پایگاه داده اوراکل خبر از همکاری شبکه ترون و اورایو داد

پایگاه داده اوراکل یک سرویس اطلاعات داده است که چندین بلاک چین چندگانه را پشتیبانی می‌کند. این سرویس داده فعال در اوراکل قصد دارد با رمز ارز ترون در پروتکل بلاک چین TRX داده‌های عمومی را راه اندازی کند. شبکه Orao نسبت به همکاری با شبکه ترون برای ایجاد داده‌های چند زنجیره‌ای و عمومی ابراز خرسندی کرد. 

هدف از همکاری با پایگاه داده اوراکل در چیست؟

هدف از این همکاری این است تا محدودیت‌های موجود در قراردادهای هوشمند را از بین ببرد. این قراردادهای هوشمند به منظور همکاری مستقیم با داده‌های خارج از زنجیره است. این اقدام سرعت انجام تراکنش و پیوستگی در کار را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. برای رسیدن به این دستاورد، پایگاه داده اوراکل به وسیله بلاک چین خود وارد عمل می‌شود. این بلاک چین به وسیله خلق شاهراه اصلی برای خود به منظور ارتباط زنجیره‌های مورد تقاضا است. این عامل باعث می‌شود بلاک چین اوراکل نقش خود را به منظور از بین بردن این محدودیت‌ها اجرا کند.

این اتحاد استراتژیک بر اساس یک ایده عمومی بنا شده است. راهکارهای موجود در سیستم اوراکل بیشتر به صورت متمرکز طراحی شده است. این عامل قراردادهای هوشمند را در خطر هر گونه اختلال در سیستم قرار می‌دهد. احتمال توقف عملکرد کل سیستم در صورت وجود هر گونه اختلال و یا عدم فعالیت کلی در آن وجود خواهد داشت. این قبیل مشکلات این احتمال را به وجود می‌آورد تا عملکرد و کارایی مورد انتظار را در سیستم غیرمتمرکز این پروتکل‌ها برآورده نکند.

پس از آن که ترون رشد قابل قبولی را به دست آورد، اورایو نیز قصد از بین بردن مشکلات مربوط به پایگاه داده اوراکل را در بازار ارزهای دیجیتال دارد. این اقدام باعث شناسایی مشکلات به وجود آمده توسط تولید کنندگان داده خواهد شد. با شناسایی این مشکلات، می‌توان این افراد را به دلیل تولید و اجرای داده غلط در سطح بلاک چین تنبیه کرد. به وسیله انتقال داده اوراکل توسط اورایو امکانات مناسبی برای قراردادهای هوشمند به وجود خواهد آمد. از این امکانات می‌توان به داده‌های قابل تایید، حقیقی و غیرقابل دستکاری برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و ترون بر اساس قراردادهای هوشمند اشاره کرد.

اورایو چه امکانات دیگری را برای پایگاه داده ارواکل فراهم خواهد کرد؟

اورایو این امکان را به وجود می‌آورد تا به منظور تضمین اصالت داده، اطلاعات مربوط به آن را از طریق مدارک چندگانه مورد بررسی قرار دهد. به منظور تایید اطمینان در ارزیابی امنیت، توانایی‌های محاسباتی و همچنین کاربرد راحت این داده‌ها، می‌توانید از مدارک چندگانه استفاده کنید. این همکاری برای ترون نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل اهمیت این همکاری برای ترون این است که داده‌های موجود این رمز ارز به راحتی قابلیت دسترسی در اپلیکیشن‌ها و قراردادهای هوشمند موجود در اکوسیستم را خواهد داشت. مدیر اجرایی ترون نسبت به همکاری با پایگاه داده اوراکل گفت:

“دیفای و ارزهای دیجیتال نباید محدود به هزینه شبکه بالا پورتفولیوهایی شود که توانایی پرداخت بالا در سیستم رمز ارزها را دارد. در حال حاضر شاهد رشد ارزش تمام پروژه‌های اتریوم به ترون هستیم. از عضویت اورایو به شبکه ترون بسیار خوشحالیم. این سیستم باعث می‌شود تا شبکه اورایو سریع، مقرون به صرفه و منعطف خواهد شد.”

 خالق اورایو، “نیکولا استراهیا” گفت:

“یکی از نقاط قوت اورایو، وجود پروتکل‌های داده‌های از پیش تعریف شده است. این داده‌ها به نوبه خود باعث گسترش میزان تولیدات داده برای انتقال خواهد شد. با این وجود این داده‌ها انعطاف بسیار مناسبی را در سیستم داده‌ها فراهم خواهد کرد. با این وجود همچنان از نظر اقتصادی این پلتفرم مناسب نیست. این موضوع باعث شده تا ترون به یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. ما نیز به نوبه خود علاقمند به عضویت سرویس خود در شبکه ترون خواهیم بود. این عامل باعث می‌شود تا این شبکه برای همه در دسترس باشد.”

جمع بندی

پایگاه داده اوراکل و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که توانست توجه بسیاری از افراد در دنیای کریپتوکارنسی را به خود جلب کند. به نظر شما آیا این پایگاه داده می‌تواند در دنیای ارزهای دیجیتال موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment