استیبل کوین تراست توکن هم اکنون در شبکه ترون وجود دارد

قصد داریم در این مقاله استیبل کوین تراست توکن و اطلاعات مربوط به این کوین را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار دهیم. روزانه در حیطه ارزهای دیجیتال ممکن است خبرهای مختلفی به گوش برسد. در چند روز گذشته نیز عضویت TUSD یا همان استیبل کوین تراست توکن از اخباری بود که توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. بر اساس اطلاعاتی که توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است، TUSD برای انجام فعالیت و عملکرد خود از بلاک چین ترون استفاده می‌کند. دلیل این موضوع نیز پایین بودن هزینه‌های مربوط به تراکنش در این شبکه است. در حال حاضر ترون بیش از ۲۶.۶ درصد از سهم استیبل کوین‌ها را در بازار به خود اختصاص داده است.

استیبل کوین تراست توکن و اطلاعات مربوط به آن

در حال حاضر TrustUSD به وسیله تراست توکن مدیریت و اجرا می‌شود. این عامل باعث راه اندازی TUSD بر روی شبکه ترون گردید. قبل از ترون، TUSD از اتریوم، بلاک چین‌های آوالانچ و قرارداد هوشمند بایننس استفاده می‌کرد. یکی از دلایلی که تیم تراست توکن استفاده از اتریوم را متوقف کرد، هزینه تراکنش بالای آن بود. این تیم معتقد بود استفاده از ترون به میزان قابل توجهی هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد.

«جاستین سان» این اقدام تیم تراست توکن را یک تصمیم هوشمندانه خطاب کرد. در دو روز گذشته بود که او به استیبل کوین تراست توکن بابت حضورش در ترون خوش آمدگویی گفت. در حال حاضر این سیستم بر روی شبکه ترون وجود دارد.

نکته مثبت استیبل کوین TrueUSD این است که با دلار آمریکا نیز قابل مبادله است. وجود هزینه تراکنش بالا در شبکه بلاک چین اتریوم به یک معضل بسیار بزرگ برای سرمایه گذاران و فعالان حیطه ارزهای دیجیتال در این استیبل کوین بود. حتی تراکنش‌های ساده و کوچک در TUSD به وسیله بلاک چین اتریوم هزینه زیادی را بر دوش سرمایه گذاران و تریدرهای این شاخه می‌گذاشت. برای این که این مشکل حل شود، تیم طراح استیبل کوین تراست توکن دو راه داشتند. راه اول استفاده از تکنولوژی لایه دوم اتریوم بود. راه دوم نیز تغییر سیستم بلاک چین و استفاده از مشخصه دیگری مانند ترون بود. تیم طراح این استیبل کوین گزینه دو را برای کاهش میزان هزینه‌های موجود در تراکنش‌ها انتخاب کردند.

TrueUSD همچنان نقش اساسی را در حیطه ارزهای دیجیتال بازی می‌کند.

بر اساس گفته‌های موسس ترون، می‌توان انتظار داشت استیبل کوین تراست توکن اثرات مثبت بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال از خود به جای بگذارد. در کل حضور این استیبل کوین در شبکه ترون یک تصمیم هوشمندانه بود که می‌تواند به آینده ترون و خود TrueUSD نیز کمک کند. در حال حاضر بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط CoinGecko، ارزش کلی TrueUSD در بازار ارزهای دیجیتال حدود ۳۱۰ میلیون دلار برآورد شده است. این درحالی است که ارزش کلی USDT پیشرو بازار استیبل کوین در بازار کریپتوکارنسی حدود ۴۴ میلیارد دلار برآورد شده است.

جمع بندی

حضور استیبل کوین تراست توکن در شبکه ترون و تاثیرات مثبت آن بر روی این شبکه از اطلاعاتی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این استیبل کوین با مرور زمان همچنان می‌تواند عملکرد مثبت و مناسبی در حیطه ارزهای دیجیتال داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.