ارز دیجیتال Transient 1.2 میلیون دلار به‌دست آورد

ارز دیجیتال Transient در فروش عمومی عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز خود، توانست ۱.۲ میلیون دلار به‌دست آورد. این افزایش بودجه نیز برای راه‌اندازی آمازون قراردادهای هوشمند بود.

ارز دیجیتال Transient

شبکه Transient، یک بازار جهانی مخصوص قراردادهای هوشمند است. این شبکه حالا هیجان‌زده است از آنکه اعلام کند که ۱.۲ میلیون دلار به‌دست آورده است. Transient این بودجه را از طریق عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) در دو لانچ‌پد مختلف انجام داد. این دو لانچ‌پد نیز عبارتند از: Genesis Pool و Lemonade.

Transient ($TSCT) 1 میلیون دلار را در طی فروش عمومی بسیار خوبی در لانچ‌پد Genesis Pool و ۲۰۰,۰۰۰ دلار دیگر را نیز از طریق ‌لانچ‌پد Lemonade به‌دست آورد. فروش لانچ‌پد Lemonade تنها در عرض ۹۰ دقیقه به نقطه عطف ۲۰۰,۰۰۰ دلاری خود رسید.

ارز Transient حالا درحال ساخت «آمازون قراردادهای هوشمند» است. آمازون قراردادهای هوشمند نیز یک بازار جهانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) است. این بازار جهانی طراحی شده است تا به افرادی که کدگذار یا برنامه‌نویس نیستند کمک کند تا قراردادهای هوشمند را برای صنایع و موارد استفاده خاص، بسازند.

افراد و تجارت‌ها، حتی بدون هیچ دانشی از کدنویسی، می‌توانند از اپلیکیشن غیرمتمرکز مناسب در این بازار استفاده کنند تا قراردادهایی را بسازند که به‌صورت خودکار اجرا می‌شوند و عمل می‌کنند. ارز دیجیتال Transient پیش از فروش عمومی عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز خود نیز ۲۷۵,۰۰۰ دلار را در یک دور تأمین مالی به‌دست آورده بود.

این دور تأمین مالی نیز شاهد مشارکت شرکت Exit Forward بوده است. شرکت Exit Forward، یک شرکت سهام خطرپذیر است که از پروژه‌هایی با تفکر مبتکرانه و پیشرفته، پشتیبانی می‌کند. در میان مشارکت‌ها، تعدادی از مشاوران خاموش نیز دیده می‌شدند که تنها سرمایه خود را درون این کار، شرکت دادند.

شبکه Transient و افزایش بودجه آن

این شبکه همچنین ۱.۲ میلیون دلار را در طی فروش خصوصی توکن $TSCT به‌دست آورده بود. با توجه به ماهیت این پروژه، شبکه Transient قصد دارد در درجه اول از گروهی از سرمایه‌گذاران مجزا، مبلغ مورد نیاز خود را به‌دست آورد تا اینکه به‌دنبال مشارکت و همکاری‌های بزرگ از سوی نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران پرخطر برجسته باشد. «بو اولسون» مدیرعامل شبکه Transient در رابطه با نقطه عطف جذب سرمایه خود گفت:

«پس از یک راه طولانی، حالا ما اینجا هستیم. قطعا ما از افزایش سرمایه عمومی و خصوصی خود خوشحال و هیجان‌زده‌ایم. در این فروش‌ها، تعدادی از سرمایه‌گذاران بسیار مایل و لانچ‌پدها وجود داشتند که باعث شدند فرصت را در همین آغاز راه سفر پیش‌رو، به‌دست آوریم. مخصوصا از سرمایه‌گذاران شرکت Exit Forward و شرکای لانچ‌پد خود، GPool و Lemonade تشکر می‌کنیم.

ما حالا در ارز دیجیتال Transient می‌توانیم بر روی آوردن بازار جهانی قرارداد هوشمند خود در دنیا، تمرکز کنیم. به همین ترتیب نیز هم به برنامه‌نویسان و هم به افرادی که برنامه‌نویس نیستند، اجازه می‌دهیم تا از قراردادهای هوشمند ما برای هرکسی، هرکجا و در هر زمانی استفاده کنند.»

از زمان راه‌اندازی ارز دیجیتال اتریوم، قراردادهای هوشمند به یکی از بزرگ‌ترین اجزای فضای بلاک چین تبدیل شدند. اما تا به حال، تنها فرادی با مهارت‌های برنامه‌نویسی توانسته‌اند از این جزء بلاک چین، بهره ببرند.

شبکه Transient باور دارد که مزایای قراردادهای هوشمند، یعنی ثبات، شفافیت، سرعت، دقت و امنیت بسیار خوب آن‌ها، نباید تنها به معاملات و توافقات بین برنامه‌نویسان و کدگذاران، محدود باشد. اینکه افرادی که کدگذاری و برنامه‌نویسی بلد نیستند را قادر به ساخت و تعامل با قراردادهای هوشمند کنیم، می‌تواند مقبولیت بلاک چین را به سطحی مردمی برساند.

اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز Transient برای قراردادهای هوشمند

چهار اپلیکیشن غیرمتمرکز ما در بازار Transient عبارتند از:

  • TSC-Core: اپلیکیشن استانداردی برای ساخت و مدیریت قراردادهای هوشمند با امکاناتی همچون انتقال، سپرده‌گذاری و امضای دیجیتال است.
  • CryptoPool: این اپلیکیشن از ارز دیجیتال Transient، کاربران را قادر می‌سازد تا استخرهای خود را برای پیش‌بینی‌های قیمت ارزهای دیجیتال بسازند و بردها را نیز با هم تقسیم کنند.
  • Esports: این اپلیکیشن، اکوسیستمی از تولید بازار جفت به جفت مسابقات موردعلاقه شما و همچنین تعدادی از دیگر خدمات را می‌سازد. بدین ترتیب نیز تجربه شرط‌بندی اجتماعی و جامعه محور را به سطحی بالاتر می‌برد.
  • NDA: اپلیکیشن NDA به کاربران اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمندی را بسازند که کار با مشتریان و شرکا را راحت‌تر کند. مشاوران قانونی Transient تضمین می‌کنند که قراردادها در یک چشم‌انداز قانونی، کاملا غیرقابل نفوذ و بدون مانع باشند.

درباره شبکه Transient

شبکه Transient یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که به افرادی که برنامه‌نویس یا کدگذار نیستند، توانایی ساخت و مدیریت قراردادهای نسل بعدی خود را در دنیای دیجیتال، می‌دهد. بازار جهانی قراردادهای هوشمند Transient از ابتدا ساخته شد تا مقبولیت بلاک چین‌ها را در سرتاسر هر حوزه‌ای از صنعت و زندگی افزایش دهد. این کار را نیز با میزبانی و فعال‌سازی ساخت و توزیع فوری طیف گسترده‌ای از قراردادهای هوشمندی که به‌طور خودکار اجرا می‌شوند و کار می‌کنند، انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، می‌تونید به این سایت مراجعه کنید: https://www.transientnetwork.io/

کلمه کلیدی: ارز دیجیتال Transient

منبع:

Comments (0)
Add Comment