تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال از پرداخت مالیات معاف می‌شوند

تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال در ایالات متحده آمریکا از پرداخت مالیات معاف خواهند شد. آن دسته از افرادی است که میزان سود به دست آمده در زمینه رمز ارزها کمتر از ۲۰۰ دلار است، از پرداخت مالیات معاف خواهند شد. این اطلاعات بر اساس گفته‌های گروه‌های دو حزبی در ایالات متحده آمریکا به دست آمده است.

تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال

Bill نوعی اقدام مجازی در زمینه کسب مالیات در ایالات متحده آمریکا است که اخیرا توسط Suzane DelBene و David Schweikert معرفی شد.

وضعیت تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال در زمینه پرداخت مالیات

تا به این لحظه، تمامی شهروندان ایالات متحده آمریکا باید هرگونه تغییر در میزان سرمایه خود در زمینه ارزهای دیجیتال و دلار آمریکا را به اداره مالیات کشور خود گزارش دهند.

اقدامات صورت گرفته بر علیه اداره مالیات ایالات متحده آمریکا

بر اساس اتفاقات پیش آمده در حیطه ارزهای دیجیتال و موارد مرتبط به آن، گروه‌های کوچک و تریدرهای خرد در زمینه ارزهای دیجیتال قصد دارند اقدامات جدیدی در این زمینه بگیرند. همچنین وجود امکانات مختلف و سرمایه‌های به دست آمده در حیطه کریپتوکارنسی، اهمیت و کارایی این زمینه را بیش از پیش کرده است.

این گروه‌های سرمایه گذار در دنیای رمز ارزها بر این باورند تمامی اقدامات ایجاد شده توسط اداره مالیات ایالت متحده آمریکا میزان عملکرد و فعالیت کاربران را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد. همین عامل باعث می‌شود سرمایه گذار و فعالان نسبتا کمتری در این بازار و در آینده وجود داشته باشند.

ارزهای مجازی این پتانسیل را دارند تا در تمامی عرصه‌های زندگی هر فرد مورد استفاده قرار بگیرند. همین موضوع باید به عاملی تبدیل شود تا به کاربران انرژی و پتانسیل لازم در زمینه فعالیت در حیطه رمز ارزها داده شود. همچنین دولت ایالات متحده آمریکا باید در زمینه ایجاد ساز و کارهای لازم برای تسهیل پرداخت مالیات به تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال کمک کنند. این‌ها گفته‌های Rep Schweikert در این زمینه است.

Kristin Smith مدیر مجمع بلاکچین در بیانیه‌ای اعلام کرد که مردم ایالات متحده باید سیستم‌های خرد بر پایه ارزهای دیجیتال را در اقتصاد خود شناخته و از آن استفاده کنند. سیاست‌های جدید مبنی بر حذف مالیت برای تریدرهای خرد در حیطه ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا بار روانی و مالی موجود بر این افراد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. او گفت:

” بسیار خوشحالیم تا معرفی مجدد این سیستم را در ۱۱۷مین کنگره اعلام کنیم”

سختی‌های موجود در زمینه محاسبه مالیات ارزهای دیجیتال

از زمانی که بحث مالیات بر ارزهای دیجیتال به وجود آمده، محاسبه آن نیز بسیار سخت و زمان‌بر بوده است. تریدرهای فعال در حیطه ارزهای دیجیتال نسبت به کسب مالیات و بررسی تمامی تراکنش‌های مالی خود در این زمینه ابراز نگرانی و اعتراض کردند.

به منظور سهولت این موضوع، صرافی مشهور دنیای رمز ارزها یعنی کوین بیس مرکز مالیات مشخصی در سیستم خود ایجاد کرد که محاسبه مالیات در آن به آسانی انجام می‌شود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/04/small-cryptocurrency-traders-may-be-excluded-from-paying-taxes-in-the-u-s/

Comments (0)
Add Comment