کارت بانکی Trastra برای پرداخت‌های روزمره

 

امروزه تاثیرات رمزارزها درحال تبدیل شدن به بخش جدانشدنی از اخبار و حتی زندگی‌ روزمره است. قدم بعدی برای این ارزهای دیجیتال، تبدیل به واحد مالی جاری در میان مردم است. از این رو شرکت‌های بسیاری سعی در ساخت کارت‌های بانکی و اعتباری کرده‌اند که این نیاز را به خوبی برآورده کند. هرچند بسیاری از این پروژها به قدر کافی موفقیت‌آمیز نبوده‌‌اند و یا هنوز برای این اتفاق زمان بیشتری نیاز است. اما در این میان پروژه‌های موفقی نیز دیده می‌شوند. در این میان پروژه کارت بانکی Trastra جزء شناخته شده‌ترین پروژه‌هاست. در این مقاله درباره این کارت و تمام نکات آن از جمله فواید، ایرادات، نحوه تهیه و جزئیات آن می‌پردازیم.

استفاده عموم از کارت بانکی Trastra

با وجود رشد سریع پروژه‌های مختلف رمزارز در سال ۲۰۲۰، مسئله پرداخت با رمزارز در زندگی روزمره همچنان یک چالش است. بسیاری از مردم هنوز رمزارزها را نوعی قمار، واحد مالی پوچ و یا یک کلاه‌برداری می‌دانند و این محافظ کاری عمومی، استفاده عمومی از پروژه‌های رمزارزها را کند می‌کند. از طرفی متأسفانه، تعداد کمی از صرافی‌های آفلاین یا آنلاین به دلایل مختلف، ازجمله مشکلات فناوری، مالیات یا نرخ بی ثبات ارز، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. واقعیت این است که حتی با داشتن ۱۰۰ BTC در کیف پول خود برای پرداخت ۲.۹۹ یورو برای یک فنجان قهوه در کافه محلی خود، به مشکل خواهید خورد.

خوشبختانه، در حال حاضر یک راه حل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نه‌تنها هزینه قهوه خودرا بپردازید، بلکه به شما کمک می‌کند رمزارزها را برای هر آنچه می‌خواهید و تقریبا در هر محیطی مصرف کنید. این‌ها ابزاری هستند که مزایای سیستم پرداخت سنتی و ارز دیجیتال را با هم ترکیب کرده‌اند. کارت بانکی Trastra یکی از این پروژه‌هاست. این سیستم در حال حاضر از بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، ریپل، و لیت کوین پشتیبانی می‌کند.

مشخصات، مزایا و معایب کارت بانکی Trastra

کارت‌های رمزارزی دقیقا مانند هر کارت پرداختی دیگری که کاربران را قادر می‌سازد کالا و خدمات را به صورت آفلاین و آنلاین خریداری کنند، کار می‌کنند. تفاوت در این است که آن‌ها مستقیما به کیف پول رمزارزها متصل هستند و این ارزهای دیجیتال باید در یک برنامه تلفن همراه یا بستر وب به ارز فیات تبدیل شود تا  فرد بتواند از کارتش در فروشگاه‌ها یا دستگاه‌های خودپرداز استفاده کند.

از آنجا که نیاز بازار انبوه برای چنین محصولاتی در حال افزایش است، بسیاری از صادرکنندگان کارت‌های رمزارز از این فرصت استفاده کرده و هزینه‌های سنگینی را به کاربران خود تحمیل می‌کنند. این امر منجربه هزینه‌های بالای استفاده از خود سرویس می‌شود. همچنین، هزینه مبادلات رمزارز می‌تواند برای کسانی که هزینه‌ آن‌ها را نمی‌دانند، بسیار تعجب‌آور باشد زیرا برخی از شرکت‌ها نرخ‌ها را در صفحه تأیید و در معاملات انجام شده نشان می‌دهند. در نتیجه ممکن است هزینه‌های معامله بالاتر از انتظار شما باشد، اما کارت بانکی Trastra این مشکل را ندارد و بیشتر براساس اعتماد بین خدمات دهنده و مشتری ساخته شده‌است. این کارت که برای استفاده روزمره در اروپا ساخته شده است، نسبت به هم نوعانش بسیار پر کاربرد و ساده است.

این کارت اعتباری به مشتریان امکان می‌دهد چندین رمزارز مختلف را به یورو تبدیل کرده و در بیش از ۴۶ میلیون مکان پذیرنده VISA در سراسر جهان، پول نقد پرداخت یا برداشت کنند.

هزینه‌ها و جزئیات کارت بانکی Trastra

با شارژ ماهانه ۱.۲۵ یورو و یک‌بار خرید کارت به قیمت ۹ یورو، به بسیاری از ویژگی‌ها ازجمله کیف پول رمزارز چندین ارز مختلف، کارت اعتباری، حساب IBAN شخصی برای خرید رمزارز مورد نظر با انتقال از بانک محلی خود و بسیاری قابلیت‌های دیگر دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که هیچ هزینه‌ای برای شارژ کارت وجود ندارد، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی، مانده کارت خود را دوباره پر کنید. هیچ هزینه‌ای برای خرید یورو وجود ندارد، هیچ هزینه‌ای برای انتقال رمزگذاری خارجی وجود ندارد و هیچ محدودیت سکه انباشته‌ای وجود ندارد که اغلب در مورد سایر ارائه‌دهندگان کارت بانکی این مشکل بزرگی است. مطالب مرتبط را بخوانید.

همچنین لازم به ذکر است که TRASTRA یک بانک نیست بلکه شما یک حساب شخصی IBAN (شماره حساب بانکی بین‌المللی) برای دریافت یورو و خرید رمزارز با هزینه‌های ناچیز دریافت می‌کنید. موجودی یورو در حساب IBAN شما برای استفاده در کارت تراستر همیشه موجود خواهد بود.

جذب مشتری بر اساس شفافیت و اعتمادسازی

TRASTRA از نظر شفافیت یک برند کاملا استثنایی است. کاربران می‌توانند با چند کلیک با استفاده از برنامه تلفن همراه تراستر، یا در trastra.com ارز رمزنگاری را به فیات تبدیل کنند. مقدار مبادله نهایی همیشه قبل از انجام تبدیل بر روی صفحه، نمایش داده می‌شود بنابراین نگرانی در مورد نرخ رمزارز وجود ندارد. TRASTRA همچنین اطمینان حاصل کرده که به هر گونه سوال از مشتری پاسخی دقیق و صحیح داده می‌شود و راهنمای کمک به موقع در یک چت زنده ارائه می‌شود. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا TRASTRA به یک راه حل عالی برای استفاده از رمزارزها در تراکنش‌های روزمره تبدیل شود. بیشتر بدانید.

نتیجه‌گیری

کارت بانکی Trastra، یکی از بهترین‌ گزینه‌های موجود در بازار برای استفاده عمومی و روزمره از رمزارزهاست. این شرکت امکاناتی بی‌نظیر با هزینه‌های پایین برای مشتریان خود فراهم آورده‌است و همچنین با شفافیت بالا و سیستم‌های امنیت و بیمه نوین، تمام نگرانی‌های شما را از بین می‌برد. به طور خلاصه TRASTRA، امکان مصرف ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره را با هزینه بسیار پایین و بدون دغدغه برای شما فراهم می‌کند. تنها مشکل فعلی این سیستم، محدودیت استفاده از آن برای ارزهای فیات به غیر از یورو است. شاید در آینده‌ای نزدیک و با تغییر سیاست‌های مالی ایالات متحده، این مشکل نیز به زودی تا حد زیادی حل شود.

کارت بانکی Trastra  در حال حاضر پرفروش‌ترین و قابل اعتمادترین سیستم پرداختی به وسیله رمزارزها در سراسر اروپاست و در صورت شناخت بیشتر قابلیت‌های آن برای عموم مردم و به‌ویژه معامله‌گران رمزارزها، می‌تواند جایگاه به خصوصی در زندگی روزمره و همچنین تراکنش‌ها و معاملات مالی پیدا کند. در صورتی‌که استفاده از رمزارزها همه‌گیر شود و این کارت اعتباری بتواند قابلیت‌های اصلی خود را به عنوان یکی از اولین ارائه‌دهندگان این نوع خدمات به نمایش بگذارد، در آینده شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیر آن خواهیم بود.