تحلیل قیمت رمزارزهای برتر

قیمت بیت کوین در ادامه مسیر صعودی از یک سو و با قدرت غیرقابل تصور دوج کوین از سوی دیگر نشان می دهد که بازار بیش از اندازه داغ شده است. به نظر می رسد لازم است در کوتاه مدت شاهد اصلاح قیمت ها باشیم. افزایش قیمت دوج کوین به ۰.۴۵ دلار ارزش کل این بازار این رمز ارز را به بیش از ۵۴ میلیارد دلار رساند. اکنون این رمز از نظر ارزش کل بازار در رتبه پنجم قرار دارد. افزایش ارزش بازار این رمز از همه را حیرت زده کرده است. چرا که این رمز از یک شوخی ایجاد شده و هیچ توسعه دهنده  ای در شبکه آن وجود ندارد. برای درک وضعیت بازار بهتر است به تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بپردازیم. 

 زمانی که چنین روند های صعودی در رمز ارزی مانند دوج کوین مشاهده می شود، متوجه می شویم که سرمایه گذاران بسیاری با آرزوی ثروتمند شدن این رمز ارز را خریداری کردند. خوشبختانه چنین حرکت جنون آمیزی در دیگر رمز ارزها مشاهده نشده است. در این صورت بازار قرمز از شاهد اصلاح شدید قیمت می شد.

فروش بیت کوین

مجری شبکه CNBC یکی از اولین کسانی است که اعلام کرد نیمی از دارایی بیت کوین خود را فروخته است. این امر نشان می دهد که تمام سرمایه گذارانی که به بیت کوین روی آورده اند قصد ندارند آن را برای بازه زمانی دراز مدت نگه دارند.

اگر موسسات مالی برای خروج از بازار وارد عمل شوند شاهد کاهش شدید قیمت بسیاری از رمز ارزها خواهیم بود. معامله گران باید با احتیاط بیشتری وارد عمل شوند. آنها نباید تحت تأثیر ترس و طمع قرار بگیرند. بهتر است بر اساس استراتژی های درازمدت خود عمل کنند. و به دنبال ثروتمند شدن در یک شب نباشند. در ادامه با ما همراه باشید و تحلیل قیمت رمزارزهای برتر را مطالعه کنید.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین در تاریخ ۱۳ آوریل از ۶۱ هزار دلار افزایش پیدا کرد. اما گاو ها موفق به ادامه روند صعودی نشدند. بیت کوین پس از اینکه در تاریخ ۱۴ آوریل به ۶۴۸۴۹ با کاهش قیمت روبرو شد. اکنون گاوها سعی دارند قیمت ۶۰ هزار دلار را به سطح حمایت تبدیل کنند.

در صورتی که موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز بیت کوین و دلار بار دیگر روند صعودی را آغاز می کند. افزایش قیمت از ۶۴ هزار دلار شرایط را برای ادامه روند صعودی و ثبت قیمت ۶۹ و ۷۹ هزار دلار مهیا می کند.

 با این حال واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی احتمال اصلاح قیمت ها را افزایش می دهد. جالب اینجاست که با کاهش شاخص قدرت نسبی روند قیمت معکوس شده است.

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، متوجه می شویم که خریداران دست از خرید این دارایی برداشتند. کاهش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه احتمال کاهش هرچه بیشتر را افزایش می دهد. 

 ممکن است گاو ها مانع کاهش قیمت از ۵۰ هزار دلار شوند، اما با شکسته شدن این سطح این جفت ارز تا سطح حمایت ۴۳ هزار دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز اتریوم و دلار

اتریوم امروز به بالاترین رکورد خود رسید و از ۲۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. اما معامله گران ای که به دنبال تثبیت سود بودند با فروش دارایی قیمت را به ۲۳۰۰ دلار رساندند. با این وجود نمودار ها نشان می دهند که خریداران با از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید بیشتر دارایی استفاده کرده اند.اگر قیمت دوباره تا ۲۵۰۰ دلار افزایش پیدا کند، شاهد ادامه روند صعودی خواهیم بود. در این صورت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۲۷۴۵ دلار و در ادامه سه هزار دلار خواهد بود. 

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی به محدوده خرید به ارزشی بیش از ارزش واقعی نزدیک شده است. به این ترتیب شرایط برای ادامه روند صعودی مهیا است. اما اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰۱۳ کاهش پیدا کند، باید در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۱۹۲۵ دلار باشیم.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

 در تاریخ ۱۴ آوریل شاهد تشکیل نمودار شمعی دوجی بودده ایم. در ادامه و در تاریخ ۱۵ آوریل نمودار شمعی روزانه تشکیل شد. این دو امر نشان می دهند که مشخص نیست کنترل بازار در دستگاه هاست یا خرس ها. اما امروز شرایط به نفع خرسها تغییر کرد.

 خوشبختانه گاو ها همچنان از دنباله ۳۸.۲ درصد بالا چی دفاع می کند. آنها در شرایط فعلی برای افزایش قیمت بایننس کوین تا ۶۳۸ دلار و ادامه روند صعودی تلاش خواهند کرد.

 از سوی دیگر کاهش قیمت از ۴۸۳ دلار یا دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی منجر به کاهش قیمت ها میانگین متحرکه ۲۰ روزه یعنی ۴۳۷ دلار خواهد شد. ش قیمت از این سطح نشان می دهد که معامله گران برای تثبیت سود و فروش دارایی وارد عمل شده اند. در چنین شرایطی قیمت تا ۳۴۸ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز ریپل و دلار

 در حال حاضر اصلاح قیمت در روند صعودی را تجربه می کند. دارند از اولین سطح حمایت یعنی دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی دفاع کند.

اکنون این احتمال وجود دارد که جفت ارز ریپل و دلار در بازه میان ۱.۴۸ و ۱.۹۸ دلار ثابت باقی بماند. افزایش قیمت از ۱.۹۶ دلار شرایط را برای ادامه روند صعودی و ثبت قیمت ۲.۵۴ دلار مهیا می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی وارد محدوده خرید به قیمتی بیش از ارزش واقعی شده است. بنابراین گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از سطح حمایت ۱.۴۸ دلار پایین تر بیاورند، احتمال کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا می کند. و در این حالت روند صعودی ضعیف شده و ادامه روند به تاخیر می افتد.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز دوج کوین و دلار

 قیمت دوج کوین در سه روز گذشته به شدت افزایش داشته است. به نظر می رسد روز به روز بر تعداد معامله گرانی که به دلیل ترس از قافله جا ماندن به این ارز روی می آورند افزوده می شود. 

معمولاً با افزایش قیمت افراد بیشتری به خرید دارایی روی می آورند. پس از اینکه آخرین سرمایه گذار خوشبین دارایی را خریداری کرد روند قیمت تغییر و کاهش پیدا می کند. در چنین روندی پیش بینی ادامه مسیر دشوار است. اما به نظر می رسد سطح ۰.۵۰ دلار که از نظر روانی اهمیت بسیار زیادی دارد، به عنوان یک مانع جدی ایفای نقش کند.

 احتمال کاهش شدید قیمت پس از افزایش قیمت جفت ارز دوج کوین و دلار وجود دارد. در این حالت دنباله ۳۸.۲ درصد چی قادر به مقاومت نخواهد بود و قیمت تا دنبال ۶۱.۸ درصد یعنی ۰.۲۰ کاهش پیدا می کند.

معامله گران باید در مقابل وسوسه ورود به چنین بازاری مقاومت کنند. حتی اگر سرمایه گذاری در این بازار سود بسیاری را در پی داشته باشد.

 تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز آدا و دلار

آدا یا کاردانو با نزدیک شدن به قیمت ۱.۴۸ دلار در روزهای گذشته شاهد درگیری میان خرس ها و گاوها بوده است. امروز گاو ها قیمت را از این بازه افزایش دادند. اما خرس ها به سرعت برای کاهش قیمت وارد عمل شدند.

پس از سومین تلاش ناموفق برای حفظ قیمت های بالاتر از ۱.۴۸ دلار، گاو ها دست از تلاش برداشتند. اما دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که گاوها به خرید در میانگین متحرک ۵۰ روزه ادامه داده اند. اکنون آنها با تلاشی دیگر ممکن است قیمت را از ۱.۴۸ دلار به بالاتر از ۱.۵۵ دلار برسانند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز کاردانو و دلار روند صعودی را به سمت ۲ دلار آغاز می کند. از سوی دیگر کاهش قیمت از میانگین متحرک شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر قیمت به زیر ۱.۰۳ دلار مهیا می کند.

 جفت ارز دات و دلار

گاوها در تاریخ ۱۳ آوری موفق شدن قیمت دات را از ۴۲ دلار افزایش دهند اما موفق به عبور از ۴۶ دلار نشدند. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت اشتهای خریداران برای خرید این دارای کاهش پیدا می کند. امروز قیمت این آلت کوین از ۴۲ دلار کاهش پیدا کرد. خرس ها اکنون در تلاش برای کاهش قیمت میانگین متحرک که ۲۰ روزه یعنی ۴۰ دلار هستند. 

در صورت موفقیت آنها، فشار فروش در بازار افزایش پیدا می کند. چراکه گاو ها برای خروج از بازار هجوم می آورند. این حرکت قیمت جفت ارز دات و دلار را تا ۳۲.۵۰دلار و در نهایت با ۲۶.۵۰ دلار کاهش می دهد.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین در شرایط فعلی در روند صعودی به سر می برد. خرس ها سعی دارند قیمت را کاهش دهند. اما گاوها به خرید این دارایی ادامه می دهند. ادامه روند صعودی خرس ها را غافلگیر می کند. در این حالت ریتم سعودی قدرتمند تر خواهد شد.

جفت ارز لایت کوین و دلار از ۳۰۷ دلار افزایش پیدا کرده است. همه چیز برای رسیدن به قیمت ۳۷۴ دلار مهیا است. شاخص قدرت نسبی ۷۶ را نشان می دهد. این بدان معناست که باید مراقب باشیم. در گذشته هر گاه شاخص قدرت نسبی و ۸۰ رسیده است شاهد اصلاح و کاهش قیمت بوده ایم.

 سطح حمایت حیاتی در روند نزولی میانگین متحرک ۲۰ روزه است. کاهش قیمت از این سطح حمایت نشان دهنده ضعف سرمایه گذاران خوشبین و کاهش بیشتر قیمت است.

 تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز یونی سواپ و دلار 

 یونی سواپ یا UNI در تاریخ ۱۵ آوریل بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. اکنون گاوها برای حفظ قیمت های بالاتر در تقلا هستند. زمانی که قیمت پس از عبور از سطح مقاومت قادر به ادامه روند صعودی نیست، متوجه خستگی گاوها می شویم.

با این حال دنباله بلندتر نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها به خرید دارایی ادامه می دهند. در صورتی که قیمت را حفظ کنند احتمال ادامه روند صعودی و ثبت قیمت ۴۳ و در نهایت ۵۰ دلار وجود خواهد داشت.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۲ دلار کاهش پیدا کند گاوهایی که این دارایی را به قیمت ۳۵.۲۰ خریداری کردند، برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. افزایش نقدینگی قیمت را تا ۲۷ دلار کاهش می دهد.

 جفت ارز لینک و دلار

لینک در تاریخ ۱۴ آوریل از سطح مقاومت ۳۶.۹۳ دلار عبور کرده است. این امر خبر از ادامه روند صعودی می دهد. با رسیدن قیمت این رمزارز به ۴۴.۳۳ دلار شاهد افزایش فشار فروش در بازار خواهیم بود.

با این وجود دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که گاوها و خرید بیشتر دارایی ادامه داده اند. به این ترتیب معامله گران همچنان به ادامه روند صعودی خوش بین هستند و خرید ادامه می دهند. آنها سعی دارند قیمت را از ۴۴ دلار افزایش دهند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز لینک و دلار تا ۵۰ دلار افزایش خواهد داشت.

اما سوی دیگر اگر قیمت ارز سطح حمایت ۳۶ دلار کاهش پیدا کند، احتمال کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روز یعنی ۳۴ دلار افزایش پیدا می کند. با شکسته شدن این سطح حمایت باید در انتظار کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۳۰ دلار باشیم. 

 در آخر تحلیل قیمت رمزارزهای برتر

 در شرایط فعلی بازار در وضعیت غیر قابل منتظره ای به سر می برد. روند افزایش قیمت به اندازه ای غیرقابل پیش بینی بوده است که نمی توان به وضعیت بازار پی برد. افزایش قیمت دوج کوین و دیگر رمز ارزها همه را حیرت زده کرده است. با تحلیل قیمت رمزارزهای برتر متوجه وضعیت نسبی بازار می شویم.

توصیه ما به شما این است که نگران جا ماندن از قافله نباشید و عجولانه تصمیم نگیرید. فراموش نکنید که افزایش غیر منطقی قیمت با کاهش شدید همراه خواهد بود. از استراتژی معاملاتی خود پیروی کنید و برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با ما در رمز ارز ماکت در تماس باشید. از این گذشته نظرات خود را در خصوص ادامه روند صعودی برخی رمز ارز ها مانند دوج کوین با ما در میان بگذارید. آیا قصد خرید این رمز ارز را در سر دارید؟ آیا به آینده دوج کوین امیدوار هستید؟ آیا برای امیدواری خود دلیل قانع کننده ای دارید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-16-btc-eth-bnb-xrp-doge-ada-dot-ltc-uni-link

Comments (0)
Add Comment