تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار

بیت کوین و دیگر آلکن ها از سطح حمایت افزایش پیدا کرده اند. این امر نشان می دهد که رویکرد بازار خوشبینانه و مثبت است. ارزش کل بازار رمز ارز به ۲ تریلیون دلار رسیده است. همزمان با افزایش ارزش این بازار توجه به سرمایه گذاران بیشتری به بازار رمز ارز جلب خواهد شد. چراکه سرمایه گذاران موسسات ای دیگر نمی توانند ارزش بازار رمز ارز را نادیده بگیرند. کمتر از سه ماه پیش ارزش کل بازار رمز ارز برای اولین بار به ۱ تریلیون دلار رسید. این میزان رشد نشان می دهد که سرمایه گذاران به این بازار خوشبین هستند. کسانی که هرچه سریعتر برای ورود به این بازار وارد عمل شوند در آینده با قیمت بالاتری مجبور به خرید این دارایی ها خواهند شد. تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار نشان می دهد که بهتر است هر چه سریعتر برای خرید این دارایی ها وارد عمل شوید.

شرکت ها و موسساتی که در شناسایی فرصت های طلایی خبر هستند از بیت کوین پشتیبانی می کنند. یکی از این شرکت ها اعلام کرده است که بیت کوین صد برابر بهتر از طلاست. سرمایه گذاران بر این باورند که ارزش کل بازار بیت کوین ده برابر خواهد شد و روزگاری شاهد ده تریلیون دلاری شدن ارزش کل این بازار خواهیم بود.

سرمایه گذاران و روند صعودی بیتکوین

بیت کوین برای ادامه روند صعودی به سرمایه گذاری بیشتر از سوی موسسات مالی نیاز دارد. در صورتی که بیت کوین ETF مقامات دولتی ایالات متحده آمریکا را به دست بیاورد توجه سرمایه گذاران بیشتری به این بخش از بازار جلب می شود.

 در شرایط فعلی بازار رمز ارز بسیار فراتر از بیت کوین رفته است. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که میزان سرمایه گذاری دربخش رمز ارز و شرکت تکنولوژی بلاک چین در فصل اول سال ۲۰۲۱ به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده است. این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است. امر نشان می دهد که روز به روز بر میزان علاقه و توجه سرمایه گذاران به این بازار افزوده می شود. 

 در شرایط فعلی با این سوال روبرو هستیم که آیا بازار رمز ارز قادر به حفظ وضعیت فعلی خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است به بررسی و تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار بپردازیم. با ما با تحلیل ده رمز ارز برتر بازار همراه باشید.

 جفت ارز بیت کوین و دلار 

بیت کوین امروز از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۵۶۷۵۰ دلار افزایش پیدا کرد. امر نشان می دهد که احساسات سرمایه گذاران نسبت به بازار مثبت و خوش بینانه است. خریداران از کاهش قیمت برای خرید بیشترین دارای استفاده کردند.

آنها اکنون تلاش می کنند قیمت را از ۶۰ هزار دلار بالاتر برده و در ادامه روند صعودی به ۶۱۸۲۵ دلار برسند. در این صورت فرصت برای رسیدن به قیمت های بالاتر یعنی ۶۹۵۴۰ و ۷۹۵۶۶ مهیا خواهد شد. با اینها خرس ها به این سادگی میدان را خالی نخواهد کرد. آنها بار دیگر از سطح مقاومت دفاع می کنند. در این حالت احتمال شکسته شدن میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا می کند. این امر در ادامه می تواند منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه شود. اگر خرس ها موفق به شکستن قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روز شوند شرایط برای آغاز روند نزولی مهیا خواهد بود. در این صورت قیمت تا ۵۰۴۶۰ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز اتریوم و دلار

اتریوم در تاریخ دوم آبرویی بالاترین رکورد خود را به ثبت و به ۲۱۴۴.۵۹ دلار رسید. با این حال گاوها موفق به ادامه مسیر نشدند. چرا که خرس ها با تمام قوا برای پایین آوردن قیمت وارد عمل شدند. آنها در تاریخ سوم آوریل قیمت را تا ۲۰۴۰ دلار پایین آوردند. 

از آن زمان تا کنون گاو ها و خرس ها در نزدیکی قیمت ۲۰۴۰ در نزاع هستند. این در حالی است که گاو ها تلاش می کنند این ست را به سطح حمایت تبدیل کنند. خرس ها در تلاش برای پایین آوردن قیمت و به دام انداختن گاوها هستند.

میانگین متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد. گاو ها کنترل بازار را به دست دارند. اگر آنها بتوانند قیمت را از ۲۱۴۴ دلار افزایش دهند ادامه روند صعودی امکان پذیر است. در این صورت قیمت بعدی برای این جفت ارز ۲۶۱۸ دلار خواهد بود.

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۱۹۷۷ دلار پایین تر بیاورند این جفت ارز تا سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند.کاهش هرچه بیشتر قیمت از این سطح به معنای ضعیف شدن روند صعودی و آغاز روند نزولی در این بازار است.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

 بایننس کوین امروز با موفقیت از ۳۴۸ دلار به ۳۵۶ دلار رسید و بالاترین رکورد خود را به ثبت رساند. زمانی که یک دارایی بالاترین رکورد خود را ثبت می کند قدرت خود را به نمایش می گذارد. چرا که این وضعیت نشان دهنده آن است که خریداران دارایی را به قیمت بالاتری خریداری می کنند و انتظار افزایش قیمت را دارند.

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارند. گاوها کنترل گاوها کنترل بازار را در دست دارند. امکان ادامه روند صعودی تا ۴۰۰ و در نهایت تا ۴۳۰ دلار وجود دارد.

 اما اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۹۷ دلار کاهش پیدا کند این رویکرد خوشبینانه نقض می شود. در این حالت معامله گران برای فروش دارایی وارد عمل می شوند و میزان عرضه و تقاضا پیشی می گیرد.

این امر در ادامه منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۵۸ دلار خواهد شد. کاهش قیمت از این سطح حمایت شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر تا ۲۲۰ دلار نیز مهیا می کند.

 جفت ارز دات و دلار

 در تحلیل قیمت ارزهای برتر باید دات را نیز زیر نظر داشته باشیم. خرس ها در تاریخ سوم آوریل سعی داشتند گاوها را به دام بیندازند. اما گاو ها به این سادگی تسلیم نشدند و در ادامه قیمت را از ۴۲.۲۸ دلار افزایش دادند. 

اکنون گاو و خر سال در سر دست گرفتن قیمت در نزاع هستند. خریداران سعی دارند سطح ۴۲.۲۸ را به سطح حمایت تبدیل کند. در این حالت شرایط برای رسیدن به قیمت ۵۳.۵۰ دلار آماده می شود. میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت هستند. وضعیت بازار به نفع گاوها است. اما اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت از ۴۰ دلار شوند رویکردی خوشبینانه دیگر صادق نخواهد بود. در این صورت جفت دات و دلار تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روز کاهش پیدا می کند. با شکسته شدن این سطح باید در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت تا ۲۶.۵۰ دلار باشیم.

جفت ارز آدا و دلار

 کاردانو در روزهای گذشته در نزدیکی میانگین متحرک ۲۰ روزه معامله شده است. علیرغم تلاش گاوها در روزهای سوم و دوم آبرویی برای افزایش قیمت، داران علاقه ای به خرید این دارایی در قیمت های بالاتر از خود نشان ندادند.

معمولاً زمانی که وارد مرحله ای می شویم که دارای نوسانات کمتری است در ادامه شاهد افزایش میزان نوسانات خواهیم بود. اما در شرایط فعلی پیش بینی کار ساده ای نیست. بنابراین بهتر است منتظر بمانیم و پیش از انجام معاملات عملکرد بازار را زیر نظر داشته باشیم.

 اگر گاوها قیمت را از ۱.۳۰ دلار افزایش دهند این جفت ارز در سطح ۱.۴۸ دلار با مقاومت روبرو خواهد شد. این سومین بار است که این جفت از برای عبور از این سطح مقاومت وارد عمل می شود. به همین دلیل احتمال عبور از این سطح و ادامه روند صعودی بسیار بالاست. در این حالت قیمت بعدی برای این رمز ارز ۲ دلار خواهد بود. اما اگر بازار مسیر نزولی را پیش بگیرد خرس ها قیمت را از ۱.۰۳ دلار پایین تر می کشند. در نهایت قیمت  تا ۰.۸۰ و ۰.۷۰ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز ریپل و دلار

ریپل امروز از سطح مقاومت پیش رو یعنی ۰.۶۵ دلار عبور کرد. این رمز ارز در ادامه قیمت های ۰.۷۵ و ۰.۷۸ دلار را به ثبت رساند. 

سرعت بالای صعودی نشان می دهد که تعداد زیادی از خرس ها غافلگیر شده باشند. این امر احتمال افزایش قیمت  تا ۱.۱۱ دلار را افزایش می دهد.

 میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی ۸۰ را نشان می دهد. به نظر می رسد گاوها کنترل بازار را در دست دارد. با این حال جفت ارز ریپل و دلار پس از افزایش قیمت امروز شاهد افزایش فروش خواهد بود.این امر می تواند منجر به کاهش قیمت  تا ۰.۷۵ و در ادامه تا ۰.۶۵ دلار شود.

 جفت ارز UNI و دلار

با تحلیل قیمت ارزهای برتر متوجه می شویم که UNI در تاریخ دوم آوریل از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۹.۵۰ افزایش پیدا کرده است. اما خرس ها اجازه ادامه مسیر صعودی را به این ارز نداده اند. آنها با افزایش قیمت دارای بیشتری را به فروش رسانده و قیمت را تا میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین آوردند.

خوشبختانه گاوها موفق به حفظ میانگین متحرک ۲۰ روزه شده اند. اگر آنها بتوانند قیمت را از ۳۲.۵۰ دلار بالاتر ببرند، احتمال ادامه روند صعودی تا ۳۵.۲۰ و در ادامه تا ۳۶.۸۰ بالا می رود. 

میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی ۵۶ را نشان می دهد. شرایط بازار به نفع گاو هاست. در این حالت ممکن است این جفت از برای چند روز در یک بازه محدود معامله شود. روند بعدی با افزایش قیمت از ۳۶.۸۰ یا کاهش قیمت از ۲۵.۵۲ دلار تعیین می شود.

 جفت ارز لایت کوین و دلار 

لایت کوین در تاریخ سوم آوریل از سطح مقاومت الگوی مثلث متساوی الاضلاع افزایش پیدا کرد. اما گاو ها موفق به حفظ قیمت های بالاتر نشدند. در ادامه قیمت این آلت کوین به سرعت کاهش پیدا کرد و محدوده مثلث متساوی الاضلاع بازگشت.

با این حال خریداران دست از خرید بیشترین دارایی برنداشتند. آنها با خرید بیشتر مانع از کاهش قیمت از میانگین متحرک شدند. این امر نشان می دهد که گاو ها از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید بیشترین دارایی استفاده کرده اند. آنها برای ادامه روند صعودی و افزایش قیمت تلاش خواهند کرد.

در صورت موفقیت گاوها جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۲۳۰ و در نهایت تا ۲۴۶.۹۶ دلار افزایش پیدا می کند. در ادامه احتمال رسیدن قیمت به ۱۰۷ دلار نیز وجود دارد.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت بار دیگر از سطح مقاومت کاهش پیدا کند احتمال کاهش قیمت به کمتر از میانگین متحرک نیز بالا می رود. در این حالت قیمت تا سطح حمایت الگوی مثلث متساوی الاضلاع کاهش پیدا خواهد کرد.

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز لینک و دلار

لینک در تاریخ دوم آوریل از سطح مقاومت ۳۲ دلار افزایش پیدا کرد. اما نگاه ها موفق به حفظ قیمت های بالاتر نشدند. این امر نشان می دهد که خرس ها با تمام قوا از سطح مقاومت ۳۲ دلار محافظت می کنند.

با این حال افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه در تاریخ چهارم آوریل نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت بخرید بیشترین دارای ادامه دادند. آنها اکنون به قیمت های بالاتر از ۳۲ دلار اعتماد دارند و برای رسیدن قیمت به ۳۳.۱۷ دلارتلاش می کنند.

 در صورتی که موفق به انجام این کار شوند جفت ارز لینک و دلار بالاترین رکورد خود ۳۶.۹۳ دلار را ثبت می کند. در این حالت احتمال رسیدن قیمت این جفت ارز به ۴۰ دلار افزایش پیدا می کند.

اما از سوی دیگر با کاهش قیمت از سطح مقاومت و کاهش آن از میانگین متحرک، این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود.

 جفت ارز THETA و دلار

THETA در روزهای گذشته در بازه قیمت ۱۰.۳۵ و ۱۴ دلار معامله شده است. خرس ها سعی دارند قیمت را از این بازه پایین تر بیاورند. اما گاوها اجازه کاهش قیمت ارز ۱۱.۲۰ دلار را نداده اند. 

میانگین متحرک ثابت است و شاخص قدرت نسبی از ۶۱ کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب احتمال می رود که در روزهای آتی شاهد معامله شدن این رمز ارز در بازه محدود باشیم.

 اما از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از ۱۲.۵۸ دلار بالاتر ببرند، احتمال ادامه روند صعودی تا ۱۴ دلار افزایش پیدا می کند. در این صورت متوجه می شویم که گاوها با قدرت بیشتری در بازار ظاهر شده اند.

اما از سوی دیگر کاهش قیمت از سطح فعلی و تا قیمت ۱۰.۳۵ دلار نیز امکان پذیر است. کاهش قیمت از این سطح فشار فروش را در بازار افزایش می دهد.

 در آخر

 با تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار متوجه می شویم که بازار رمز ارز با استقبال بسیار زیادی روبرو بوده است. ایه گذاران از بخش های مختلف فرصت های موجود در بازار رمز ارز را غنیمت شمردند. این روزها بیت کوین تنها رمز ارزی نیست که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. دیگر آلت کوین ها نیز در روند صعودی بیت کوین را همراهی می کنند.

 ارزش کل بازار رمز ارز در حال افزایش است. به زودی سرمایه گذاران بیشتری برای حضور در این بازار از راه می رسند. افزایش تقاضا برای خرید رمز ارز منجر به افزایش قیمت این دارایی ها خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال فرصتی برای خرید رمز ارز هستید، بهتر است فرصت را از دست ندهید. برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-5-btc-eth-bnb-dot-ada-xrp-uni-ltc-link-theta