تراست ولت

صرافی ارزهای رمزنگاری Binance اعلام کرده است که Trust Wallet Token (TWT) را در لیست رمزارزهای خود قرار داده است. قیمت TWT که به دلیل تأثیر این اعلامیه عمومی نیز افزایش یافت، رکورد بالاترین رقم را شکست و امروز به ۰.۴۴ دلار رسید.

درباره “کیف پول ارز دیجیتال” بیشتر بدانید

Binance، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که توکن Trust Wallet را وارد لیست خود خواهد کرد. طبق بیانیه صادر شده توسط صرافیBinance ، TWT به عنوان بخشی از Innovation Zone در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ ذکر شده است. از این تاریخ، کاربران صرافی می‌توانند توکن‌های Trust Wallet را با جفت‌های معاملاتی TWT / BTC ، TWT / BUSD و TWT /  USDT معامله کنند. زمانی که Binance اعلام کرد TWT را وارد لیست خود می‌کند، این توکن با افزایش قیمت بیش از ۷۰٪ در یک روز رکورد زد. Trust Wallet Token موفق شد در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ بالاترین سطح خود را در قیمت، یعنی ۰.۴۴ دلار بدست آورد. قیمت TWT طی ۱ ماه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

تراست ولت چیست؟

از آنجا که هر روزه افراد بیشتری از رمزارزهای پایه و برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنند، داشتن یک روش ساده و قوی برای دسترسی به این امکانات این بازار، مهم‌تر از هر زمان دیگری است. در صورتی که به سرمایه‌گذاری، پرداخت یا استفاده از DApp علاقه‌مند باشید، داشتن راه حل‌های بسیار، برای فعالیت‌های مختلف می‌تواند برای شما باعث سردرگمی و ناخوشایند باشد. در اینجا پکیج‌های کاملی مانند کیف پول Trust می‌توانند به شما کمک کنند. برخلاف بازارهای مالی سنتی، دنیای رمزارزها طبیعت ثابتی ندارد و شرایط می‌تواند با افت قیمت یک سکه تغییر کند، بنابراین بسیار مهم است که به طور مداوم و برای حرکت رو به جلو، به وجوه خود به صورت کاملاً غیرمتمرکز دسترسی داشته باشید. Trust Wallet به شما یک برنامه ساده تلفن همراه برای مدیریت رمزارزها و سکه‌ها می‌دهد و به شما امکان می‌دهد همزمان کلیدهای خصوصی خود را کاملاً کنترل کنید. با کیف پول Trust، شما می‌توانید اکثر قریب به اتفاق توکن‌ها را با بیشتر پروژه‌ها و بلاکچین‌هایی که پذیرفته شده‌اند، در بازار ذخیره کنید. Trust’s Universal Wallet (یا کیف پول چند سکه‌ای) به شما امکان می‌دهد یک نسخه پشتیبان برای همه دارایی‌های خود داشته باشید که مدیریت کیف پول را ساده می‌کند و البته Trust، در کار با صرافی‌های غیرمتمرکز، عالی عمل می‌کند.

Trust Wallet شامل یک مرورگر داخلی Web3 است که به شما امکان می‌دهد DAppهای اینترنت غیرمتمرکز را به صورت یکپارچه و ایمن جستجو کنید. از آنجایی که بلاکچین یک فناوری جدید و پیچیده است، می‌توانید به Trust DApp Marketplace اعتماد کنید تا راهنمای شما در این زمینه باشد. استفاده از Trust DApp Marketplace نیز برای برنامه‌های غیرمتمرکزی است که از نظر کیفیت و استانداردهای امنیتی، دقیقا با موارد مورد نظر مطابقت دارند و برای انجام کار در بالاترین سطح، بهینه شده‌اند.

Trust Wallet یک کیف پول ارز رمزنگاری شده متعلق به Binance است که به کاربران امکان خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمزارزهای پایه را می‌دهد. Trust Wallet با دسترسی آسان به رمزارزهای پایه از جمله Bitcoin (BTC ، Litecoin (LTC) ،Ethereum (ETH) ،Binance Coin (BnB) ، Ripple (XRP)، stellar (XLM)، Dash (DASH) ، TRON (TRX)، Polkadot (DOT) ، Tezos (XTZ) ، Cosmos (ATOM) ، Kava (KAVA) و Dogecoin (DOGE) را پشتیبانی می‌کند. به علاوه، Trust Wallet تمام توکن‌های ERC20 ، BEP-2 و BEP 20 را ذخیره می‌کند. این کیف پول به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا سود و پاداش زیادی را برای رمزارزهای پایه ذخیره شده در کیف پول کسب کنند.

Trust Wallet Token (TWT) رمزارز پایه Trust Wallet است که براساس Binance Smart Chain BEP-2 و BEP-20 ساخته شده است. این توکن مبتنی بر ERC20 نیست. سرمایه در گردش برایTWT ، ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ سکه است. درست مانند BNB و اتریوم، توکن TWT نیز در آینده برنامه‌ی قوی‌ای برای از رده خارج کردن (سوزاندن) توکن‌هاش را دارد. بنیان‌گذاران این پروژه متعهد شده‌اند که توکن‌هایی به ارزش یک میلیون دلار را بسوزانند تا با گذشت زمان از عرضه در گردش آن‌ها کاسته شود و در نتیجه ارزش این توکن افزایش یابد. Trust Wallet همراه با Binance در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید و مهیج از جمله نظارت بر بازار market monitoring))، شبکه‌های سفارشی (custom networks)، شبکه‌های آزمایشی (test networks)، DEX بومی (native DEX) و یکپارچه‌سازی عمیق (deep integration) به وسیله‌ی زیرساخت‌های Binance است. فرصت‌های موجود در بازار رمزارزها بی‌پایان است و با Trust Wallet، کیف پول رسمی Binance، هرکسی می‌تواند بخشی از آن باشد.

ویژگی‌های اساسی Trust Wallet

  • پشتیبانی Binance DEX اکنون با پشتیبانی Trust Wallet / WalletConnect در دسترس است.
  • معامله‌ در Uniswap و PancakeSwap به طور مستقیم در کیف پول
  • خرید بیت کوین یا دیگر رمزارزها با یورو یا دلار
  • پشتیبانی از Binance Wallet – Binance Smart Chain ، BEP20 و BEP2
  • بهترین کیف پول دیجیتال برای ذخیره ایمن کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه شما
  •  ارتباط با کیف پول Ethereum . ERC721 و ERC20 و همچنین بسیاری از توکن‌های دیگر ERC را می‌توانید ارسال و درخواست کنید.
  • می‌توانید موجودی کیف پول رمزارز، سابقه معامله و سایر جزئیات دستگاه خود را بررسی کنید.
  • می‌توانید کلید خصوصی خود را با امنیتی در سطح بانک، ایمن نگه دارید.
  • می‌توانید از رمزهای عبورFaceID ، Touch ID یا رمزهای عبور معمولی برای محافظت از سرمایه‌گذاری‌ رمزارزهای خود استفاده کنید.
  • از طریق رمزگذاری درجه نظامی برنامه (military-grade encryption)، از همه تعاملات آنلاین خود محافظت می‌کنید.
  • از Trust Wallet به عنوان برنامه پول نقد رمزارز خود (پول الکترونیکی) استفاده کنید!

سرمایه گذاری در رمزارزها با این برنامه کاری ساده است، خرید بیت کوین و رمزارزهای پایه دیگر به راحتی می‌تواند مستقیماً از این کیف پول انجام شود، زیرا برای کمک به شما در مدیریت معاملات رمزارزها، یک سرویس سریع و ایمن با قابلیت اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز می‌دهد.

نحوه استفاده از Trust Wallet

این کیف پول به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلف را با یک حساب ذخیره، ارسال، دریافت و مبادله کنید و از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، Ravencoin و همچنین Binance Coin پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید روی سکه‌های Proof-of-Stake مانند Tezos ، Cosmos یا Tron استاک کنید. کیف پول Trust یک برنامه تلفن همراه است که در iOS و Android موجود است. مطالب مرتبط را بخوانید.

برای استفاده از این کیف پول باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • نرم افزار Trust Wallet را دانلود کنید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از بارگیری و نصب برنامه به صفحه‌ای خواهید رسید که از شما می‌خواهد روی ایجاد یک کیف پول جدید کلیک کنید. سپس باید عبارت بازیابی (recovery phrase) خود را یادداشت کنید. حتماً این عبارت را یادداشت کنید و در نگهداری آن دقیق باشید و آن را با کسی به اشتراک نگذارید، اگر recovery phrase خود را گم کنید، دیگر نمی‌توانید به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

سپس باید عبارت پشتیبان (backup phrase) خود را با تایپ کلمات به ترتیب صحیح وارد کنید. پس از این مرحله، تأیید حساب شما ایجاد می‌شود و می‌توانید به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

  • تنظیمات کیف پول را انجام دهید.
  • ارز فیات خود را انتخاب کنید.

انتخاب ارز فیات به شما امکان خرید و مشاهده نرخ ارز، بین این ارز و رمزارزهای پایه‌ی متفاوت را می‌دهد که در کیف پول شما وجود دارد. به طور پیش فرض، ارز فیات، روی دلار آمریکا قرار دارد. برای تغییر آن می‌توانید به تنظیمات بروید و گزینه ارز (Currency) را انتخاب کنید. شما می‌توانید ارز مناسب خود را مانند یورو یا پوند استرلینگ را انتخاب (choose) انتخاب کنید.

فعال کردن اعلان‌ها (notifications) به شما امکان می‌دهد هنگام دریافت تراکنش در یکی از کیف پول‌های خود، به شما اطلاع داده شود. برای فعال کردن این گزینه، تنظیمات و سپس گزینه‌ی اعلان‌ها را انتخاب کنید. برای فعال کردن اعلان‌ها، گزینه Allow Push Notification را انتخاب کنید.

  • سرعت معاملات را انتخاب کنید.

انتخاب سرعت تراکنش به شما امکان می‌دهد تا هزینه‌های معاملات خود را بهتر مدیریت کنید. در واقع اگر معامله سریع (fast transaction) انجام دهید، هزینه معاملات شما بسیار بیشتر خواهد شد. در مقابل اگر معامله کندتری انجام دهید هزینه‌های شما کمتر خواهد شد.

برای تغییر این گزینه، به تنظیمات بروید و سپس روی Transactions and Transaction Cost ضربه بزنید. اکنون ۳ گزینه خواهید داشت و باید بین آن‌ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید:

ارزان – سرعت معامله کم اما هزینه کم

منظم – تعادل کامل بین سرعت و هزینه معامله

سریع – سرعت معامله بالا اما هزینه زیاد

  • ایمنی دسترسی (SECURE ACCESS) به حساب خود را بالا ببرید.

برای اینکه امنیت شما در کیف پول بیشتر شود، امکان قفل کردن حساب خود را دارید. برای این کار به تنظیمات بروید و گزینه App Lock را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، صفحه جدیدی ظاهر می‌شود. سپس از شما خواسته می‌شود یک رمز عبور ۶ رقمی وارد کنید. هر بار که برنامه را راه اندازی می‌کنید این رمز عبور از شما خواسته می‌شود.

پس از انتخاب گذرواژه، دسته بندی جدیدی ظاهر می‌شود که Advanced Settings نامیده می‌شود. روی آن کلیک کنید و رمزعبور خود را تأیید کنید. در این دسته‌بندی شما به تنظیمات پیشرفته‌ای مانند قفل خودکار، که به شما امکان می‌دهد مدت زمان قفل برنامه را تغییر دهید و روش قفل، که به شما امکان می‌دهد قفل برنامه خود را فقط با رمز عبور یا با یک روش تأیید جایگزین مانند FaceID انتخاب کنید، دسترسی خواهید داشت (برای دارندگان آیفون).

در آخر، می‌توانید گزینه Transaction Signing را فعال کنید که به شما امکان می‌دهد هر بار که معامله‌ای انجام می‌دهید آن را بررسی کنید.

  • کیف پول رمزارزهای مورد نظر خود را به کیف پول اضافه کنید.

هنگامی که حساب خود را در Trust Wallet باز می‌کنید، به طور پیش فرض کیف پول رمزارزهایBitcoin ، Ethereum و Binance Coin را خواهید داشت. برای افزودن سکه‌های بیشتر به حساب خود، نماد + را در گوشه سمت راست بالای کیف پول خود انتخاب کنید، سپس لیست طولانی ارزهای موجود در این کیف پول را مشاهده خواهید کرد. سکه‌هایی را که می‌خواهید به حساب خود اضافه کنید، تیک بزنید.

  • دریافت رمزهای عبور در کیف پول

برای دریافت رمزارزهای پایه، به آدرس کیف پول نیاز دارید. به Wallet tab بروید و روی سکه‌ای که در معامله آینده می‌خواهید دریافت کنید ضربه بزنید. در این صفحه جدید، می‌توانید وضعیت حساب خود را مشاهده کنید. برای دسترسی به آدرس کیف پول خود، دریافت (Receive) را فشار دهید.

  • در کیف پول خود معامله کنید.

برای شروع معامله با رمزارزهای پایه، باید به نوار Wallet (Wallet tab) بروید و روی گوشه‌ی صفحه که موضوع معامله شما خواهد بود، ضربه بزنید. روی ارسال کلیک کنید. آدرس کیف پول گیرنده را در خط اول اضافه کنید و مقدار را وارد کنید، سپس می‌توانید معامله را شروع کنید.

پیش‌بینی قیمت  Trust Wallet Token (TWT)

توکن این کیف پول در آوریل ۲۰۲۰ راه اندازی شد، قیمت آن در زمان راه اندازی شدن در حدود ۰.۰۰۶۵ دلار بود. مهم‌ترین عاملی که باعث افزایش قیمت برای TWT شد این بود که Binance، صرافی پیشرو در جهان، کیف پول Trust را به دست آورد. اکنون این کیف پول محصول صرافی Binance است. به دلیل این خرید، و ورود توکن TWT در لیست Binance، قیمت TWT به طور قابل توجهی افزایش یافت و در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰  به ۰.۴۴ دلار رسید، این در حالی است که این توکن هنوز در آینده راه زیادی در پیش دارد.

این افزایش قیمت تنها طی چند ماه، سود سرسام آوری برای دارندگان TWT به همراه داشت. از آنجا که کیف پول این توکن محصول Binance است، بنابراین می‌توانید تصور کنید که Binance همچنان به ارائه خبرهای جدید درباره‌ی نوآوری‌های خود در این کیف پول ادامه می‌دهد. به دلیل اینکه نام Binance پشت این کیف پول قرار دارد، میلیون‌ها کاربر به آن اعتماد دارند و با استفاده‌ی بیشتر از رمزارزها در آینده، استفاده از این کیف پول و توکن آن هم افزایش می‌یابد و شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود.

نکته قابل توجه دیگر که به افزایش قیمت TWT کمک خواهد کرد، سوزاندن توکن TWT است. Binance همیشه متعهد به افزایش قیمت توکن خود به اسم Binance coin است. آن‌ها هزاران مشارکت با دیگر شرکت‌ها داشته‌اند و صدها برنامه را برای افزایش استفاده از رمزارز BNB اجرا کرده‌اند. بنابراین ارزش Binance coin با گذشت زمان افزایش می‌یابد و این مورد واضحی است که Binance به طور قطع دوست دارد قیمت TWT نیز افزایش یابد. این شرکت در حال حاضر برنامه سوزاندن توکن برای سکه TWT را دارند تا عرضه در گردش TWT را با گذشت زمان کاهش دهند. اگر تقاضای توکن TWT ثابت بماند، هرچه میزان عرضه کمتر باشد، قیمت نیز به سمت بالاتر رفتن خواهد رفت. پیش بینی قیمت توکن این کیف پول برای سال ۲۰۲۱ حدود ۰.۵۰ تا ۱.۲۰ دلار است و برای سال ۲۰۲۲ حدود ۱.۵۰ تا ۲.۵۰ دلار است. پیش بینی قیمت  این توکن برای سال ۲۰۲۵ حدود ۴.۲۵ تا ۵.۵۰ دلار است. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

در شرایط فعلی که شرایط اقتصادی به خاطر بیماری همه‌گیر کرونا در وضعیت وخیمی قرار دارد و بسیاری از مشاغل تعطیل شدند و افراد زیادی بیکار شدند، شاهد افزایش علاقه عمومی به سرمایه‌گذاری روی رمزارزها به عنوان یک راه برای افزایش ارزش دارایی هستیم. در این میان رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم که سابقه‌ای درخشان و طولانی در بازار رمزارزها دارند، بیش از دیگر رمزارزها مورد توجه مردم قرار دارند، اما با این حال رمزارزهایی که یک شرکت معتبر از آن‌ها حمایت می‌کند نیز در زمره رمزارزهایی که جای پیشرفت و افزایش قیمت بالایی دارند، قرار می‌گیرند که Binance coin و TWT نیز در همین گروه قرار دارند، زیرا پشتیبانی بزرگترین صرافی جهان را با خود دارند. بیت کوین در این سال‌ها رشد چند هزار برابری را تجربه کرده و این که دوباره چنین رشدی داشته باشد امری تقریبا دور از ذهن است، البته که بیت کوین به دلایل متعددی همواره در حال رشد است، اما رمزارزهای تازه وارد ظرفیت بسیار بالایی برای رشدهای چندین برابری دارند و بسیاری از افراد به این دلیل به سرمایه‌گذاری روی آن‌ها علاقه مندند. اگر به بازار رمزارزها علاقه دارید و قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارید، TWT گزینه‌ی خوبی برای شماست، زیرا کیف پول آن و صرافی‌ای که آن را در لیست معاملات خود دارد از معتبرترین‌ها در این عرصه هستند و ممکن است به زودی افزایش چندین برابری را در سرمایه خود تجربه کنید. البته قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری ابتدا به دقت بازار را رصد کنید و بهترین گزینه‌ها را برای ورود به بازار انتخاب کنید تا از ایجاد هرگونه ضرر جلوگیری کنید. البته که این بازار نیز مانند تمام کارهای دیگر، سود و ضرر را به همراه هم دارد ولی اگر هوشمندانه عمل کنید می‌توانید ضرر را به حداقل برسانید.

به صورت کلی استفاده از والت نرم افزار فقط برای مقادیر کم و دم دستی پیشنهاد می گردد بهترین والت ها برای نگهداری طولانی مدت و بدور از نگرانی مربوط به امنیت یا تحریم قطعا کیف پول های سخت افزاری هست که نمونه بهترین مدل آن کیف پول لجر یا لدجر هست که در دو مدل نانو اس و نانو اکس ارایه میشود، شرکت رمز ارز مارکت وارد کننده این کیف پول ها مستقیما از فرانسه می باشید و بهترین قیمت آن را فقط می توانید از رمز ارز مارکت جویا شود. برای خرید آن و یا اطلاع از آخرین قیمت های آن با ما تماس بگیرین.

درباره “کیف پول ارز دیجیتال” بیشتر بدانید

VIP
Comments (2)
Add Comment
  • Fardin

    آیا میتونم تراست ولت رو روی ویندوز نصب کنم ، نسخه ویندوز داره؟؟؟