوها قیمت را از ۱.۴۸ دلار افزایش دهند. یا زمانی که خرس ها قیمت را از سطح حمایت ۱.۰۳ کاهش دهند.

 جفت ارز دات و دلار

دات در تاریخ ۲۰ آوریل از ۳۱.۵۵ دلار افزایش پیدا کرد. اما امروز آنها قادر به ادامه روند صعودی نبوده اند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت علاقه گاوها به خرید دارایی کاهش پیدا می کند.

میانگین متحرک ۲۰ روز در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی در محدوده منفی است. بنابراین شرایط بازار به نفع خرس هاست. اگر قیمت از میانگین متحرک کاهش پیدا کند، متوجه می شویم که معامله گران دست به فروش دارایی های خود زده اند.

 در چنین حالتی احتمال کاهش قیمت از ۳۱.۵۵ دلار افزایش پیدا می کند. در ادامه باید در انتظار کاهش قیمت و ۲۶.۵ دلار باشیم.

 اما اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند، احتمال ادامه روند صعودی تا ۴۲.۲۸ دلار و در نهایت با ۴۸.۳۶ دلار افزایش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز یونی سواپ و دلار

دنباله بلند تر نمودار شمعی در سه روز گذشته نشان می دهد که گاوها به خرید یونی سواپ ادامه داده اند. امروز حجم خرید افزایش پیدا کرد و گاوها قیمت را از سطح مقاومت ۳۵.۲۰ افزایش دادند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند جفت ارز یونی سواپ و دلار به روند صعودی تا ۳۹ دلار ادامه می دهد.عبور از این سطح مقاومت شرایط را برای ادامه روند صعودی تا ۴۴ دلار و در نهایت تا ۵۰ دلار مهیا می کند.

 میانگین متحرک ۲۰ روز در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۵۸ را نشان می دهد. بنابراین شرایط به نفع گاو هاست. این رویکرد خوشبینانه زمانی نقض می شود که قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کرده و کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه برسد. در چنین حالتی این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین در تاریخ ۲۰ آوریل از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۵۲ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاو ها در قیمت ۲۳۴ دلار مانع از ادامه روند نزولی شدند. دنباله بلند تر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که آنها با قدرت بیشتری به خرید این دارایی ادامه داده اند. خریداران در حال حاضر سعی دارند قیمت را از دنباله ۳۸.۲ درصد پی بالا چی یعنی ۲۷۰ دلار افزایش دهند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۲۸۲ دلار و در نهایت ها ۲۹۴ دلار افزایش خواهد داشت. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی عدد ۵۸ را نشان می دهد. شرایط تا حدودی به نفع گاو هاست.

 از سوی دیگر اگر قیمت از ۲۷۰ دلار کاهش پیدا کند احساس سرمایه گذاران به بازار منفی خواهد بود. خرس ها در این حالت به فروش دارایی روی می آورند. و احتمال کاهش قیمت را میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۱۶ دلار افزایش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال با جفت ارز بیت کوین کش و دلار

گاو ها با موفقیت سطح حمایت ۸۲۸ دلار را حفظ کرده اند. در حال حاضر احتمال ادامه روند صعودی تا ۱۰۴۱ دلار وجود دارد. خرس ها در این بازه نیز برای جلوگیری از ادامه روند صعودی وارد عمل می شوند.

با این حال از میانگین متحرک در حال افزایش و شاخص مدت نسبی در محدوده مثبت است.و این امر نشان می دهد که شرایط برای ادامه روند صعودی مساعد است. اگر گاوها قیمت را از ۱۰۴۱ دلار افزایش دهند جفت ارز بیت کوین کش و دلار برای رسیدن به ۱۲۱۳ دلار وارد عمل می شود.

از سوی دیگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه برسد، احتمال اصلاح بیشتر قیمت ها افزایش پیدا می کند. ۲۱.۸ درصد فیبوناچی یا ۷۳۷ دلار سطح حمایت این بازار است. با شکسته شدن این سطح قیمت این جفت ارزها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۶۱۸ دلار کاهش پیدا می کند.

 در آخر

 بیت کوین همچنان برای ادامه روند صعودی با مشکلاتی روبه روست. اما اتریوم و دیگر رمز ارزها همچنان به روند صعودی ادامه می دهند. افزایش قیمت اتریوم شرایط را برای افزایش قیمت دیگر ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. با وجود اینکه پیش بینی روند بازار کار بسیار دشواری است، اما با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال بازار درک بهتری از شرایط بازار رمز خواهید داشت.

 با ما در رمزارز مارکت اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال و بهترین زمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. نظر شما درباره ادامه روند صعودی در بازار بیت کوین چیست؟ در شرایط فعلی کدام یک از این رمز ارزها را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-21-btc-eth-bnb-xrp-doge-ada-dot-uni-ltc-bch

Comments (0)
Add Comment