کراکن با اپلیکیشن معاملاتی رقبای خود را مقلوب می کند.

صرافی کراکن Kraken از اپلیکیشن معاملاتی خود رونمایی کرد. این صرافی اپلیکیشن خود را روی پلتفرم موبایل ارائه می کند. این اپلیکیشن در ایالات متحده قابل استفاده است. البته شهرهای واشنگتن و نیویورک مستثنا هستند.

اپلیکیشن معاملاتی در سراسر دنیا در دسترس است.

کراکن، صرافی بزرگ و جهانی بازار کریپتو کارنسی، جهت تقویت پذیرش صنعت، اپلیکیشن معاملاتی جدید خود را در کشور آمریکا در دسترس همگان قرارداد.

این شرکت در روز چهارشنبه اعلام کرد که این اپلیکیشن جدید در بسیاری از شهر های ایالات متحده قابل دسترسی است. علاوه براین، این اپلیکیشن در کشور های دیگر نیز در دسترس است. بسیاری از کشور های جهان نیز می توانند از اپلیکیشن معاملاتی کراکن استفاده کنند. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و iOS ارائه می شود.

این اپلیکیشن به معامله گران این اجازه را می دهد که تنها با یک گوشی موبایل بیش از ۵۰ ارز را معامله کنند. بیت کوین و اتریوم از جمله این ارز ها است. عرضه اولیه این اپلیکیشن در ما ژانویه امسال انجام شد.

جرمی ولش، مدیر ارشد محصولات کراکن، اعلام کرد:

هدف ما از تولید این نرم افزار حمایت از معامله گران بیشتر است. ما این اقدام اصلی را تنها برای جذب حداکثری تریدر ها انجام داده ایم. قصد داریم که آنها در محیطی ساده تر معاملات خود را انجام دهند.

کراکن در دیگر سخنرانی خود بیان کرد:

رونمایی از اپلیکیشن معاملاتی حجم معاملات صرافی کراکن را شش برابر کرده است. در پنج ماه گذشته ما شاهد اتفاقات غیر واقعی بوده ایم. در این ۵ ماه معامله گر های جدید زیادی به جمع ما اضافه شدند. این بالاترین تعداد کاربر در طول تاریخ فعالیت کراکن است.

بزرگ ترین اپلیکیشن معاملاتی در جهان

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد. صرافی کراکن بیان کرده است که تاکنون ۷ میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده می کنند. مدیران شرکت کراکن قصد دارند که این اپلیکیشن را به بزرگترین مکان برای انجام معاملات ارزی تبدیل کنند. این صرافی با ارائه این اپلیکیشن، در صحنه رقابت با شرکت های بزرگی همچون بایننس Binance، هوبی Huobi و کوین بیس Coinbase قرار دارد.

طبق داده های کوین مارکت CoinMarketCap صرافی کراکن رتبه چهارم بزرگترین پلتفرم معاملات ارزی را دارد. این صرافی در روز حجم معاملات بالایی را از خود به ثبت می رساند.

شرکت بزرگ کراکن

این اپلیکیشن در تمامی شهر های ایالت متحده پشتیبانی نمی شود. شهر های واشنگتن و نیویورک جزو این شهر ها است. به علت برخی قوانین و هزینه ها این اپلیکیشن در این شهر ها خدماتی را به ساکنان ارائه نمی دهد. شرکت کراکن به عنوان یک شرکت خدمات پولی در شبکه اقدام علیه جرایم مالی (FinCEN) ثبت شده است. تمامی فعالیت های این شرکت مطابق قوانین و مقررات حوزه قضایی است.

صرافی کراکن دسترسی های جدید تری از اپلیکیشن معاملاتی خود را ارائه کرد. این دسترسی جدید در کمتر از دو ماه، بعد از شروع همکاری صرافی کوین بیس، رقیب اصلی کراکن، با شرکت نزدک در دسترس کاربران قرار گرفت. در پی آن شرکای سرمایه گذاری شرکت RIT، یک سهام از کراکن را از آن خود کردند. مدیر شرکت RIT، جیمز گلس James Glass خاطر نشان کرد که طبق گزارش های به دست آمده، در سال ۲۰۲۲ معاملات ارزی از طریق لیست مستقیم عمومی می شود. مجله بلومبرگ در ماه فوریه گزارش داد که شرکت کراکن در حال مذاکره برای بودجه جدید است. این شرکت قصد دارد ارزش دارایی های خود را تا ۱۰ میلیارد افزایش دهد.

در آخر

در دنیای ارز دیجیتال برای اینکه معاملات خود را انجام دهید باید پشت سیستم بنشینید. حال تصور کنید شما معاملات خود را با گوشی موبایل انجام می دهید. بدون شک کار شما بسیار راحت تر می شود. شما حتی اگر بیرون از منزل نیز باشد به راحتی با یک گوشی موبایل و با استفاده از یک اپلیکیشن صد ها معامله انجام خواهید داد.

صرافی کراکن این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. این صرافی اپلیکیشن معاملاتی خود را در سال ۲۰۱۳ به معامله گران بازار ارز دیجیتال معرفی کرد. تا به امروز ۷ میلیون معامله گر با این اپلیکیشن معاملات ارزی انجام می دهند. این اپلیکیشن امکان انجام معامله با بیش از ۵۰ ارز دیجیتال را به شما می دهد. اکثر کشور ها دسترسی به این اپلیکیشن را دارند. البته ناگفته نماند که شهر های واشنگتن و نیویورک دسترسی به این اپلیکیشن را ندارند.

شما معامله ارزی از طریق اپلیکیشن را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا استفاده از اپلیکیشن کار را برای معامله گران راحت تر می کند؟ به نظر شما آیا انجام معامله از طریق سایت راحت است یا از طریق اپلیکیشن؟ آیا صرافی های معتبر دیگر قصد رونمایی از اپلیکیشن های خود را دارند؟

نظرات خود را در رمز ارز مارکت با ما به اشتراک بگذارید. بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

https://cointelegraph.com/news/coinbase-rival-kraken-launches-mobile-crypto-trading-in-us

Comments (0)
Add Comment